kliknij aby powiększyć
1920x1080 : 1523 KB
worldoftanks
Nasze forum World of Tanks

Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.

world-of-tanks.eu
Aktualizacja 1.53 w War Thunder
kurkusmaximus, Piątek, 6 listopada 2015, 10:51
Tagi: war thunder, gra, samoloty, czołgi, aktualizacja


Komunikat prasowy z wczoraj.

War Thunder PR
Nowa aktualizacja War Thunder 1.53 "Nawałnica Ognia". Nowa wersja silnika, usprawnienia graficzne i pierwsze brytyjskie czołgi już w grze.

Gaijin Entertainment ogłosiło dziś aktualizację War Thunder 1.53 o nazwie Nawałnica Ognia. Oprócz zapowiadanych wcześniej usprawnień silnika gry, ulepszonego systemu zniszczeń i poprawek graficznych, w War Thunder pojawią się pierwsze brytyjskie czołgi.

Nazwa "Nawałnica Ognia" najnowszej aktualizacji pochodzi od systemu wyrzutni rakiet, znanego z: amerykańskiego czołgu M26 Pershing z wieżyczką T99, niemieckiego pojazdu Panzerwerfer 42 i rosyjskiego BM-24-8. Jednostki te trafią do War Thunder, umożliwiając prowadzenie agresywnego ostrzału przy użyciu niszczycielskich rakiet.

Gaijin Entertainment już jakiś czas temu poinformowało fanów o pracach nad wdrożeniem nowej wersji silnika gry, Dagor Engine 4.0. Ma on znacząco wpłynąć na warstwę graficzną gry, wykorzystując zaawansowane algorytmy interpretacji odbić światła od różnych powierzchni. Dzięki temu m.in. szkło, drewno, stal czy guma będą wyglądać jeszcze bardziej realistycznie. Dodatkowo nowa wersja silnika będzie mogła obsłużyć technologię NVIDIA GameWorks. System NVIDIA PhysX Destruction pozwoli na niszczenie dużych obiektów w grze, jak np. fragmentów ścian, ruin, a nawet całych budynków. Natomiast NVIDIA WaveWorks będzie odpowiadać za realistyczne fale i efekty piany, na które wpływ będą miały siła i kierunek wiatru. Wszystkie usprawnienia dostępne będą na mapach powietrznych i dla jednostek lądowych.

Anton Yudintsev, CEO Gaijin Entertainment zaznacza: "War Thunder to gra online, dostępna na kilka różnych platform, więc nie możemy ograniczać się do technologii obsługiwanej wyłącznie przez komputery PC z potężnymi GPU. Nowe funkcje to nie tylko lepszy wygląd, lecz także zmiana rozgrywki. Na przykład jeśli jeden gracz zniszczy ścianę lub cały budynek, to ten element powinien zniknąć w rozgrywce pozostałych graczy. Podobnie woda czy fale - to nie tylko efektowne efekty graficzne, lecz także oddziaływanie na wodowanie i startowanie hydroplanów. Jako zespół Gaijin jesteśmy bardzo dumni z wdrożenia NVIDIA GameWorks w War Thunder. Od teraz każdy gracz - niezależnie od platformy i specyfikacji technicznej, może cieszyć się nową technologią."

"Ciężka praca oraz pasja do tworzenia pięknych gier połączyły inżynierów z NVIDIA GameWorks Effects Studio oraz artystów z Gaijin. Efekt współpracy to niesamowite efekty graficzne i fizyczne dostępne na wielu platformach - niezależnie czy jest to PC z najnowszym GeForcem, czy konsola do gier." - powiedział Keita Iida, senior director of global content management w NVIDIA.

Do gry trafią także pierwsze cztery brytyjskie pojazdy: A13 Mk II, Sherman Firefly, M10 Achilles oraz czołg A43 Black Prince. Główna linia sił naziemnych Wielkiej Brytanii pojawi się w War Thunder w najbliższej przyszłości. W aktualizacji 1.53 pojawi się w sumie ponad 20 nowych jednostek, w tym: sowiecki czołg PT-76, powojenny Jagdpanzer 4-5 oraz, szczególnie wyczekiwany przez fanów, brytyjski myśliwiec Hawker Hunter. Do wyboru graczy zostaną oddane również dwie nowe lokalizacje, przeznaczone dla sił lądowych: zimowa mapa - Stalingrad, stworzona w oparciu o prawdziwe zdjęcia, zrobione podczas krwawej walki o miasto, a także mapa niemieckiej Kolonii z charakterystyczną katedrą i labiryntem wąskich miejskich uliczek.

world of tanks world of tanks world of tanks
world of tanks world of tanks world of tanks
world of tanks world of tanks world of tanks
world of tanks world of tanks
Źródło: War Thunder

Dyskusja
stos
Edytowany 09 listopada 2015 - 17:57
#1

użytkownicy
"Ciężka praca oraz pasja do tworzenia pięknych gier połączyły inżynierów z NVIDIA GameWorks Effects Studio oraz artystów z Gaijin. Efekt współpracy to niesamowite efekty graficzne i fizyczne dostępne na wielu platformach - niezależnie czy jest to PC z najnowszym GeForcem, czy konsola do gier." - powiedział Keita Iida, senior director of global content management w NVIDIA.

Weźcie mnie nie rozwalajcie po tym ich super uber badziewnym patchu gra sie w ta gre gorzej niż w wot na mapach miastowych sa takie spadki fps ze to jest chyba kpina z 60 do 2-7 zarobki tak spadły że totalna parodia po 12-20 tyś na minusie czasem się wychodzi prawie jak w wot bez premki nie masz co jechac wysokimi poziomami nawet premium czołgami i jeszcze ten ich uber mini patch który to poprawił renderowanie na ultra low ustawieniach graficznych i oczywiście pod win xp bo jak wiadomo u ruskich na kalkulatorach graja
I dziwic się że w H ludzi odchodz juz z wt po tym patchu

kurkusmaximus
Edytowany 10 listopada 2015 - 11:26
#2

administracja
Muszę sprawdzić. Teraz mam problemy ze sprzętem, to jeszcze nie testowałem tych nowości.


Zabrania się kopiowania, zmieniania i rozpowszechniania zawartości wortalu bez uprzednio otrzymanej zgody od redakcji.
Projekt i wykonanie strony ArtCoders © 2010 r.