kliknij aby powiększyć
1920x1200 : 473 KB
worldoftanks
Nasze forum World of Tanks

Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.

world-of-tanks.eu
Zapowiedź nowego silnika w War Thunder.
kurkusmaximus, Sobota, 3 października 2015, 18:11
Tagi: silnik, render, woda, fale, efekty, światło, kontrast, odbicia, fizyka


Źródło: War Thunder

Dyskusja
Arktez
Napisany 03 października 2015 - 18:43
#1

użytkownicy
A z biednym Wotem co? Gów*o... Wygląda jak gra sprzed 6 lat, a działa jeszcze gorzej, no ale dla nich ważniejsze jest wprowadzanie nowych trybów i czołgów. Kasy mają jak lodu, a Havoka jak nie było tak nie ma.

stos
Napisany 05 października 2015 - 20:03
#2

użytkownicy
Tylko po co oni to wprowadzają skoro 70% graczy tam gra na minimalnych bo wtedy nie ma krzaków i wszystko widać gdzie kto siedzi na realistyku i symulacji

[ A z biednym Wotem co? Gów*o... Wygląda jak gra sprzed 6 lat, a działa jeszcze gorzej, no ale dla nich ważniejsze jest wprowadzanie nowych trybów i czołgów. Kasy mają jak lodu, a Havoka jak nie było tak nie ma. ]
o czym ty marzysz jaki Havok ty i tobie podobni dalej wierzycie w tą obietnice !!! to jest wielki pic na wodę żeby ten engine wprowadzili w wot to musieli by robić cała grę odnowa a skoro to co jest przynosi zyski to im sie nie opłaca zmieniać

Arktez
Napisany 05 października 2015 - 20:40
#3

użytkownicy
Cóż Havok jest w wersji na Xbox One i ma się świetnie. Dlatego nie mogę się pogodzić, że olewają sprawę z wersją na PC. Na szczęście gra niezmieniana zbytnio, kiedyś skończy przynosić zyski. Gdyby tylko dało się grać kontem z PC na Xbox, już dawno wot wylądowałby w koszu.


Zabrania się kopiowania, zmieniania i rozpowszechniania zawartości wortalu bez uprzednio otrzymanej zgody od redakcji.
Projekt i wykonanie strony ArtCoders © 2010 r.