1680x1050 : 1312 KB
Nasze forum World of Tanks
Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
War Thunder - Nowy system renderowania – Dagor Engine 4.0
kurkusmaximus, Sobota, 8 sierpnia 2015, 11:22
Tagi: efekty świetlne, silnik, render, war thunder, gra
Tagi: efekty świetlne, silnik, render, war thunder, gra
ślimaki
Już wkrótce wprowadzimy do gry nową technologię! Sprawi ona, że grafika w grze zacznie wyglądać jeszcze bardziej realistycznie i urokliwie. Poznajcie renderowanie fizyczne — jak sama nazwa wskazuje, jest to renderowanie wykonywane w oparciu o prawa fizyki.
Jakie korzyści nowy model renderowania przyniesie grze?
Fizycznie poprawne renderowanie uwzględnia właściwości poszczególnych materiałów. Wykorzystując wzory matematyczne, oblicza i wyświetla prawidłowe zachowanie światła padającego na obiekt. To uczyni modele czołgów i samolotów bardziej naturalnymi i zróżnicowanymi w zależności od pory dnia i warunków pogodowych. Wytarte metalowe powierzchnie manewrujących samolotów mieniły się będą odbiciami promieni słonecznych. Na wysokich ustawieniach grafiki każdy, nawet najmniejszy, element zamontowany na czołgu nie jest cieniowany jednorodnie na całej powierzchni, ale pada na niego światło odbite od pobliskich części pojazdu.
WCZEŚNIEJ |
OBECNIE |
WCZEŚNIEJ |
OBECNIE |
WCZEŚNIEJ |
OBECNIE |
WCZEŚNIEJ |
OBECNIE |
WCZEŚNIEJ |
OBECNIE |
WCZEŚNIEJ |
OBECNIE |
Źródło: War Thunder
Dyskusja
Aktualnie nie ma wpisów powiązanych z tym tematem