kliknij aby powiększyć
1920x1080 : 389 KB
worldoftanks
Nasze forum World of Tanks

Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.

world-of-tanks.eu

Ważne:

  • Dodano nowy tryb: Steel Hunt

Pojazdy:

world of tanks

  • Dodano następujące pojazdy do sprawdzenia przez supertesterów:
    • Sherman M4A1 Revalorisé, francuski czołg średni VIII poziomu
    • T-28E F-30, radziecki czołg średni IV poziomu
    • Object 777, radziecki czołg ciężki X poziomu
    • Skorpion, niemiecki niszczyciel czołgów VIII poziomu
  • podmieniono Aufklärungspanzer Panther na Spähpanzer SP I.C
  • dodano nowe tekstury HD dla następujących pojazdów: Type 62, AMX 50 100, FCM 50 t, Churchill VII, Caernarvon, Conqueror, Panther/M10, VK 36.01 (H), M6A2E1, T23E3, M46 Patton, T110E3, T110E4, Т-62А
  • zwiększono przedni pancerz w M6A2E1
  • usunięto problem z penetracją przedniego pancerza przez czołgi z działami o niskiej penetracji, problem występował w niektórych modelach pojazdów
  • zmieniono parametry następujących czołgów: M46 Patton, M48A1 Patton, STA-2, STA-1, Type 62, Т-44-122
  • poprawiono modele następujących pojazdów: JagdPanther, Ferdinand, JagdPz E 100, Maus, IS-3, M26 Pershing, T-34-85 Rudy, VK 36.01 H, Tiger P, Т-55 NVA DDR, Tiger
  • dodano nowy japoński ciężki czołg premium VI poziomu - Heavy Tank No. VI - do sklepu

Mapy i obiekty:

world of tanks

  • poprawiono mapę Bagno
  • ulepszono efekt niszczenia niektórych elementów na mapach

Grafika:

  • poprawiono wydajność silnika 3D
  • dodano mechanizm pogarszający jakość grafiki, jeśli ilość wyświetlanych klatek będzie zbyt niska
  • poprawiono wydajność efektów specjalnych
  • poprawiono wydajność w trybie snajperskim
  • dodano nowy algorytm wygładzania krawędzi
  • poprawiono efekty świetlne, tak że teraz metal i matowe powierzchnie wyglądają na bardziej realistyczne
  • dodano miękkie cienie, ulepszono jakość generowania cieni i ich wydajność
  • dodano generowanie cieni przez trawę
  • ulepszono efekty postprodukcji: bloom, Sun rays, lens flare
  • poprawiono jakość i wydajność HBAO (SSAO)
  • ulepszono jakość wyświetlania wody i jej efekty świetlne

Inne:

world of tanks

  • usunięto problemy powodujące wywalanie się klienta gry
  • usunięto rzadki problem z brakiem penetracji cienkiego pancerza przez czołg wyposażony w działo o większej penetracji
  • usunięto rzadki problem powodujący penetrację wnętrza pojazdu przez pocisk który zrykoszetował, w jego następstwie ginęła załoga czołgu i zniszczeniu ulegały jego podzespoły
  • usunięto możliwość strzelania przez model działa zniszczonego czołgu
  • usunięto sporo błędów w trybie Team Battle
  • usunięto szarpanie obrazu w trybie snajperskim podczas celowania
  • skorygowano czas wyświetlania podpowiedzi na ekranie ładowania bitwy
  • poprawiono wygląd twierdz
  • rozszerzony panel drużyny dostępny jest gdy naciśnie się CTRL + klawisz myszy bezpośrednio nad panelem
  • dodano opcję ukrywania czołgów w garażu uczestniczących w specjalnych trybach
  • zmieniono czcionkę licznika w okienku z misjami osobistymi
  • usunięto podpowiedź sugerującą zamontowanie standardowych modułów na czołgu X poziomu
  • naprawiono wyświetlanie numerów plutonu
  • usunięto niektóre problemy z odtwarzaniem powtórek bitw
  • poprawiono drobne problemy z interfejsem gry

Zmiany w parametrach pojazdów:

world of tanks

M46 Patton:

  • czas celowania dla działa 90 mm M3 i wieży M46M73 zmniejszono z 2.3 do 2 s.
  • czas celowania dla działa 90 mm M36 i wieży M46M73 zmniejszono z 2.3 do 2 s.
  • czas celowania dla działa 90 mm T15E2M2 i wieży M46M73 zmniejszono z 2.3 do 2 s.
  • czas celowania dla działa 105 mm T5E1M2 i wieży M46M73 zmniejszono z 2,3 do 2 s.
  • rozrzut działa 105 mm T5E1M2 zmniejszono z 0.4 do 0.39 m.
  • czas celowania dla działa 90 mm M3 i wieży M46T119 zmniejszono z 2.3 do 2 s.
  • czas celowania dla działa 90 mm M36 i wieży M46T119 zmniejszono z 2.3 do 2 s.
  • czas celowania dla działa 90 mm T15E2M2 i wieży M46T119 zmniejszono z 2.3 do 2 s.
  • czas celowania dla działa 105 mm M4 i wieży M46T119 zmniejszono z 2.3 do 2 s.
  • czas celowania dla działa 105 mm T5E1M2 i wieży M46T119 zmniejszono z 2.3 do 2 s.
  • czas przeładowania dla działa 105 mm T5E1M2 i wieży M46T119 zmniejszono z 9.3 do 9 s.

M48A1 Patton:

  • rozrzut podczas poruszania wieżą z zamontowanym działem 105 mm T5E1M2 zmniejszono o 17%
  • rozrzut działa 105 mm T5E1M2 zmniejszono z 0.4 do 0.38 m

STA-2:

  • możliwość przemieszczania się po twardym podłożu zwiększono o 20%
  • możliwość przemieszczania się po średnio-twardym podłożu zwiększono o 18%
  • możliwość przemieszczanie się po miękkim podłożu zwiększono o 10%
  • czas celowania dla działa 90 mm Rifled Gun zmniejszono z 2.2 do 2.1 s
  • rozrzut działa 90 mm Rifled Gun podczas poruszania wieżą zmniejszono o 29%

STA-1:

  • rozrzut działa 90 mm Rifled Gun podczas poruszania wieżą zmniejszono o 17%

Type 62:

  • rozrzut działa podczas ruchu pojazdu i wieży dla podwozia Type 62 zmniejszono o 12%
  • możliwość przemieszczania się po twardym podłożu zwiększono o 17%
  • możliwość przemieszczania się po średnio-twardym podłożu zwiększono o 14%
  • możliwość przemieszczanie się po miękkim podłożu zwiększono o 7%
  • czas przeładowania dla działa 85 mm zmniejszono z 5.7 do 5.5 s
  • rozrzut działa 85 mm podczas ruchu wieży zmniejszono o 17%

Т-44-122:

  • rozrzut działa podczas ruchu pojazdu i wieży dla podwozia Т-44-122 zmniejszono o 8%
  • kąt wychylenia działa zwiększono o 1 stopień

Naprawiono modele uszkodzeń następujących pojazdów: IS-7, Object 260, Object 704, IS-3, IS-3 auto, Object 730, T-54 first prototype, IS-4, 113, 121, Object 268, Object 263, Object 430, 111, IS-8, ST-I, WZ-111

Źródło: World of Tanks

Dyskusja
oRkA
Edytowany 18 lipca 2015 - 17:52
#1

użytkownicy
To jeszcze nie będzie ciężkich Japońskich? Już tyle czasu je obiecują.

world of tanks
i dwa ostatnie:
world of tanks
http://ritastatusreport.blogsp...nese-heavy-tank-type-2604.html


EDIT:
Porównanie rozmiarów czołgów i największymi tierowo odpowiednikami
http://worldof-tanks.com/compa...anese-tanks-with-simple-tanks/

stos
Napisany 19 lipca 2015 - 18:17
#2

użytkownicy
no super zmiany ale tego że w t32 w jazmo wchodzi z każdego poziomi to już nie dodali to samo t110E4 jarzmo działa nie istnieje


Zabrania się kopiowania, zmieniania i rozpowszechniania zawartości wortalu bez uprzednio otrzymanej zgody od redakcji.