kliknij aby powiększyć
1680x1050 : 1547 KB
worldoftanks
Nasze forum World of Tanks

Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.

world-of-tanks.eu
Serwer testowy z fizyką - od dziś można sprawdzić jak ślizgają się czołgi
kurkusmaximus, Piątek, 27 lutego 2015, 10:53
Tagi: fizyka, wot, world of tanks, czołgi, drift


world of tanks

Wargaming.net uruchomił serwer testowy nowej fizyki w World of Tanks. Jeśli będziesz chciał przetestować nowe zmiany w sterowaniu pojazdami, spiesz się, bo dostęp do serwera zablokują 1 marca.

Każdy, kto zarejestrował swoje konto przed 12 lutego 2015 może uczestniczyć w teście.

Chcę grać!
To wykonaj poniższe czynności:

  • Pobierz instalator klienta testowego.
  • Upewnij się, że wybrałeś inne miejsce zapisu niż dla twojej standardowej wersji World of Tanks. Zapisz i uruchom program instalacyjny (4,5 MB).
  • Uruchom nową wersję gry. Launcher pobierze dodatkowe dane (2,17 GB).
  • Zaloguj się i zacznij grać.
wargaming
W nowej fizyce znajdą się nowe obliczenia mechaniki po stronie serwera, co zmieni zachowanie się pojazdów (poruszanie się, oddziaływanie na inne pojazdy i obiekty na mapie), dodając grze realizmu i różnorodności. Po wprowadzeniu nowego silnika gra będzie dokładniej obliczać modele fizyczne pojazdów, w tym skrzyni biegów, opierać się na wyliczonym, fizycznym modelu pojazdu (w tym skrzyni biegów, obrotów silnika i innych).

Główne cechy nowej fizyki:

  • Pojazdy będą poruszały się po małych nierównościach terenu bez straty prędkości (doły, tory kolejowe, krawężniki).
  • W trakcie zeskoku przy odpowiedniej prędkości oraz przy równym rozłożeniu masy pomiędzy obie gąsienice, po dotknięciu ziemi pojazd będzie mógł odbić się i przeskoczyć rowy, dziury w drodze itp.
  • Po zahamowaniu działo pojazdu nieznacznie opadnie, co będzie wynikiem pohylenia się kadłuba na skutek pracy zawieszenia.
  • Skręty będą gładsze.
  • Poprawiona kontrola promienia skrętu – łatwiejsze będzie obracanie kadłuba o pożądany kąt.
  • Podczas wykonania skrętu z odpowiednią prędkością zaciągnięcie hamulca ręcznego spowoduje gwałtowną zmianę kierunku ruchu (skręt ucieczkowy).
  • Szybki obrót podczas cofania – wykorzystanie hamulca ręcznego podczas skręcania w trakcie jazdy wstecz poskutkuje dużym zwiększeniem prędkości skrętu.
  • Możliwość kontrolowania promienia skrętu – użycie hamulca ręcznego zmniejszy promień skrętu.
  • Zaistnieje możliwość przewrócenia pojazdu, jeśli spełnione zostaną odpowiednie warunki (różnica masy pojazdów, wystarczająca moc silnika, przyczepność itd.).
  • Zaistnieje możliwość zrzucenia pojazdu przeciwnika z wyżej położonego miejsca (np. mostu lub góry). W efekcie pojazd będzie mógł się przewrócić.
  • Teren będzie w większym stopniu wpływał na prowadzenie pojazdu.
  • Wprowadzony zostanie nowy efekt graficzny: poślizg.
  • Masa pojazdu i jego właściwości jezdne będą bardziej wyczuwalne.
  • Pojazdy będą mogły przejeżdżać przez obiekty o rozsądnej wysokości.
Źródło: World of Tanks

Dyskusja
Pioyer
Napisany 27 lutego 2015 - 12:50
#1

użytkownicy
no WKONCU

kurkusmaximus
Napisany 27 lutego 2015 - 13:02
#2

administracja
http://world-of-tanks.eu/aktua...wa_fizyka_pierwsze_informacje/
Poniedziałek, 6 czerwca 2011, 09:15 !!!

world of tanks

Infamous
Napisany 27 lutego 2015 - 13:53
#3

użytkownicy
Kurkusmaximus nie wiem czy jesteś starym graczem WoTa ale kiedyś nawet z klifu nie można było spaść więc tą fizykę wprowadzili już dawno tylko że teraz wypuścili do niej ulepszenie, grałem przed chwilą na testowym serwerze i nie jest tak źle ale jadąc T62A mocno się zdziwiłem jakie to teraz mozolne jest.

Wicek
Edytowany 27 lutego 2015 - 14:22
#4

użytkownicy
Infamous
Zobacz filmik i datę kiedy zapowiadali tą "nową fizykę."
W tedy zrozumiesz co myślą, o tym starzy gracze.

To jest najlepsze:
"Zmian fizyki nie należy spodziewać się wcześniej, niż w patchu 0.7.0"

Sasilton
Napisany 27 lutego 2015 - 15:46
#5

użytkownicy
Pamiętam testa jak wprowadzili nowa fizykę.
Nikt nie strzelał, tylko wszyscy jechali na górki i się taranowali :D

Infamous
Napisany 27 lutego 2015 - 15:54
#6

użytkownicy
Wicek sam jestem beta testerem więc wiem o co chodzi

Szlachciak
Edytowany 01 marca 2015 - 18:39
#7

redaktorzy
Sasilton bardzo dobrze, że nikt nie strzelał wtedy. Można było sobie w pełni testować. To było coś. Rok 2011 - strach pomyśleć ile czasu na grę poszło :>

Edit: W sumie, jakoś przed pojawieniem się testa tej aktualizacji zacząłem tu pisać. Szlachciak starzejesz sie :v


Zabrania się kopiowania, zmieniania i rozpowszechniania zawartości wortalu bez uprzednio otrzymanej zgody od redakcji.
Projekt i wykonanie strony ArtCoders © 2010 r.