1600x1000 : 230 KB
Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
- Do modułu Twierdze dodane nowe opcje i zmieniono część istniejących.
- Dodano nowe czołgi lekkie wysokich poziomów:
* USA: T37 (poziom VI), M41 Walker Bulldog (poziom VII), T49 (poziom VIII).
* ZSSR: LTTB (poziom VII), Т-54 Lightweight (poziom VIII).
* Niemcy: Spahpanzer Ru 251 (poziom VIII).
- M24 Chaffee poziom V, amerykański czołg lekki: w całości zbalansowany.
- KV-1S radziecki czołg ciężki w całości zbalansowany, poziom zmieniony z VI na V. Stary model czołgu został zastąpiony nowym modelem w jakości HD.
- KV-85, nowy radziecki czołg ciężki, poziomu VI zastąpił KV-1S na drzewie technologicznym.
- T-34-85M, nowy radziecki czołg średni, VI poziomu dodano do przetestowania.
- Następujące modele zastąpiono modelami w jakości HD: Т-34, IS-7, ISU-152, M5 Stuart, M3 Lee, Jagdpanther.
- Dodano możliwość użycia modułu wzmocnione zawieszenie w czołgu M46 Patton
- Zmieniono nazwę Pz.Sfl.V, niemieckiego niszczyciela czołgów poziomu VII, na Sturer Emil.
- Zwiększono wytrzymałość zawieszenia dla czołgów lekkich V–VIII poziomu.
- Przerobiono całkowicie mapę Murowanka; zmieniono rozmiar mapy z 800х800m na 1000х1000m; niektóre elementy terenu wpływające na rozgrywkę zostały zbalansowane.
- Dodano wizualne efekty eksplozji i pożarów do następujących obiektów: beczek z paliwem, samochodów, kanistrów, skrzynek amunicji.
- Przerobiono górną część interfejsu w garażu..
- Przerobiono i dodano następujące efekty związane z destrukcją pojazdów: zniszczenie pojazdu, pożar amunicji, eksplozję amunicji, eksplozję paliwa, zniszczenie pojazdu poprzez taranowanie i upadek, eliminację załogi, zatonięcie pojazdu.
- Dodano informację o jakości połączenia w zakładce wyboru serwera.
- Przerobiona elementy panelu chatu w garażu: nowy styl przycisków, nowa mechanika otwierania zakładek, przewijanie panelu, zliczanie graczy online i graczy na liście kontaktów.
- Przerobiono interfejs wyboru rodzaju bitwy, tworzenia plutonu i ekranu zaproszeniowego.
- Dodano kary za naruszenia zasad sportowego zachowania: brak aktywności w bitwie, opuszczanie bitwy (w czasie, kiedy pojazd jest wciąż zdolny do bitwy), samozniszczenie.
- Odznaczenia z kategorii „Bohaterowie bitwy” mogą być przyznawane wielu graczom jednocześnie.
- Dodano łatwo uzyskiwane odznaczenia: Kuloodporny, Kolega z wojska, Rozpoznanie, Ogniomistrz, Bojownik, Pojedynkowicz, Człowiek demolka, Podpalacz, Rozrabiaka, Ręka boga, Oko za oko.
- Dodano bonus do doświadczenia bitewnego, otrzymywany za otrzymanie trafienia bez straty punktów wytrzymałości, (takich jak rykoszet, trafienie bez przebicia pancerza)
- Zmieniono mechanikę rykoszetowania: po zrykoszetowaniu pocisk nadal się porusza, zamiast znikać.
- Zmieniono filtr dźwięków pochodzących z z wnętrza wieży.
- Usunięto osiągnięcia związane z bitwami historycznymi: Strażnik oraz Twórca historii.
- Po analizach statystycznych, zmiejszono możliwość otrzymanie Oznak biegłości
- Pojazdy VIII–X poziomu z transmisją z przodu nie stają już w płomieniach po uderzeniu pocisku w transmisję.
- Wzmocniono efekty śladów rykoszetu.
- Naprawiono niektóry wycieki pamięci podczas bitwy.
- Wyeliminowane niektóre powody zawieszanie się klienta gry lub wyrzucania z gry .
- Poprawiona jakość działania klienta gry przy szczególnych ustawieniach konfiguracyjnych komputera.
- Poprawiono odtwarzanie efektów dźwiękowych.
- Zmniejszono zużywanie pamięci.
- Naprawiono możliwość wysyłania, z panelu wyników bitwy, skargi „Nieaktywny/bot” na sojusznika.
- Wyeliminowano pojawianie się śladów zniszczeń po przeciwnej stronie kadłuba pojazdu po pociskach, które nie przebiły pancerza .
- Poprawiono działanie interfejsu w Twierdzach.
- W niektórych przypadkach poprawiono pozycję pojazdu podczas wykrywania.
- Usunięto efekt występujący przy wykryciu pojazdu; wpierw pojawiały gąsienice, a następnie sam pojazd.
- Poprawiono wyświetlanie liści na średnich i długich dystansach z SLI przy włączonych standardowych ustawieniach grafiki.
- Teraz, jeśli pojazd zatonie po tym jak zostanie trafiony w gąsienice, jego zniszczenie będzie liczone na poczet gracza, który uszkodził gąsienice.
- Naprawiono problemy z rozdzielczością ekranu, polegające na powrocie ustawień domyślnych po zrestartowaniu klienta gry.
- Naprawiono problemy z wieżą, przenikającą, przy oderwaniu jej od pojazdu, przez ziemię.
- Usunięto niektóre problemy z interfejsem występujące w bitwach drużynowych.
- Poprawione błędy w wyglądzie następujących modeli: Tiger I, M7, M103, SU-100.
- Wyświetlanie Odznak biegłości naprawiono na następujących modelach: M18 Hellcat, T34, SU-122-44.
- Usunięto błąd występujący przy jarzmie działa 120 mm AT T53 na niszczycielu czołgów T95.
- Naprawione błędy nieprawidłowego wyświetlania śladów penetracji na jarzmach i działach kilku pojazdów.
- Naprawiono pomniejsze rozbieżności występujące między uszkodzonymi modelami i ich wyglądem na następujących pojazdach : StuG III Ausf. G, Panther, M8A1, SU-152.
- Naprawiony efekty dotyczące wydzielania spalin w M44 SPG.