kliknij aby powiększyć
1600x1000 : 280 KB
worldoftanks
Nasze forum World of Tanks

Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.

world-of-tanks.eu
Jak dołączyć do ZBT Wojsk Lądowych - Wideoporadnik
Szlachciak, Poniedziałek, 14 kwietnia 2014, 14:26
Tagi: war thunder, gaijin, bajtek


Nie wiesz jak dołączyć do ZBT War Thunder Ground Forces? Proszę Bardzo! Bajtek55, który udzielił nam już niegdyś wywiadu na temat produkcji Gaijinu stworzył krótki dwuminutowy film mający na celu pomóc nowicjuszom. :)

Zarejstrowani? Gotowi? Client Ściągnięty? Do zobaczenia na polach bitwy!

Źródło: youtube.com

Dyskusja
Sasilton
Napisany 14 kwietnia 2014 - 16:05
#1

użytkownicy
W skrócie.
Zapłać 80zł i graj, w tym filmiku mniej więcej o tym mowa.

DJKAMORR
Napisany 15 kwietnia 2014 - 08:45
#2

użytkownicy
haha poradnik,z dupy chyba

yuds
Napisany 15 kwietnia 2014 - 09:45
#3

użytkownicy
Dobrze, że autor filmu przesiadł się na tę grę, bo w WoT, z takimi umiejętnościami, to nie ma czego szuka, powyżej IV tieru hi, hi...

SzalonyChemik
Napisany 15 kwietnia 2014 - 10:28
#4

użytkownicy
@yuds
Fajnie, że oceniasz czyjeś umiejętności grania w jedną grę na podstawie drugiej gry, która ma zupełnie inny styl gry niż ta pierwsza... I na dodatek na podstawie ujęć z trailerów gry...
No i oczywiście "przesiadł się", tak bo nikt nie mógł zacząć od WT.
:)

Sasilton
Napisany 15 kwietnia 2014 - 10:42
#5

użytkownicy
Gra się podobnie.
Ci co kampią zazwyczaj przegrywają, a ci co jadą do przodu wygrywają.
Dobry WOTowiec bo ogarnięciu gry będzie dobry w WT.

SOJUZ
Napisany 15 kwietnia 2014 - 12:05
#6

użytkownicy
@ yuds

czyli ty korzystasz z zasady " pokaż mi swoje statystyki z wota to powiem ci kim jesteś ", lecz się człowieku

@ Sasilton

nie ma paska życia, a to spora różnica, i są jeszcze samoloty, czego w wocie nie ma i nie będzie

@ DJKAMORR

to idź dalej oglądać pseudo testera hallacka, albo pokaż swoje umiejętności i sam zrób

MIchal_PL96
Edytowany 15 kwietnia 2014 - 14:26
#7

użytkownicy
Samolotów dalej nie ma, to nie jest nawet beta, z tego jak widzę jak one latają to na pewno ludzie to nie są. Kiedyś na czacie ktoś się zapytał kiedy będzie można niszczyć samolotami czołgi to mu odpowiedzieli "beta is far far away".
sojuz, a tak z ciekawości, grałeś ty chociaż jedną bitwę w te czołgi?

"Oficjalnym terminem przejścia w otwarte beta testy jest późna wiosna, czyli koniec maja, początek czerwca"
BUAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAH
TO im się żart udał ;DDD

Ahmad Allah Husain
Edytowany 15 kwietnia 2014 - 17:37
#8

użytkownicy
@ Michal_PL96

Ci chodzi o brak samolotów w WTGF? Są i można nimi latać, w RB i chyba w SB ale nie wiem ponieważ w trybie SB nie grywam.
A jak jest mało graczy to są boty w samolotach.
Niestety tryb arcade jest upośledzony ale to dla testów :|

@ yuds

Bajtek zaczynał od WT, bo lubi samoloty a jak wyłapał pracę w Gaijin to i musi też coś robić z GF mimo iż w czołgach jest... "suaby".

Scytian
Napisany 15 kwietnia 2014 - 18:06
#9

użytkownicy
@MIchal_PL96
A ty grałeś w czołgi? Jak najbardziej można niszczyć czołgi samolotami, wygląda na to że dużo krzyczysz o tej grze a nawet nie grałeś :D

SOJUZ
Napisany 15 kwietnia 2014 - 19:24
#10

użytkownicy
@ MIchal_PL96

tak grałem w czołgi wt, ale chyba ty nie grałeś skoro piszesz, że nie ma tam samolotów, i tak wytykasz błędy wt, a przypomnij sobie ( chyba, że nie grałeś) jak wyglądał wot w zamkniętej becie

Sasilton
Napisany 15 kwietnia 2014 - 20:09
#11

użytkownicy
Ja raz rozwaliłem samolot z KW-2 :D

MIchal_PL96
Edytowany 15 kwietnia 2014 - 21:08
#12

użytkownicy
No w czołgi gram, ale jakoś nie zauważyłem, żeby piloci byli jacyś inteligentni bo wiele razy samoloty po prostu się rozbijały :D
O samolotach to nie wiem naprawdę mój błąd, ale mówię, że to co na czacie pisali. Do samolotów mnie nie ciągnie. Zauważyłem tylko, że p-lotki samoloty niszczyły, ale żeby odwrotnie to jeszcze mi się nie zdarzyło.
Odnośnie otwartej bety to powtórzę jeszcze raz, naprawdę nie wiem jak oni chcą startować z taką masą bugów już nie tyle grywalności co samej stabilności gry i fpsów...
Na GTXie 770 i i5-4670k czasem fpsy potrafią mi spaść chwilowo poniżej 30... Najgorsze co może być to takie skoki. No i parę razy mi się gra wysypała tak po prostu, crash i koniec.

To jeszcze mi powiedźcie czy drzewko aktualnie kończy się na Tygrysie I (pierwszym) bo ja Bengalskich w moim drzewku nie widzę :/

A jeszcze odnośnie tego wytykania błędów to jest tylko moja opinia i wskazuję na to co mnie denerwuję bo ogółem gra mi się podoba i to nawet bardzo, ale to, że czołgi przy skręcaniu zachowują się jak na bocznicy kolejowej i 42 tony po prostu driftuje wydaje mi się śmieszne... Tak samo jedzie sobie taki Tygrysek 35km/h, wjeżdża w drzewo i rozwalona przekładnia i gąski a drzewo normalnie jakby w nie mucha mniej więcej walnęła. Sam przyznaj, że jest to "lekko" nierealistyczne...

A i jeszcze jedno bym zapomniał, dlaczego w garażu mam normalnie pięknie pomalowany czołg w kamuflażu https://www.dropbox.com/s/tc2kziqip792c9f/aces%202014-04-15%2020-58-40-12.png, a w bitwie zostają same emblematy i jest kamuflaż piaskowy tylko https://www.dropbox.com/sh/dgfal5borlltg2x/aQM2-XbuCJ

Ahmad Allah Husain
Napisany 15 kwietnia 2014 - 21:53
#13

użytkownicy
cóż, bugi, w końcu to beta

minimasakra
Napisany 15 kwietnia 2014 - 22:08
#14

użytkownicy
@MIchal_PL96 - Po pierwsze, w ostatnim czasie nie można latać samolotami w acadzie bo gaijin przeprowadza testy przez co samoloty nie niszczą za bardzo czołgów.
Po drugie - mówisz nam o bugach w becie. WoT nadal ma bugi a jakoś go wypuścili albo weźmy takiego bf4 bugi na każdym kroku a jakoś większość osób uważa go za grę roku 2013.
Po trzecie, to z tygrysem i dryftem to nie koniecznie bug. drzewo może by się złamało ale takie gwałtowne wjeżdżanie w drzewo niszczy gąski a przekładnia rozwala się przez drastyczne zmniejszenie prędkości.

MIchal_PL96
Edytowany 15 kwietnia 2014 - 22:54
#15

użytkownicy
No pewnie, że o bugach w becie, KTÓRE MNIE OSOBIŚCIE DENERWUJĄ, to chyba nie jest trudne do zrozumienia kiedy powtarzam po raz enty to samo...
W taki sposób jak jest przedstawione skręcanie to naprawdę moim zdaniem jest po prostu niedopracowane.
https://www.dropbox.com/s/nhmbh4snmku4owg/drift.gif
W bf'a 4 nie grałem, w wot'a też już dawno nie. Powtórzę jeszcze raz, gra jest fajna, ale jest potworna ilość niedopracowań, które na razie mogą zniechęcić sporą rzeszę ludzi, którzy nie są entuzjastami.
Nie ma co się oszukiwać, że takie akcje https://www.dropbox.com/sh/8lb5ysisr9n5z83/DoOiO_fXN1 wyglądają po prostu śmiesznie i tutaj nie da się tego obronić. Muszą to kiedyś zrobić i tyle, nie ma przebacz. Oni chcą wypuścić otwartą betę jak tu Tygrys jeździ na silniku elektrycznym... https://www.dropbox.com/s/u82vjxhzvqzbfuz/hiperrealistyczny%20dzwiek%20silnika%20tygrysa%20pierwszego.mp3
Jeszcze można dołożyć często zablokowaną animację gąsienic, błędy tekstur i rozłożone elementy zawieszone na pancerzu w płaszczyźnie poziomej. Moim zdaniem ta gra nie jest jeszcze gotowa na otwartą betę i brakuje minimum 3-4 miesięcy takich PODSTAWOWYCH dopracowań.

Co nie zmienia faktu, że pomimo tego gra się dosyć przyjemnie, ale według mnie jest to spowodowane, że zostaliśmy przyzwyczajeni do kupowania gier early access i grania w produkcję niegotowe jeszcze za to płacąc. Kiedyś nikt o tym by nawet nie pomyślał bo dostawało się w pełni gotowy i profesjonalnie przetestowany produkt za normalną cenę. A teraz? Gracze są w roli testerów, dzięki czemu firmy oszczędzają i jednocześnie koszą mamonę za alfa-access. Za połowę kiedyś całej gry w pudełku z instrukcją, poradnikiem, drukowaną mapką można sobie teraz kupić dostęp do wersji digital alfy czy bety mając nadzieję, że może twórcom nie wystarczy kasa zebrana z półproduktu i kiedyś będą łaskawi dokończyć pełnowymiarową produkcję. Takie moje zdanie. Jeśli teraz bestsellerem jest taka gra jak Goat Simulator, która jest jednym megabugiem Matrixa to strach pomyśleć w co będziemy grać za parę lat oprócz dobrze znanych serii gier, które zostają takie same: zmieniane są tylko pojedyncze przedmioty i fabuła?! (takie Assassin's Creed- nie to żebym coś do tej gry miał bo jestem fanem serii, ale bądźmy szczerzy: za dużo to między częściami się nie zmienia i zaczyna się tworzyć tasiemiec pokroju CoD'a)Oczywiście można tłumaczyć, że jest to zamierzone przez twórców itd. itp. ale co jeśli niedługo to będzie standard? Co? Ktoś sobie wymodeluje coś w blenderze i będziemy się toczyć po pustyni strzelając laserową kulką do wyskakujących tarcz płacąc za to po 100zł i tłumacząc, że to przecież PRE-alfa i dopiero zarys gry? Producentom hajs się zgadza i wiele produkcji umiera po prostu śmiercią naturalną i ru*ają w dupsko niczym ZuS. Jedyną drogą do zaprzestania zatracania rynku growego i jedynie wyciągania od nas kasy przez twórców to powiedzenie przez nas, graczy głośnego NIE i zaprzestania finansowania produktów nieukończonych, a jedynie pełnych produkcji, no ale to jest niemożliwe niestety. Podsumowując: w dobrą stronę to nie idzie...

SOJUZ
Napisany 15 kwietnia 2014 - 23:51
#16

użytkownicy
assassin's creed od brotherhood to cały czas to samo, taki tasiemiec jak cod i bf ( nie wiem jak w black ops II i ghost, ale poprzednie cody miały bardzo dobrą fabułę, może po za mw2 gdzie za bardzo namieszali, co do płacenia za produkt który jest jeszcze na papierze, to stało się modne i od jakiegoś czasu sporo firm tak robi, poza największymi wydawcami

Wpis został usunięty przez wortalowe służby porządkowe.
#17


Zabrania się kopiowania, zmieniania i rozpowszechniania zawartości wortalu bez uprzednio otrzymanej zgody od redakcji.
Projekt i wykonanie strony ArtCoders © 2010 r.