kliknij aby powiększyć
2560x1600 : 1210 KB
worldoftanks
Nasze forum World of Tanks

Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.

world-of-tanks.eu

GoHa.Ru: Możesz coś powiedzieć o nadchodzącej mechanice gry: "Tank Freezing"? Co to ma być i jak będzie działać?
Kirill Mal:
Pojazdy zniszczone podczas CW będą przez pewien czas niedostępne w innych bitwach CW.

GoHa.Ru: W porządku, ale mam jeszcze kilka pytań: na przykład, jak długo czołg będzie "Frozen" i czy będzie to zależało od tieru czołgu? Czy każdy zniszczony czołg będzie zablokowany, czy tez to dotyczyć będzie tylko czołgów przegrywającego teamu? Czy to będzie działać także w czasie lądowań (w części turniejowej)? I chyba najważniejsze pytanie - kiedy to zostanie wprowadzone ?
Kirill Mal:
Nie jest jeszcze zdecydowane, na jak długo każdy typ/tier pojazdu będzie blokowany. To kwestia dostrojenia. Na razie wiadomo, że heavy tieru 10 będzie niedostępny kilka dni. Nie będzie różnicy, czy bitwa była wygrana, czy przegrana - po obu nastąpi blokada. Nie będzie blokady po lądowaniach. Bitwy przeciw właścicielowi strefy ładowania będą traktowane jak bitwy o prowincję i czołgi przegranego będą blokowane. Wprowadzenie tego systemu ma wysoki priorytet i dlatego pracujemy nad nim bardzo ciężko. Powinien być dostępny na jesieni.

GoHa.Ru: Nie tak dawno temu napomknąłeś, że prowincje odlegle od stolic nie będą przynosić zysków ich właścicielom. Z jednej strony mała zmiana, ale z drugiej pociągnie ona za sobą wielkie zmiany na mapie globalnej. Możesz coś o tym powiedzieć? Skąd taka decyzja i kiedy będzie wprowadzona?
Kirill Mal:
Obecna sytuacja gdzie klany mogły czerpać profity z prowincji bardzo odległych od stolicy była naszym błędem i chcemy to zmienić. Powód jest prosty: chcemy widzieć klany jako stany z integralnością terytorialna. Mamy już gotowy kod implementujący tę zmianę i prawdopodobnie w ciągu najbliższych tygodni wprowadzimy zmiany na serwerach.

GoHa.Ru: Jeśli się nie mylę, następny update do globalnej mapy będzie dotyczyć dyplomacji. Jakie pakty będą wprowadzone i jaki to będzie miało wpływ na mapę? Jaki rodzaj dyplomacji będzie wprowadzony ?
Kirill Mal:
1. Pakty o nieagresji - klany które zawrą p.o.n. nie będą mogły ze sobą walczyć.
2. Pakt o wymianie informacji - klany będą sobie nawzajem udostępniać dane z wywiadu i położenia własnych jednostek
3. Wzajemne wsparcie militarne - pozwoli przemieszczać jednostki przez tereny sojusznika. Przygotowane są również traktaty pozwalające klanom płacić sobie nawzajem oraz przekazywać prowincje bez walki.

GoHa.Ru: Czy po tym update będzie można tworzyć sojusze? To znaczy - czy będzie mechanika do ich tworzenia?
Kirill Mal:
W zasadzie traktaty są sojuszami. To znaczy - klany, które zawierają traktaty muszą być w sojuszu.

GoHa.Ru: Czy klany będące w sojuszu będą się mogły atakować nawzajem?
Kirill Mal:
Klany będą musiały zdecydować, co jest dla nich korzystniejsze - przeprowadzić wojska przez teren sojusznika czy zaatakować go, stąd klany nie będą mogły atakować innych członków sojuszu

GoHa.Ru: Twierdziłeś również, że w następnym update dodane będą dwa regiony: Afryka i Ameryka Północna. Czy te plany są nadal aktualne oraz jak wielkie i bogate będą nowe krainy?
Kirill Mal:
Tak, w następnym patchu będą dodane dwa regiony: Afryka i Ameryka Północna. Będą dosyć duże, np. każdy stan USA jest podzielony na 3-4 prowincje (...) W kwestii dochodów Am. Północna będzie odpowiednikiem Europy, zwłaszcza Kanada i Meksyk. Afryka Równikowa będzie niezbyt bogata, jednakże bogatsza niż region Sahary, Afryka Południowa będzie za to bardzo interesująca.

GoHa.Ru: Wspomniałeś o ciekawej mechanice: achievmenty/osiągnięcia klanowe. Na przykład zdobycie i władanie prowincjami jednego kraju. Czy są plany wprowadzenia bardziej powszednich osiągnięć, jak "seria 10ciu zwycięstw" lub za zdobycie stolic bądź kluczowych prowincji(...)
Kirill Mal:
Odpowiem jednym słowem - z pewnością.

GoHa.Ru: Popraw mnie jeśli się mylę, ale macie w planach również zmiany natury ekonomicznej? Powiedz coś o systemie podatkowym, proszę.
Kirill Mal:
Planujemy wprowadzenie systemu podatkowego w prowincjach. (...) Podnoszenie podatków może jednak powodować problemy z mieszkańcami, w tym nawet ich bunty.

GoHa.Ru: Co możesz powiedzieć o najemnikach (ochotnikach)? Najmowanych przez liderów klanu i służących jako dodatkowa siła zbrojna?
Kirill Mal:
Najemnikiem mógłby zostać każdy bezklanowy gracz przez wybranie odpowiedniej opcji w interfejsie. Jeśli byłby bunt w jakiejś prowincji, najemnik dostanie informacje i może wziąć udział w walce po stronie zbuntowanej prowincji.

GoHa.Ru: Ciekawe, jaką rolę będą pełnić najemnicy? Czy tez może ochotnicy zastąpią najemników? Ten cały pomysł zmieniał się tyle razy, może go porzuciliście ?
Kirill Mal:
Tak, ochotnicy będą najemnikami. Stare pomysły zostały zaniechane.

GoHa.Ru: Cóż, nie nazywałbym najemników ochotnikami - cala idea najemnictwa to zysk. W jaki sposób będą zarabiać i czy będą walczyć po stronie klanu czy rebelii?
Kirill Mal:
Jeśli najemnicy/ochotnicy będą zatrudnieni przez klan, to sprawa klanu jest ich wynagrodzenie. Jeśli będą walczyć po stronie rebeliantów, wtedy gold płynie z kasy WG.

GoHa.Ru: Czyli każdy będzie mógł zostać najemnikiem, to jak będą dobierani do potyczek? Czy będzie jakiś rodzaj licencji najemnika, tak jak w niektórych MMOGs? Czy zasady zamrażania sprzętu będą także ich dotyczyć?
Kirill Mal:
Ochotnicy będą wybierani losowo, a licencje uważamy za zbędne. Oczywiście reguła zamrażania czołgu będzie dotyczyć także ich.

GoHa.Ru: W obecnej mechanice CW atak na prowincje następuje zawsze z tej samej bazy. To jest naprawdę niewygodne na niektórych mapach i ciężkie do zbalansowania. Czasem to czyni niesamowicie trudnym zdobycie (lub obronę) prowincji w walce z doświadczonym przeciwnikiem. Precyzując, jeśli spotyka się dwóch przeciwników równej siły, walka może zostać rozstrzygnięta nie tylko przez los, ale również przez spawn point.
Czy są jakieś plany zmiany systemu w tym zakresie? Może coś będzie zmienione wraz z wprowadzeniem nowych trybów ataku i obrony, o których wspominał Sergey Burkatovskiy?
Kirill Mal:
Nie będziemy zmieniać tej kwestii. To wspomaga nasz cel - umożliwienie klanom budowy fortyfikacji gdzie tylko chcą. Jednakże nie wykluczam możliwości wprowadzenia innych trybów rozgrywek w bitwach o prowincje.

GoHa.Ru: Pamiętam Twoja odpowiedz na pytanie: "Dlaczego bitwy z właścicielem prowincji są tak późno, to takie niewygodne?" (Odpowiedziałeś, że tak powinno być, aby powstrzymać silniejsze klany od przetrzymywania prowincji startowych, co powinno być dla nich niekorzystne). Ale sytuacja wielce się nie zmieniła, silniejsze klany i sojusze nadaj są w stanie okupować strefy ładowania przylegające do ich terytoriów. Czy są jakieś plany zmian, aby okupowanie tych stref uczynić jeszcze bardziej niekorzystne?
Kirill Mal:
Mamy plany, dużo planów. Nie mogę ich teraz ujawnić, ale zapewniam, ze plany są daleko idące...

GoHa.Ru: Większość ludzi słyszała o "World of Warplanes”. Tylko kilku wie, ze są plany na “World of Battleships”. Rozumiem, że nic mi nie możesz teraz powiedzieć. Czy przypadkiem nie macie w planach połączenia tych gier w jedną, wspólną mapą, gdzie potrzebne będą sojusze batalionów pancernych, eskadr lotnictwa i dywizjonów niszczycieli?
Kirill Mal:
Tak, mamy... i planujemy wprowadzenie jednej wspólnej mapy globalnej.

GoHa.Ru: Thank you very much for your time!
Kirill Mal:
Always a pleasure!

Źródło: goharu.com

Dyskusja
Pl_Krystian_15
Napisany 10 lipca 2011 - 10:44
#1

użytkownicy
będzie bez sensu jak połączą tą gre jeszcze ze samolotami oraz statkami ;/

paweldyl
Napisany 10 lipca 2011 - 11:32
#2

użytkownicy
Zgadzam się czołgi to czołgi dlatego tu gram, a jak to połączą ja dziękuję za współpracę...

n0waczek
Napisany 10 lipca 2011 - 19:53
#3

użytkownicy
narzekacie - zanim by do takiego połączenia doszło minęłoby z 4-5 lat znając WG ;)

col_Kurtz
Napisany 11 lipca 2011 - 18:16
#4

użytkownicy
Za wiele srok na raz chcą trzymać. To zamrażanie... osobiście wydaje mi się pomysłem - dziwnym?
@n0waczek - czołem:) Tu się z Tobą zgodzę. Biorąc pod uwagę ich sposób pracy i realizacji projektów (ile to już nie miało być, piechota np.), oraz ilość pomysłów jakie padły, zostały zaniechane, zmienione etc. takie połączenie może mieć miejsce w 2050 roku:D Żadna z wymienionych wyżej gier nie jest chyba szerzej znana jako grywalna. A może się mylę i już grają?:D

111takow
Napisany 12 lipca 2011 - 08:21
#5

użytkownicy
kolejne dojenie kasy, chcesz grac w clan wars - kupuj miejsca w garażu... chcesz mieć lepsze czołgi - kupuj złoto i wymieniaj xp...
chcesz mieć wielką przewagę nad swoim przeciwnikiem - kupuj amunicję za złoto...


Oby jak najszybciej wyszedł battlefield 3... Tam raczej nie będzie złotych pestek dających przewagę temu który płaci, i z kolegami będzie można zagrać za darmo..


Zabrania się kopiowania, zmieniania i rozpowszechniania zawartości wortalu bez uprzednio otrzymanej zgody od redakcji.