kliknij aby powiększyć
1920x1080 : 568 KB
worldoftanks
Nasze forum World of Tanks

Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.

world-of-tanks.eu

world of tanks

Firma Wargaming.net poinformowała, że tworzy kolejną już grę ze słowem "World" w tytule. Jak dotąd walczyliśmy tylko samolotami i czołgami z okresu 2 Wojny Światowej/Wojny w Korei, a ciągle czekamy na okręty. Tym razem białoruska firma Wargaming.net wzięła się za... statki kosmiczne.

Nowy projekt nosi nazwę World of Starships. Gracz kierować będzie maszynami, które każdy fan filmów sci-fi zna. W grze pojawią się okręty m.in z serii Alien/Predator, świata Star Trek, Stargate czy filmów Starship Troopers. Od małych i zwinnych, po wielkie, dobrze opancerzone ale mało zwrotne. Dziwi brak Star Wars na tej liście. Może Wargaming.net ma problemy z uzyskaniem licencji. Gdyby zabrakło jednostek wzorowanych na tych z Gwiezdnych Wojen, wargaming strzeliłby sobie w stopę jeszcze przed wydaniem gry.

Podobnie jak w innych grach studia Wargaming.net, tak i tutaj gracz będzie mógł ulepszać swoje jednostki i szkolić załogę. Za zdobyte kredyty naprawiać uszkodzone statki i kupować nowe. Nie wiadomo co otrzymamy za złoto.

Mechanika gry nie ulegnie znacznym zmianom, do czego nas już deweloperzy przyzwyczaili. Tu też pojawią się bitwy losowe i wojny klanów, natomiast nie ma co liczyć na bitwy historyczne (z oczywistych względów). W bitwach uczestniczyć będzie po 30 jednostek - po 15 na stronę + (nowość) jednostki sterowane przez serwer (cokolwiek to znaczy). Deweloperzy w wywiadzie przeprowadzonym przez chiński portal ali213.net ujawnili, że mapy będą aż 1000 razy większe niż te z World of Warplanes. Za możliwość rozgrywania bitew na tak rozległych mapach ma odpowiadać nowy silnik graficzny Big World 3, który wprowadzi też obsługę AMD Mantle. Jak zapewniają deweloperzy, nowa wersja silnika, umożliwi generowanie jeszcze dokładniejszych modeli jednostek przy minimalnym wzroście wymagań sprzętowych.

Aby grać w World of Starships nie będzie trzeba się rejestrować. Gra wykorzysta zunifikowane konta Wargaming.net, co oznacza, że posiadając teraz konto w World of Tanks lub World of Warplanes, otrzymasz dostęp do WoSa.

wargaming.net
"Cieszymy się, że przez te wszystkie lata udało nam się zgromadzić tak dużą społeczność graczy, i wprowadzić rewolucyjne zmiany w sektorze gier MMO" - powiedział Andei Yarantsau, wiceprezes ds. operacji globalnych w Wargaming.net - "Wychodzimy naprzeciw fanom filmów i seriali Sci-Fi, i mamy nadzieję, że nowa gra powtórzy sukces World of Tanks i World of Warplanes. Nadchodzący rok zapowiada się bardzo owocnie dla naszego studia i jeszcze niejeden raz Was zaskoczymy!"

Testy World of Starships planowane są na rok 2015.


Dyskusja
Lincz
Napisany 31 marca 2014 - 04:46
#1

użytkownicy
yhym, razem z latka wot:zombie

Walter_NovotnyPL
Napisany 31 marca 2014 - 05:58
#2

użytkownicy
W grze tego typu tylko flota Imperium. Gwiezdne Wojny to najlepsze SF i liczę na to, że WG mnie nie zawiedzie. Dzisiaj nie jest 1IV więc może powstanie jakaś fajna gra.

innowierca
Napisany 31 marca 2014 - 08:01
#3

użytkownicy
gra nowa zasady stare 50%wr i stop losowania tak ze po kilku grach bedziecie mieli ochote to wywalić

SOJUZ
Napisany 31 marca 2014 - 09:33
#4

użytkownicy
chyba chcą zrobić odpowiednik dla star citizen, ale raczej im to nie wyjdzie, i znowu będą gracze wyzywać innych graczy od pomidorów, wg ładnie wyprało mózgi swoim fanatykom, że oceniają ludzi przez statystyki wot

Sasilton
Napisany 31 marca 2014 - 10:23
#5

użytkownicy
SOJUZ, ty też masz wyprany mózg skoro w to uwierzyłeś.

ob1wan
Edytowany 31 marca 2014 - 12:04
#6

użytkownicy
PRIMA APRILIS ;) acz żałuję.

vajper13
Napisany 31 marca 2014 - 13:10
#7

użytkownicy
Niedługo zacznie się Alpha , War Thunder : Space Forces

andsed
Napisany 31 marca 2014 - 13:27
#8

użytkownicy
Prima Aprilis dopiero jutro.

Walter_NovotnyPL
Napisany 31 marca 2014 - 14:37
#9

użytkownicy
Kto robi prima aprilis w marcu? I to nie pod wieczór tylko już o 5 rano było.

SzalonyChemik
Napisany 31 marca 2014 - 14:52
#10

użytkownicy
Cały dzień za wcześnie.
A co do SF to możecie mnie zjeździć, ale Battlestar Galactica > Star Wars.

Walter_NovotnyPL
Napisany 31 marca 2014 - 14:53
#11

użytkownicy
"Space Battleship Yamato 2199" tutaj też są fajne statki.

Tankista87PL
Edytowany 31 marca 2014 - 15:30
#12

użytkownicy
Hahah... nie.
Za wcześnie na primaaprilisowy trolling, choć pomysłowe to.
ali213.net? Szkoda że nie ali123.p2p (taki cracker od piratów.
TIE Figher będzie ale tylko jako premium w drzewku rus... wróć... tej ciemnej strony (a nie czekaj... to to samo). Gratis w preorderze moduł "force noobshield". A Rebelianci w ramach balansu i "zgodności historycznej" na tym samym tierze dostaną ścigacz z Endoru sadzący kalafiory.

oRkA
Napisany 31 marca 2014 - 19:38
#13

użytkownicy
Na 1 kwietnia zawsze wyskakują z fajnymi pomysłami, ale to tylko głupia gadanina. Chyba tak właśnie wygląda PRIMA APRILIS na Białorusi: Wołasz kogoś na ciastko, gdy ten przybiega, zjadasz je na jego oczach i z pełnymi ustami wypluwając kawałki na podłogę wymawiasz ledwie zrozumiałe "Dałeś się nabrać! PRIMA APRILIS!"
War Thunder w tamtym roku fajnie wykorzystał zwyczaj WG na swoją korzyść. Rzucili niedorzeczną informacje, że jest nowa aktualizacja dodająca nową nację kolorowych pegazów. Ten żart był nawet zabawny...ale stał się cholernie zabawny kiedy gra zaczęła pobierać aktualizacje. Kucami było można latać przez tydzień.

Może w tym roku WG też się postara i ten filmik nie będzie tylko gadaniną:
https://www.youtube.com/watch?v=RBRnSU8XaGc

IncubusPL
Napisany 31 marca 2014 - 20:22
#14

użytkownicy
tu kluczowe wg mnie są słowa powtórzy sukces World of Warplanes:D

bo tego sukcesu jakoś nie widać na serwerze widziałem max 11k graczy więc raczej szału nie ma

MachTraxzs
Napisany 31 marca 2014 - 23:42
#15

użytkownicy
"Jak zapewniają deweloperzy, nowa wersja silnika, umożliwi generowanie jeszcze dokładniejszych modeli jednostek przy minimalnym wzroście wymagań sprzętowych".

A niby co takiego magicznego ma sprawić nowy silnik w tego typu grze?Przecież to oczywiste, że podczas batalii w kosmosie raczej nie spotkamy krzewów, budynków, pagórków i innego fatałajstwa wymagającego ładowania, poza (pewnie) wielkimi jajami okraszonymi teksturami tak, by przypominały asteroidy.Będzie to wielki ograniczony sześcian po którym będzie można się poruszać ze statycznym tłem imitującym gwiazdy, więc tak, czy srak wiadomym jest, że będzie można śmiało skupić się na dokładności modeli pojazdów i nie trzeba tu wybujałych herezji na temat tego, jakie to one fantastyczne będą.(No bo co innego ma być).
Poza tym, gier tego typu już trochę jest.Lepszym strzałem popisaliby się robiąc bitwę zwierząt z gospodarstwa na farmerskich mapach.Zawsze to coś nowego.


Zabrania się kopiowania, zmieniania i rozpowszechniania zawartości wortalu bez uprzednio otrzymanej zgody od redakcji.