kliknij aby powiększyć
1920x1080 : 479 KB
worldoftanks
Nasze forum World of Tanks

Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.

world-of-tanks.eu
Pierwszy test publiczny aktualizacji 9.0
kurkusmaximus, Czwartek, 27 marca 2014, 16:08
Tagi: test, 0.9.0, wot


world of tanks

Serwer pierwszego testu publicznego jest otwarty.

wargaming

W teście mogą wziąć udział wszyscy gracze World of Tanks, o ile zarejestrowali swoje konto przed skopiowaniem bazy danych, które nastąpiło 16 marca. Aby dołączyć do testu nie musicie być wybitnie doświadczonymi graczami, a jedynie chcieć przetestować jak najwięcej zmian i – o ile to możliwe – podzielić się z nami swoją opinią na ich temat!

Główne elementy testu publicznego wersji 9.0

  • Usunięte usterki w trybie bitew historycznych.
  • Osiem opracowanych ponownie w HD modeli czołgów (T-54, Tiger I, M4 Sherman, M18 Hellcat, M103, Tortoise, Maus, Panther).
  • 150 czołgów opracowanych ponownie pod kątem nowego oświetlenia.
  • Zrównoważone mapy Stepy i Siewierogorsk.
  • Ulepszone oświetlenie na mapach Malinowka, Stepy, Klasztor, Himmelsdorf i Przełęcz.
  • Nowy garaż standardowy.

Jak działa serwer testowy?

W momencie rozpoczęcia publicznego testu aktualizacji developerzy wypuszczają wersję testową klienta gry. Może ona zostać ściągnięta przez każdego gracza, a jej instalacja nie stanowi problemu. Szczegóły dotyczące procesu instalacji znajdują się poniżej. Pamiętaj, aby dokładnie wykonać wszystkie polecania, aby uniknąć ewentualnych problemów związanych z testem!

Zazwyczaj w czasie testu będziesz wykorzystywać kopię swojego konta, która będzie posiadać wszystkie cechy Twojego głównego konta z momentu kopiowania. Aczkolwiek istnieją pewne różnice, o których musisz pamiętać:

  • Konto testowe nie jest w żaden sposób powiązane z Twoim głównym kontem. Wszelkie osiągnięcia i badania wykonane na serwerze testowym pozostaną jedynie dostępne na serwerze testowym i mogą zostać usunięte z serwera testowego w dowolnym momencie.
  • Dokonywanie płatności powiązanych z serwerem testowym nie jest możliwe.
  • W zależności od potrzeb związanych z testem, Twoje konto na serwerze testowym może otrzymać złoto, kredyty lub doświadczenie, które ułatwi Ci wzięcie udziału w teście. Mogą również zostać wprowadzone zmiany w zarobkach i ilości uzyskiwanego doświadczenia.
  • Serwer testowy jest objęty przez umowę licencyjną użytkownika końcowego, politykę prywatności i warunki korzystania z usług, a także zasady ogólne serwera głównego World of Tanks. Radzimy, abyś był grzeczny i pamiętał, że wszelkie niezgodne z zasadami działania mogą wywołać konsekwencje również na Twoim koncie głównym World of Tanks.

W celach testowych każde konto logujące się na serwer testowy otrzyma:

  • 100 000 000 punktów wolnego doświadczenia
  • 100 000 000 kredytów
  • 20 000 sztuk złota

Złoto, kredyty i doswiadczenie zostają przydzielone tylko raz na fazę testów i w przypadku wykorzystania nie zostaną uzupełnione

W jaki sposób mogę dołączyć do testu?

Chcesz zacząć, ale nie wiesz jak? Skorzystać z poniższych porad i ruszaj do boju!

  • Ściągnij instalator klienta testowego (9,2 MB).
  • Uruchom instalator. Zachowaj ostrożność: zainstaluj klienta testowego w innej lokalizacji niż Twój klient główny.
  • Uruchom launchera klienta testowego. Launcher sam ściągnie wszystkie niezbędne pliki.
  • Uruchom klienta, zaloguj się i zacznij testować. Pamiętaj, aby wysłać nam swoje opinie w wydzielonym do tego wątku na forum. Jedynie komentarze zamieszczone w wydzielonych do tego wątkach będą brane pod uwagę!

Zapamiętaj:

  • W celu zapewnienia płynności rozgrywki ilość graczy na serwerze testowym jest ograniczona. Jeżeli serwer będzie pełny, zostaniesz przeniesiony do kolejki.
  • Serwer testowy jest regularnie wyłączany i uruchamiany ponownie. Ma to miejsce:
  • Pierwszy region: o godz. 5:00 w każdy parzysty dzień miesiąca na 25 minut.
  • Drugi region: o godz. 6:00 w każdy nieparzysty dzień miesiąca na 25 minut.
  • Centrum: codziennie o godz. 10:00. na 2 minuty.
  • Serwer testowy może być wyłączany lub modyfikowany w dowolnym momencie bez zapowiedzi.
  • To tylko serwer testowy! Na początku nie wszystko będzie działać poprawnie i właśnie dlatego wolimy wszystkie zmiany przetestować w kontrolowanych warunkach. Wprowadzenie niedopracowanej wersji aktualizacji mogłoby być katastrofalne w skutkach i w ten sposób dzięki Twojej pomocy możemy uniknąć tego problemu! Wszystkie zmiany na serwerze testowym mogą zostać zmodyfikowane, naprawione lub usunięte!

Pełna lista zmian wprowadzonych w pierwszym teście publicznym w stosunku do testu trybu bitew historycznych dostępna jest tutaj (w języku angielskim).

Zmiany w publicznej wersji testowej trybu bitew historycznych

Dodano nowe pojazdy:

  • Pz.Kpfw. IV Ausf. A, niemiecki czołg średni III poziomu
  • Pz.Kpfw. IV Ausf. D, niemiecki czołg średni IV poziomu
  • StuG III Ausf. B, niemiecki niszczyciel czołgów IV poziomu

Zmodyfikowano i usprawniono następujące pojazdy:

  • Т-54
  • Tygrys I
  • M4 Sherman

Usunięto problemy związane z zawieszeniem w usprawnionych pojazdach.

Inne zmiany:

  • Zmodyfikowano i przeprojektowano mapy „Malinowka”, „Cichy Brzeg”, „Step”, „Redshire” i „Przełęcz”.
  • Dodano nowy tryb „Bitwy historyczne”.
  • Usunięto tryb bitwy losowej „Konfrontacja”.
  • Dodano nowe okno ustawień „Grafika”.
  • Wprowadzono opcję umożliwiającą zmniejszenie rozdzielczości obszaru gry przy zachowaniu wysokiej rozdzielczości interfejsu użytkownika (opcja „Dynamiczna rozdzielczość” w ustawieniach grafiki).
  • Dodano opcję konfiguracji kąta widzenia.
  • Dodano opcję regulacji intensywności efektu „Filtr koloru”.
  • Dodano opcję regulacji częstotliwości odświeżania monitora.
  • Wprowadzono efekt odlatującej wieży czołgowej w momencie wybuchu magazynu amunicyjnego.
  • Dodano nowy efekt pełnoekranowy w trybie snajperskim.
  • Wprowadzono wskaźnik informujący o wybranym języku wpisywania tekstu na ekranie logowania.
  • Dodano nowe nagrody dotyczące trybu bitwy drużynowej: „Rekonesans bojowy”, „Bóg wojny”, „Wola zwycięstwa”, „Decydujące trafienie”, „W ramach operacji taktycznych”.
  • Zmodyfikowano i poprawiono kartę „Pojazdy” w oknie „Przebieg służby”.
  • Zmodyfikowano i poprawiono kartę „Statystyki” w oknie „Przebieg służby”.
  • Zmieniono wymagania dotyczące nagrody „Stalowa ściana”.
  • Usprawniono niektóre parametry pojazdów Light Mk. VIC i T7 Combat Car.
  • Statystykę „Potencjalne uszkodzenia” widoczną na ekranie podsumowania bitwy zastąpiono statystyką „Uszkodzenia powstrzymane przez pancerz”.
  • Usunięto problemy związane z komunikacją głosową.
  • Naprawiono graficzne oznaczenie wskaźnika rozrzutu podczas odtwarzania bitwy.
  • Usunięto drobne błędy podczas odtwarzania bitwy.
  • Usunięto problem, który powodował, że rozrzut pocisków artyleryjskich był większy, niż wskazywał na to symbolizujący go okrąg.
  • Usunięto problem skutkujący wybuchaniem pocisków artyleryjskich w powietrzu.
  • Usunięto problem skutkujący zawieszeniem klienta gry podczas próby jego zamknięcia.
  • Usprawniono wydajność klienta gry dla niektórych konfiguracji komputerów PC.
  • Zoptymalizowano jakość wyświetlania elementów ozdobnych* oraz efektu rozmycia obrazu w ruchu.
  • Usunięto problem skutkujący pogorszeniem wydajności po włączeniu efektu wyświetlania śladów gąsienic.
  • Naprawiono efekt wyświetlania cieni roślinności dla średnich oraz wysokich ustawień grafiki.
  • Naprawiono działanie okien powiadomień i zaproszeń na ekranie garażu.
  • Usunięto tabelę pokazującą poziomy pojazdów na ekranie oczekiwania na bitwę.
  • Dodano komunikat „Brak amunicji”, który jest wyświetlany w momencie naciśnięcia klawisza F8, gdy magazyn amunicyjny jest pusty.
  • Zmodyfikowano system wyboru punktów na celu w trybie automatycznego celowania.
  • Przeprojektowano system automatycznego wykrywania ustawień graficznych.
  • Zoptymalizowano jakość wyświetlania dużych list pojazdów w oknie „Misje”.
  • Zremasterowano całą ścieżkę dźwiękową gry.
  • Liczba skarg w ciągu dnia została zwiększona z 5 do 10.
  • Zmodyfikowano nazewnictwo skarg.
  • Nagroda „Wola zwycięstwa” została przeniesiona do działu „Stopnie honorowe”.
  • Naprawiono drobne błędy w oknie „Misje”.
  • Naprawiono przerywanie efektów dźwiękowych podczas prowadzenia ognia z automatycznych dział.
  • Usunięto problemy skutkujące znikaniem i miganiem śladów po gąsienicach.
  • Usunięto problem, który skutkował brakiem odtwarzania efektu dźwiękowego po trafieniu pocisku w pojazd.
  • Usunięto problem skutkujący niekontrolowanym przemieszczaniem się zniszczonych pojazdów.
  • Usunięto problem skutkujący wyświetlaniem co minutę kręcącej się ikony oczekiwania w oknie Garażu.
  • Usunięto problem skutkujący wyświetlaniem ikony „W magazynie” po usunięciu trwałego kamuflażu zakupionego przed wprowadzeniem wersji 0.8.11.
  • Usunięto problem związany z niepoprawnym wyświetlaniem w wyskakującym oknie ilości doświadczenia dotyczącego zbadanego pojazdu lub modułu.
  • Naprawiono wyświetlanie w karcie statystyk „Pojazdy” wszelkich statystyk nagród uzyskanych w trybie bitwy drużynowej.
  • Usunięto problem, który powodował, że gracze nie zawsze otrzymywali Medal Abramsa lub otrzymywali go z opóźnieniem.
  • Usunięto problem związany z nieprawidłowym zaokrąglaniem wartości procentowej zwycięstw.
  • Usunięto problem związany z nawiązywaniem połączenia ze szkoleniowym pokojem rozmów podczas ponownego uruchamiania klienta gry.
  • Usunięto problem dotyczący jakości wyświetlania, który skutkował rysowaniem smug niezgodnych z trajektorią lotu pocisku.
  • Dodano dynamiczny widok celu (działonowego) do punktów celu, który zależy od widoczności z pozostałych punktów widoku (dowódcy wyglądającego z wieżyczki i działonowego przy dziale).
  • Usunięto problem dotyczący zapisywania opcji odległości między kamerą a pojazdem gracza po zakończeniu bitwy.
  • Pociski odłamkowe nie będą wybuchać po trafieniu członka załogi znajdującego się poza pojazdem (w przypadku dział samobieżnych z otwartymi stanowiskami).
  • Usunięto problem z filtrowaniem pozycji w kompanii czołgów według nazwy dowódcy.

* Ozdoba to specjalna tekstura nakładana na teksturę podstawową. Mogą to być m.in.: dziury po kulach i pociskach, logo, napisy itp.

Zmodyfikowano parametry następujących pojazdów:

T7 Combat Car:

  • Zwiększono maksymalną prędkość jazdy do przodu z 38,6 do 56 km/h, oraz jazdy do tyłu z 16 do 20 km/h.
  • Zwiększono pojemność magazynu amunicyjnego z 1100 do 1350 pocisków.
  • Zmieniono parametry ciężkich karabinów maszynowych 12,7 mm MG HB M2, 12,7 mm MG HB M2 A i 12,7 mm T23:
  • Zwiększono szybkostrzelność z 450 z 550 pocisków/minutę.
  • Zwiększono zasięg broni z 350 do 395 m.
  • Zwiększono współczynnik penetracji broni z 22 do 27 mm.

Light Mk. VIC:

  • Zwiększono zasięg broni z 350 do 395 m.
  • Zwiększono współczynnik penetracji broni z 25 do 27 mm.
Źródło: World of Tanks

Dyskusja
oRkA
Napisany 27 marca 2014 - 18:18
#1

użytkownicy
Czekam na jakieś zrzuty z kolejnymi czołgami w HD.

Pioyer
Napisany 27 marca 2014 - 19:58
#2

użytkownicy
masz mausa od Sasiego

world of tanks

MIchal_PL96
Napisany 27 marca 2014 - 21:21
#3

użytkownicy
Zapomniałbym:
https://www.dropbox.com/sh/c48pcknvlneyapx/qTzlxkmvCo

oRkA
Napisany 27 marca 2014 - 22:10
#4

użytkownicy
Dzięki wam. Hellcat chyba najbardziej się zmienił. Jak teraz wygląda drzewko niemieckie skoro nowe PZ IV będą też w bitwach losowych? Wywalono czołgi czechosłowackie, czy są jak alternatywne tiery?

MIchal_PL96
Edytowany 27 marca 2014 - 22:14
#5

użytkownicy
Jeszcze Panterka w HD: https://www.dropbox.com/sh/yeqhrvttbvcgaws/ww4WDcJD2R
Zaraz zrobię screena drzewka.

EDIT: dżefko: https://www.dropbox.com/sh/zgjeys99p1xe6bd/QoM2HSWkoV

adamczik
Napisany 27 marca 2014 - 22:25
#6

użytkownicy
Co z tego, że modele są w HD, jak ludzie grają na ustawieniach mini, żeby fpsy nie spadały do 10?

Sasilton
Napisany 27 marca 2014 - 22:27
#7

użytkownicy
A kogo obchodzą tacy ludzie?
Teraz gra lepiej wygląda i płynniej chodzi.

MIchal_PL96
Napisany 27 marca 2014 - 22:29
#8

użytkownicy
Lolololo, ja mam temperaturę 5 stopni niższą przy włączonym ograniczniku FPSów do 60... KAŻDY powie, że w 9.0 lepiej chodzi.

adamczik
Napisany 27 marca 2014 - 23:42
#9

użytkownicy
Sasilton, gówno w sreberku to wciąż gówno.

Pioyer
Edytowany 28 marca 2014 - 00:24
#10

użytkownicy
@adamczik przecie bedzie mozliwosc grania bez tekstur HD na czolgach poza tym ci ludzie musza miec drewno nie kompa

patrzac na drzewko to dostaniemy kolejna galaz gdzie teraz zaczynajac od Pz II mozna isc odrazu w 5 stron LOL

oRkA
Napisany 28 marca 2014 - 16:54
#11

użytkownicy
Napaćkane teraz to drzewko :) Kiedy dadzą alternatywne kadłuby będzie to bardziej uporządkowane, ale w sumie lubię kiedy drzewka są skomplikowane. Czkam też aż zaczną dawać alternatywne wieże.


Zabrania się kopiowania, zmieniania i rozpowszechniania zawartości wortalu bez uprzednio otrzymanej zgody od redakcji.
Projekt i wykonanie strony ArtCoders © 2010 r.