kliknij aby powiększyć
1680x1050 : 669 KB
worldoftanks
Nasze forum World of Tanks

Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.

world-of-tanks.eu

„Na tropie World of Tanks” to cykl wiadomości, w którym zbieramy najciekawsze i najbardziej treściwie wypowiedzi twórców World of Tanks. Zapraszamy Was na kolejną porcję nowych informacji na temat gry, przekazanych społeczności przez deweloperów.

Wargaming.net
  • według deweloperów nerf niszczycieli w 8.11 spowodował zmniejszenie ich liczby w bitwach wysokopoziomowych
  • według deweloperów sytuacja niszczycieli jest taka: na początku TDki były mało popularne pomimo ich przewagi nad zwykłymi czołgami: wysokiej wartości alfa-obrażeń i zalecie dodatkowego kamuflażu i zmieniło się to tylko dzięki nerfowi artylerii, gdzie pewna liczba ludzi grających artylerią przeniosła się na nisczyciele
  • jednym z powodów, dla którego nazwa "potencjalne obrażenia otrzymane" uległa zmianie to fakt, że deweloperzy przygotowują nagrody za przyjmowanie na siebie strzałów (jak np. tanki w MMORPG- dop. tłum.)
  • animowane efekty czołgów, takie jak automatyczne wyrzutniki pocisków (łusek) mają "średni priorytet" (co znaczy tyle, że nie pojawią się ani za szybko za bardzo odległy czas) (pewnie koło albo po wakacjach-dop. tłum.)
  • po 8.6 nie było żadnych zmian w celności i rozrzucie pocisków w kółku celownika
  • w 9.0 pojawią się nowe hangary zarówno dla kont premium jak i standardowych, będą "very cool" ("bardzo fajne", swoją drogą jeden z nich możecie zobaczyć na screenach porobionych przeze mnie w 2 tematach "Galeria obrazków dla tych którzy nie dołączyli do testów World of Tanks 0.9.0 ", jednak nie wiem czy jest to hangar premium czy też nie-dop. tłum.)
  • niezależne zawieszenie pojawi się tylko na przerobionych modelach (HD) (ja jednak tego na teście 9.0 nie zauważyłem, a z pewnością nie działa to tam jakbym chociaż chciał, a już na pewno nie w takim stopniu jak na filmie o fizyce w 2014; postaram się dodać filmik w tym tygodniu żebyście zobaczyli jak to wygląda-dop. tłum.)
  • z kilku powodów w przyszłości będzie ogromny rebalans pojazdów
  • pociski do penetracji betonu (w org. "concrete-piercing"-dop.tłum.) nie zostaną wprowadzone do WoT'a
  • pociski artyleryjskie wybuchające w powietrzu i pociski wylatujące poza okrąg celowania były spowodowane przez pewien błąd w połączeniu serwera
  • IS z działem 122mm nie ma premium pocisków w bitwach historycznych podcza gdy w rzeczywistości większość czołgów je miała na pokładzie! "To takie straszne"
  • nazwy czołgów koło ikonek na minimapie "kiedy będzie to będzie"
  • "potencjalne obrażenia otrzymane" zostaną przemianowane na "obrażenia pochłonięte/odbite przez pancerz" albo coś takiego
  • bitwy historyczne będą miały oddzielne statystyki, jak bitwy drużynowe
  • według Storm'a Konfrontacja musi zostać całkowicie wyłączona (w sensie usunięta na jakiś czas z gry-dop. tłum.), a nie tylko wyłączona domyślnie w opcjach, ponieważ ci gracze, którzy zdecydowaliby się włączyć ten tryb musieli by czekać w długich kolejkach i mogłoby to spowodować problemy z MatchMakerem, co z kolei spowodowało by dużo płaczu i narzekań
  • w 9.0 błąd gdzie licznik w misjach nie działa poprawnie w oknie misji będzie naprawiony
  • według Overlord'a World of Tanks Blitz (wersja mobilna na smartfony-dop. tłum.) jest praktycznie gotowe do testów Beta (trwają już zapisy i pierwsze zaproszenia dla graczy po wypełnieniu ankiety, niestety tylko dla iOS'a, jeśli chcecie wypełnić ów ankietę to polecam zajrzeć tutaj http://world-of-tanks.eu/aktualnosci/-1551--komunikat-world-of-tanks-blitz-startuje-zamknieta-beta-zapisy-do-testow-ruszaja-od-dzis-/ -jednak najpierw musicie przełączyć portal na angielską wersję językową- dop. tłum.)

Minimalne wymagania WoT: Blitz (według Overlord'a) to:

  • Tegra 3
  • Mali-400MP
  • Adreno 225
  • Power VR SGX544MP2
  • Storm nie wie czy stałe odświeżanie garażu (krótka synchronizacja co kilka sekund) będzie naprawiona, ale twierdzi, że to nie jakiś krytyczny błąd
  • Storm jest absolutnie pewny, że nie było żadnych zmian w celności jakiegokolwiek działa po 8.6
  • potwierdzone: błędy pocisków artyleryjskich zostały naprawione w 9.0
  • Wargaming nie ma nic wspólnego z kryptowalutą "Wotcoin"
  • odnośnie opóźniena testów na Androidzie względem iOS'a "Nie jesteśmy pewni ile to potrwa, dużo zależy od tego jak wypadną zamknięte betatesty na iOS. Jeśli nie będzie dużo rzeczy do poprawy wypuszczenie testów dla Androida nie jest raczej oddalone w czasie"
  • WoT:Blitz powinien działać na Ipod'dzie Touch 5 generacji bez przeszkód
  • deweloperzy są bardziej zaznajomieni z iOS'em niż Androidem i to jest główny powód dla którego pierwsze betatesty są na systemie Apple'a
  • odnośnie tych 3 modeli HD (Tygrys, T-54 i Sherman): każdy z nich jest trochę inny. Jest to zamierzonne, ponieważ jest kilka sposobów
  • jeśli chodzi o modele HD brytyjskich czołgów to w pierwszej kolejności będą to Centurion Mk.7 i Tortoise
  • model Churchill'a HD zostanie wprowadzony po 9.0, tak jak model IS'a
  • nowy hangar HD składa się z elementów z prawdziwych fabryk, był stworzony według prawdziwych, wojskowych warsztatów naprawczych
  • odnośnie modeli HD: tekstura gąsienic nie jest ubrudzona błotem bo wyglądałoby by to dziwnie na piasku czy śniegu
  • hangar dla kont standardowych nie pojawi się w pierwszym teście 9.0, deweloperzy ciągle nad nim pracują (czyli ten hangar z moich screenów z 9.0 to premium- dop.tłum.)
  • nocne bitwy zostały całkowicie odrzucone (gracze nie mogli zobaczyć takiego gunwa)
  • odnośnie nowych modeli T-54, Tygrysa i Shermana wypuszczonych dzisiaj: każdy z nich jest graficznie trochę inny. To jest zamierzone: jest kilka sposobów na który deweloperzy (a dokładnie projektanci grafiki) mogą zrobić te modele i celem pierwszego testu 9.0 jest dowiedzieć się, który z nich gracze wolą i resztę czołgów wzorować właśnie na nim
  • w pierwszym teście 9.0 zostaną wypuszczone tylko 3 modele (T-54, Tygrys, Sherman), pozostałe 7 (dop. tłum. to ciekawe bo łącznie będzie 10 a miało być 12...) zostanie dodane w 2 teście
  • reszta modeli zostanie przerobiona na styl jednego z tych 3 modeli
  • kolor modelu HD Tygrysa to historyczny pancerny szary (Panzergrau)
  • kadłub T-54 w HD to nowa wersja, stary powrócie kiedy zostaną dodane opcjonalne kadłuby
  • kształt wieży T-54 w HD jest prawidłowy, było kilka typów kształtów i różnych osłon działa
  • obecnie najlepiej wymodelowanym (pod względem uzwzlędnionych materiałów-szkło, metal itd.) w HD jest Sherman, fakt, że wygląda trochę jak plastikowa zabawka jest historyczny, tak wyglądały w rzeczywistości (Tygrys jest trochę gorzej odwzorowany)
  • Storm twierdzi, że Tygrys w grze wygląda teraz bardzo gładko jest faktem historycznym, tak kiedyś wyglądały (zanim ktoś przefarbował je 50 razy)
  • wszystkie niemieckie czołgi staną sie trochę ciemniejsze, zostaną przerobione w taki sposób jak Tygrys
  • "Chesz rdzy i brudu? Idź graj w inną grę" (SS: wszyscy wiedzą, że chodzi o War Thunder)
  • Tygrys w War Thunderze wygląda naprawdę dobrze, bo (według Storm'a) był to pokazowany model, gdzie występuje bardzo dużo polygonów, podczas gdy późniejsze modele mają ich znacznie mniej
  • model Maus'a w HD jest opracowywany
  • głównym celem pierwszego testu 9.0 jest test bitew historycznych
  • IS-3 HD zostanie wprowadzony w 9.1 albo 9.2
  • odnośnie kątów aktualny model IS'a-3 jest poprawny
  • w tym roku ulepszona grafika zostanie przeniesiona na DirectX 11
  • przeniesienie to nastąpi po wprowadzeniu obsługi wielu rdzeni
  • był pewien problem z tekturą dla Shermana, pierwszym pomysłem było to, żeby zrobić widoczny pierwszy kolor pod zadrapaniami, jednak okazało się, że Amerykanie nie używali podkładu ponieważ traktowali pancerz jako podkład przez co powierzchnia była szorstka a kolor jakby "mokry", co tworzyło bardzo trwałą warstwę farby
  • opcjonalne kadłuby zostaną wprowadzone w 9.4 albo później
  • modele HD będą miały niezależne zawieszenie
  • odnośnie serwera testowego: jest błąd gdzie ISU-152 czasem może zostać wpuszczony do bitwy z topowym działem (BL-10) w bitwie historycznej nad jeziorem Balaton, zostanie to naprawione w drugim teście 9.0 (sam ostatnio wszedłem do bitwy na Łuku Kurskim Panterą w elitarnej konfiguracji- z drugą wieżą i działem 75mm 42 L/100 zamiast L/70, ciekawe czy o tym też wiedzą- dop.tłum.)

Kilka informacji z wywiadu z Evilly(https://www.youtube.com/watch?featureplayer_embedded&vVf0dOmu9oj8)

  • Evilly lubi e-sport, próbował zająć się tym zawodowo, ale mu się to nie udało, teraz pracuje dla WG
  • grał profesjonalnie w CS'a (15vs 15 i 30vs30 na cs_assault)
  • zaczynał jako Community Manager
  • będą zawody w World of Warplanes (w formacie 1vs1)
  • WG wciąż ma wiarę w World of Warplanes, ponieważ podobno pomyślnie radzi sobie w Europie, "wszystko przed nami"
  • Chris Taylor wciąż pracuje nad "supertajnym projektem"

Ponadto anonimowy deweloper, który nie chce mieć kłopotów, potwierdził, że amerykańskiem niszczycielem premium będzie M56 Scorpion. Jego specyfikacja wygląda mniej więcej tak:

  • działo 90mm jest takie same jak T178 (które jest już w grze), tylko, że bez bębenka (penetracja 173mm może zostać zwiększona w tym przypadku do 200mm)
  • ruch działa: 30 stopni w obie strony
  • kamuflaż na poziomie E-25
  • średnia prędkość maksymalna (45km/h), ale za to niesamowita zwrotność i przyśpieszenie (pewnie nie będzie działała karuzela, jak to było w przypadku elitarnego Foch'a na IX tierze przed nerfem-dop. tłum.)
  • 0 pancerza
Źródło: FTR

Dyskusja
Pioyer
Napisany 23 marca 2014 - 23:18
#1

użytkownicy
ten scorpion to strasznie maly bedzie nie dziwie sie ze bedzie mial kamuflaz na poziomie E-25 taka hamerykanska wersja Rhm'a :D http://afvdb.50megs.com/usa/pics/m56side.jpg

oRkA
Napisany 24 marca 2014 - 18:20
#2

użytkownicy
Będą musieli kiedyś wprowadzić brudzące się czołgi, albo powoli zalegający na nich śnieg który zostaje zdmuchnięty podczas wystrzału.

MIchal_PL96
Napisany 24 marca 2014 - 20:34
#3

użytkownicy
Kiedyś... Według mnie na razie to co mają zamiar wprowadzić w 2014 pozwoli im na wyrównaną walkę z WT, a potem będą musieli się starać, oj bardzo.


Zabrania się kopiowania, zmieniania i rozpowszechniania zawartości wortalu bez uprzednio otrzymanej zgody od redakcji.