kliknij aby powiększyć
1280x673 : 138 KB
worldoftanks
Nasze forum World of Tanks

Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.

world-of-tanks.eu

„Na tropie World of Tanks” to cykl wiadomości, w którym zbieramy najciekawsze i najbardziej treściwie wypowiedzi twórców World of Tanks. Zapraszamy Was na kolejną porcję nowych informacji na temat gry, przekazanych społeczności przez deweloperów.

Wargaming.net
  • nowe „rozłączone” PzIV i StuGi (na tierze 3,4,5) będą dostępne dla wszystkich trybów, nie tylko bitew historycznych
  • efekt magazynu amunicji zwany „gotowaniem” (cook-off – trudno to przetłumaczyć)-płomienie wyłaniające się ze środka czołgu przez włazy- jest planowany
  • problemy z klasą czołgów lekkich? „nie graj czołgami lekkimi”
  • nie jest jeszcze pewne czy w historycznych bitwach wymagane moduły będą odblokowane czy będziesz musiał je kupić na własną rękę, obie opcje były przedyskutowane
  • dynamiczna specyfikacja czołgu w garażu nie zostanie wprowadzona w najbliższym czasie
  • na ten moment nie ma informacji na temat Super-Tortoise’a z więżą z archiwów Bovington (w nawiązaniu do brytyjskiej gałęzi niszczycieli czołgów z wieżami)
  • „nowa metoda” oceny wydajności czołgu została przetestowana i oceniona prawidłowo i jest możliwe, że buffy i nerfy nastąpią w przyszłości, ale nie w 9.0
  • Storm potwierdza, że historyczne bitwy w formie eventów jak na portalu, pojedyncze bitwy będą dostępne w ograniczonym czasie. Ten system został wprowadzony w celu zwiększenia zainteresowania graczy konkretnych bitew historycznych. Jeśli na raz aktywnych byłoby 30 różnych scenariuszy bitew historycznych to wybór graczy byłby za bardzo rozpostarty co mogłoby powodować kolejki i problemy z Match Maker’em.
  • Storm uważa, że i3-4330 i GTX 760 powinny być wystarczające dla WoT’a HD i Havok’a ale dokładne minimalne wymagania sprzętowe nie zostały jeszcze podane
  • nie będzie +/- 1 Match Maker’a (w sensie wyboru definiowanego przez gracza- dop.tłum.)
  • T18 zostanie znerfiony „kiedy będzie to będzie”
  • możliwość wywrócenia czołgu do góry nogami zostanie wprowadzona w 9.1 albo 9.2
  • problemy z czatem (na przykład brak wyświetlania przyjaciół jako online, którzy grają na innym serwerze) zostaną naprawione wraz z pojawieniem się Czatu 2.0
  • jest możliwe, że artyleria pojawi się w bitwach historycznych (z naciskiem na „może”)
  • kolor Centuriona nie zmieni się na oliwkowy, pozostanie żółty tak jak teraz jest
  • Storm potwierdza nadchodzący niemiecki, średni czołg premium poziomu VIII
  • deweloperzy nie podają przybliżonego czasu wprowadzenia Czatu 2.0 (nowego systemu obsługującego czat), cały czas pracują nad nim żeby mógł obsłużyć milion graczy jednocześnie
  • SerB potwierdza, że waga wieży (lub jakiegokolwiek innego modułu) jest tylko arbitralna (narzucona z góry) i tak naprawdę się nie liczy (co jest naprawdę ważne to masa całkowita pojazdu)
  • odnośnie WoT Xbox 360 Edition: sowieckie czołgi pojawią się później, ponieważ główny rynek dla Xbox Live to Europa i Stany Zjednoczone
  • wygląd wspomnianego „gotowania” się czołgu będzie wyglądał mniej więcej tak jak na tym filmie http://youtu.be/F35Iedu6akA?t=56s
  • bardziej szczegółowy system powiadomień dotyczących trafień ( pomagający graczom zorientować się co się stało ) zostanie wprowadzony stosunkowo szybko
  • nie ma planów wprowadzenia nowych funkcji (buffa ) konta premium
  • nie ma żadnych planów , aby zmienić mapę Ruinberg
  • na razie dokładna lista czołgów do różnych historycznych bitew nie zostanie ujawniona
  • szczegóły na temat „baz klanowych” nie zostaną na razie ujawnione
  • w 8.11 szansa na krytyczne trafienie nie uległa zmianie
  • nie ma planów buffa penetracji IS’a-6
  • w 2014 r. nie będzie amerykańskich czołgów średnich do odblokowania (w regularnym drzewku)
  • na razie nie ma żadnych planów zmian Super Pershing’a
  • KV-5 nie dostanie buffa (podobno jest powyżej średniej na swoim poziomie jeśli chodzi o wydajność)
  • MBT-70 nie zostanie wprowadzony
  • SU-122-44 nie dostanie buffa (Storm napisał, że jeśli już, to w rzeczywistości potrzebuje nerfa)
  • Rozdzielnie KW-1S na dwa czołgi? Kiedy będzie to będzie (może 9.1 albo 9.2)
  • w odniesieniu do dźwięków gry Storm stwierdził, że obecnym zadaniem deweloperów jest wprowadzenie nowych dźwięków gąsienic, silnika, wystrzałów i uderzeń (w sensie trafień), a w dalekiej przyszłości mogą pojawić się dynamiczne dźwięki takie jak na przykład ocierających się o pancerz czołgu gałęzi drzew

Kilka informacji z wywiadu z Evilly:

  • „Diares of the Developers” będą stopniowo pokazywać plany na ten rok
  • Havok będzie działać na oddzielnym rdzeniu
  • WG spróbuje nie zmuszać graczy z bardzo słabymi komputerami żeby ci musieli kupić nowe , Evilly twierdzi , że postęp to nie stanie w jednym miejscu , na rynku cały czas pojawia się nowy sprzęt , ale deweloperzy będą starać się żeby gra była grywalna dla obu stron zarówno dla tych, którzy mają słabe komputery jak i tych, którzy mają wydajne maszyny
  • deweloperzy rozpatrują opcjonalne pobieranie modeli HD (do wyboru przez gracza)
  • jeden z priorytetów w tym roku to" atmosfera rozgrywki ", w tym lokacji (map)
  • Evilly potwierdził, że następujące mapy zostaną wprowadzone: Charków, Stalingrad i Kaliningrad
  • atmosfera na mapach zostanie ponadto ulepszona, na przykład przez dodanie pogody
  • Ruinberg Zimą i Ruinberg w ogniu zostały bardzo dobrze przyjęte przez społeczność
  • Evilly potwierdza, że w 2014 zostaną wprowadzone pojazdy premium: VIII japoński medium, VIII sowiecki medium (lżejsza wersja T-54) i twierdzi również, że wczesna wersja Pantery też zostanie wprowadzona (w późniejszym czasie). Ponadto „pojawi się kilka gałęzi w regularnych drzewkach” (SilentStalker uważa, że akurat ta informacja jest prawie na pewno nieprawdziwa)
  • Evilly potwierdza, że jedną z regularnych gałęzi w 2014 r. będzie brytyjską, ale to wszystko ciągle może się zmienić
  • Evilly twierdzi, że niektóre brytyjskie czołgi X tieru(zwróćcie uwagę na liczbę mnogą ) zostaną zastąpione przez innych kandydatów (SS: FV4202 – raczej na Vickers MBT, FV215b (120) nie jest historczyny więc prawdopodobnie zostanie zastąpiony przez coś innego, coś bardziej jak wczesna wersja Chieftan P6- Xlucine (gracz z amerykańskiego serwera) dokonywał pomiarów pancerza)
  • zamiana FV4202 na coś innego nie przyjdzie wcześniej niż w połowie roku
  • priorytet innych pojazdów odkłada w czasie wydłużenie amerykańskiej i niemieckiej linii czołgów lekkich do tieru VIII i raczej nie ma co liczyć na jakiekolwiek zmiany w tym kierunku w pierwszej połowie 2014
  • KW-1S zostanie podzielony na 2 czołgi (możliwe 9.2-9.3), jeden będzie na tierze VI, drugi na VII(sport jakiego znamy dziś (122mm działo) zostanie tym przeniesionym na VII- lżejsza i szybsza wersja IS’a)
  • nie jest jeszcze ostatecznie zdecydowane, ale jest możliwe, że oznaczenia czołgów na minimapie w postaci nazw (coś jak mapka XVM - http://www.modxvm.com/assets/Minimap_in_XVM.jpg ) pojawią się w grze
  • nie ma żadnych planów żeby zakazać i karać użytkowników XVM’a

Odnośnie tego filmu: http://youtu.be/uDunV2yVyjA?t=3m41s

  • moment obrotowy czołgu (w nawiązaniu do wprowadzenia tarcia (3:41) –na przykład zdolność czołgu do „wspinania się” po pochylonych powierzchniach bez ześlizgiwania) nie zostanie wprowadzona
  • umiejętności załogi będą miały wpływ na nowy model fizyki ruchu czołgów taki jak mają teraz
  • problemem z zawieszeniem T-26 było to, że jego model bywa bardzo skomplikowany
  • tarcie (decydujące o tym czy czołg się ześlizguje czy też nie) jest obliczany dla punktów styku z podłożem pod kołami jezdnymi, nie dla całej powierzchni gąsienicy
  • sztywność zawieszenia będzie obliczana na podstawie stopnia sprężenia sprężyn(wirtualnych) (w maksymalnym stopniu sprężenia zawieszenie będzie praktycznie twarde)
  • fakt, że wieże wielu czołgów spoczywają na pierścieniu wieży tylko dzięki swojemu ciężarowi (bez żadnych dodatkowych mocowań) będzie wzięty pod uwagę podczas obliczania odległości na jaką zostanie wyrzucona podczas wybuchu magazynu amunicji, ale nie będą spadały na stromych stokach
  • główne niebezpieczeństwo, według Storm’a, pochodzi od głowic pocisków odłamkowo-burzących, natomiast efekt „gotowania” jest spowodowany najczęściej przez ładunek miotający
  • efekt wybuchu magazynu amunicji dla czołgów pozbawionych wieży (na przykład rozerwanie części pancerza) nie będzie wprowadzony
  • nie będzie możliwe rozdzielenie czołgu na więcej niż 2 części (kadłub i wieża po wybuchu amunicji)
  • dodatkowe elementy wyposażenia umieszczone na czołgu (np. dodatkowe zbiorniki paliwa), które będzie można zgubić lub które zostaną strącone przez trafienie nie będą traktowane jako część pancerza
  • nie ma planów aby WSZYSTKIE obiekty były możliwe do zniszczenia
  • Storm potwierdza, że będzie więcej parametrów dla czołgu/powierzchni niż tylko dotychczasowy opór terenu
  • zdobyczne czołgi (np. Sherman zagarnięty przez Niemców) raczej nie pojawią się w bitwach historycznych
  • Jagdtiger 8,8cm (premium) nie pojawi się w bitwach historycznych ( :’( -dop. tłum.)
  • Storm twierdzi, że Sherman Firefly będzie regularnym pojazdem do zbadania
  • Storm twierdzi, że zmiana FOV (field of view- pole widzenia) w 8.11 była „bug fix’em”
  • fakt, że Himmelsdorf Zimą jest mapą zimową nie ma wpływu na trakcję, innymi słowy wjazdy nie są bardziej śliskie niż na normalnej mapie- zmiana jest tylko wizualna
  • Storm twierdzi, że to samo działo na różnych czołgach ma inną celność nie jest niczym niewłaściwym, celność zależy też od innych czynników (np. w jaki sposób działo jest zamontowane)
  • Sturmtiger raczej nie zostanie wprowadzony w 2014r.
  • Jagdtiger 8,8cm nie będzie miał opcjonalnego kadłuba w wersji Ferdinanda Porsche
  • eksperymentalne i rzadkie sowieckie pojazdy w historycznych bitwach (KV-2, KV-13): „jeśli się pojawią, na pewno będą bardzo rzadkie)
  • widocznie żadne czołgi średnie Krupp’a albo Rheinmetall’a nie zostały jeszcze znalezione (SS: A CO Z VK2001Rh?!)
  • obecnie, to czy czołg ześlizguje się ze zbocza czy też nie zależy od stopnia wzniesienia i specyficznych polygonów terenu, na których czołg w danym momencie stoi. Dodatkowo ma na to wpływ opór terenu, ale to tylko dodatkowa wartość
  • jeśli czołg wyląduje na dachu będzie niemożliwe prowadzić dalszą walkę, nawet jeśli nie straci wszystkich punktów życia, również nie będzie można strzelać – gracz traci jakąkolwiek kontrolę nad czołgiem
  • nawet ruszające się gąsienice (z filmu) będą uważane przez mechanizm gry jako obiekt do przebicia (tak jak jest to teraz zrobione), również będzie możliwe ich zniszczenie przez taranowanie (tak jak jest to teraz zrobione)
  • deweloperzy próbowali ze wszystkich sił wprowadzić Havok w 9.0, ale niestety nie udało im się to
  • będzie możliwe, żeby używać oderwaną wieżę innego czołgu jako osłonę
  • natomiast większe „kawałki” zniszczonego budynku nie będą mogły być używane jako osłony
  • Storm potwierdza, że pojawi się sowiecki czołg średni premium wysokiego tieru (VIII)
  • zimowe mapy nie będą miały lodowych powierzchni możliwych do połamania
  • utopione czołgi nie będą możliwe do zniszczenia (będą traktowane po prostu jako trupy), jednakże będzie możliwe zniszczyć czołg, w którym wcześniej została zabita cała załoga
  • przerobiona Prokhorovka nie zostanie wprowadzona w 9.0, została przełożona na później
  • gruz z budynków nie będzie miał żadnego efektu na strzały (chowanie się za kupką gruzu powstałego z zawalonego budynku nie będzie dawało jakiejkolwiek ochrony)
  • Storm twierdzi, że na ten moment nie może zdradzić żadnych szczegółów, ale nowa fizyka ruchu nie będzie oznaczała nerfa dla mobilności czołgów lekkich
  • Storm twierdzi, że na filmie poświęconym fizyce, ruch małych części (np. zbiorników paliwa na Isie-4) został specjalnie zwiększony w celach testowych
  • właściwa obsługa wielu rdzeni zostanie wprowadzona, ale później- a razie sama gra będzie używała jednego rdzenia , a Havok drugiego
  • modele HD przyniosą ze sobą szczegółowy model podwozia czołgu
  • zabicie kolegi z drużyny w wyniku wylądowania oderwanej wieży z twojego czołgu nie będzie liczone jako teamkill
  • dokładne parametry zawieszenia pozostaną ukryte
  • pojazdy kołowe nie zostaną wprowadzone
  • gruz nie ma też wpływu na widoczność sylwetki czołgu
  • będzie możliwe oderwanie karabinów maszynowych umieszczonych na wieżach
  • wieże będą się stawały „solidne” tylko po wybuchu magazynu amunicji (czyli podczas poruszania wieżą koło budynku nie zostanie ona zatrzymana przez mur- innymi słowy nic się pod tym względem nie zmieni)
  • gruz z budynków nie będzie uszkadzał czołgów- przynajmniej na razie, w pierwszej fazie wprowadzania nowej fizyki
  • widocznie nie będzie możliwe tworzenie i zapisywanie inwidualnych ustawień graficznych według Storm’a
  • „dynamiczna rozdzielczość” w ustawieniach graficznych (na kliencie 9.0) jest „redukcją rozdzielczości obrazu 3D, zachowując stałą rozdzielczość interfejsu” np. interfejs (panel czołgu, literki, ikonki) będzie w 1920x1080 podczas gdy rozdzielczość tekstury terenu będzie 800x600
  • załogi w bitwach historycznych będą takie same jak w innych trybach (jest możliwe np. używanie 6 zmysłu)
  • SerB nie ma za bardzo czasu na granie, ponieważ bardzo dużo podróżuje
  • widocznie, jednym z powodu dlaczego nie ma funkcji przelewania złota z jednego konta na drugie są ustawy prawne różnych państw
  • „Czy będą materialne lufy czołgów?” (nie przenikające przez kamienie, budynki itd.- dop. tłum.) „Chcesz materialnych luf czołgów? Dołącz do armii!”
  • będą dwa typy dźwięków wystrzału: z zewnątrz czołgu (dla trybu zręcznościowego) i z wewnątrz czołgu (dla trybu snajperskiego)
  • dźwięki pisku, zgrzytania, brzęku gąsienic, a także dźwięki zmiany biegów zostaną wprowadzone (wkrótce, niedługo 9.3-9.4?) (swoją drogą ciekawe czy będzie zmiana charakterystyki dźwięku silnika po zmianie biegu- dop. tłum.)
  • Storm potwierdza, że część czołgów w grze otrzyma dźwięki swoich rzeczywistych odpowiedników- zostaną one nagrane z istniejących egzemplarzy we właściwy sposób
  • według Wargaming’u taka sytuacja ( http://ftr.wot-news.com/wp-content/uploads/2014/03/qSeUZ5T.jpg ) nie jest bugiem i wynika ze strzelenia nieskupionym działem (bez przycelowania)
  • powyższa sytuacja jest tłumaczona kompromisem pomiędzy mechaniką gry a historycznym realizem
  • artyleryjskie pociski wylatujące po za okrąg celowania zostaną naprawione w 9.0- to bug
  • rosyjski lektor nie będzie poprawiony/przerobiony
  • nie jest jeszcze podjęta decyzja odnośnie działania załóg dla europejskiego drzewka
  • obie drużyny w bitwach historycznych mogą mieć różna liczbę czołgów
  • dwa najważniejsze punkty 9.0 to początek remodelowania czołgów na modele HD i bitwy historyczne
  • Tiger(P) i Tiger(H) mają różną depresję używając tej samej wieży- to błąd i zostanie naprawiony
  • jest szansa, że Święta Dolina nie powróci do bitew losowych: Storm potwierdził, że jest przerabiana, ale to skomplikowany przypadek, więc nie wiadomo czy się uda
  • liczba map dostępnych dla nowych graczy na niskich tierach jest ograniczona żeby lepiej przywykli i zaznajomili się z grą
  • obecnie deweloperzy są skupieni na wypuszczeniu 9.0, ale kiedy wyjdzie część zespołu zajmie się przerabianie renderu roślin (drzew, krzaków i trawy)
  • liczba modeli HD w każdym patchu będzie wzrastać, ponieważ cały system modelowania czołgów został zmieniony i trochę zajmie przywyknięcie do nowego systemu
  • Wargaming utworzył „bibliotekę” często używanych części modeli, więc nie stanie się tak, że jeden czołg ma inaczej wyglądające działo D-10T niż inny czołg w grze na przykład
  • optymalizacja w World of Tanks jest ciągle poprawiana
  • nie ma potrzeby do ogólnego re-balansu artylerii
  • wybieranie „ustawienia” drużyny w Bitwach Drużynowych dla konkretnych map zostanie wprowadzone, ale po 9.0
  • aktualnie średnia liczba dział samobieżnych na drużynę to od 1 do 3 (średnio)
  • nie jest jeszcze podjęta decyzja czy Konfrontacja zostanie kompletnie usunięta na zawsze czy tylko czasowo wyłączona – Storm uważa, że aby ten tryb poprawnie działał gra potrzebuje naprawionego MatchMaker’a ale na razie nie ma na to czasu
  • według Storma sytuacje w Konfrontacji typu 15 RhB vs. 15 ISU-152 nie są spowodowane przez niepoprawnie działający MM, ale przez fakt, że w kolejce jest za dużo pojazdów tego typu (nie ma to jak samemu sobie zaprzeczać… -dop. tłum.)
  • dokładny wygląd i wymagania nowych nagród dla Bitew Drużynowych będą ujawnione bliżej wydania 9.0, to samo tyczy się zmian w medalu Stalowa Ściana- jednak główną zmianą jest usunięcie trafień pociskami odłamkowo burzącymi z jej licznika
  • Storm potwierdza, że T7 dostał buffa do prędkości
  • T7CC i Mk.VIc wcześniej nie dostały buffa, ponieważ dział, który się tym zajmuje nie musiał tego robić (trwały „badania”)
  • w bitwach historycznych każdy pojazd ma swoją, unikalną wartość MM, obie drużyny muszą mieć taką samą wagę i pojazdy są po prostu sumowane
  • realistyczne komplety czołgów(np. 1 Tygrys i 5 Pz.IV vs. 1 IS i 5 T-34) zostały wycofane, żeby nie powodować kolejek
  • specyfikacje czołgów w bitwach historycznych względem bitew losowych nie ulegną zmianie (np. zasięg widzenia, celność itd. –dop. tłum.)-ograniczeniom zostaną poddane tylko: liczba czołgów w bitwie, limity ich konfiguracji i zasób różnych typów amunicji
  • nie ważne co się stanie, bitwy historyczne nie zostaną usunięte - nie będzie żadnego imbalansu i nawet jeśli nie będą cieszyły się popularnością to nie jest powód żeby je usuwać
  • „dynamiczna rozdzielczość” pozwoli na zwiększenie FPS-ów
  • nie wiadomo jeszcze kiedy (i czy w ogóle) E-10 pojawi się w WoT, na razie nie ma na planów
  • w związku z nowymi modelami, obrotowe części, takie jak wentylatory nie będą animowane (SS dodaje, że jest to historycznie poprawnie, w realu nie dałoby się tego zauważyć)
  • system auto-ładowania w WT auf E-100 nie będzie animowany
  • T-62 nie otrzyma animacji automatycznego „wyrzutnika” pocisków
  • czołgi mniejszego poziomu w bitwach historycznych będą miały zwiększone przychody- bonus 50% do kredytów i 20% do doświadczenia
  • będą również nagrody za bitwy historyczne
  • nowe modele HD będą miały zmieniony model kolizji (SS dodaje, że po tym jak wszystkie czołgi zostaną przerobione na HD to nawet jeśli ktoś nie będzie używał HD to i tak będzie korzystał z nowego systemu kolizji- innymi słowy informacja jest mało ważna)
  • odpadające elementy wyposażenia zostaną wprowadzone razem z Havok’iem (nie w 9.0)
  • Shermany Firefly (brytyjskie) zostaną wprowadzone w tym roku
  • plan wprowadzania modeli HD jest bardzo ścisły i nie ma miejsca na inne zmiany modeli
  • 9.0 przeniesie się z SSAO na HBAO (cokolwiek to znaczy)
  • anti-aliasing SMAA nie zostanie wprowadzony, ponieważ dotyczy starych renderów czołgów (takich jak stary model IS’a-3 http://ftr.wot-news.com/2013/10/12/is-3-model-changes-in-8-9/ )
  • punkty życia magazynów amunicji nie zostaną zmienione (w związku z wprowadzeniem odpadających wieży)
  • w 9.0 nie będzie żadnych zmian w statystykach czołgów oprócz T7CC i Mk. VIc:

T7 Combat Car:

  • maksymalna prędkość zmieniona z 38,6 na 56km/h
  • maksymalna prędkość cofania zmieniona z 16 na 20km/h
  • liczba możliwej do zabrania amunicji zmieniona z 1100 na 1350 pocisków
  • liczba pocisków na minutę zmieniona z 450 na 550
  • maksymalny zasięg pocisków zmieniony z 350 na 395 metrów
  • penetracja zmieniona z 22 na 27mm

Mk.VIc:

  • maksymalny zasięg pocisków zmieniony z 350 na 395 metrów
  • penetracja zmieniona z 25 na 27mm
  • deweloperzy mają statystyki jak redukcja alfa-obrażeń wpłynęła na niszczyciele czołgów, ale Storm nie może nic powiedzieć
  • dynamiczne statystyki czołgu w garażu nie zostały zapomniane
  • WoT HD nie będzie zawierał starych tekstur (tych obecnych), ale nowe tekstury HD będą mogły mieć zmniejszoną rozdzielczość
  • zasada, że gracz spędza tyle samo gier na górze listy co i na dole została wyłączona dla bitew historycznych
  • możliwe, że pojawią się nowe historyczne wieże kiedy czołgi zostaną przerobione na HD
  • na razie nie będzie można grać w plutonie w bitwach historycznych, opcja ta zostanie wprowadzona później
  • nowe modele nie spowodują zmiany w FPS (klatkach na sekundę)
Źródło: FTR

Dyskusja
Pioyer
Napisany 23 marca 2014 - 12:18
#1

użytkownicy
9.0 przeniesie się z SSAO na HBAO (cokolwiek to znaczy)

krotko piszac to bedzie lepsze cieniowanie (cienie) bedzie to wygladac bardziej realistycznie

oRkA
Napisany 23 marca 2014 - 16:39
#2

użytkownicy
Wreszcie pojawiło się "na tropie" :D

MIchal_PL96
Napisany 23 marca 2014 - 18:14
#3

użytkownicy
Do środy postaram się przetłumaczyć kolejne do bieżącego włącznie, a potem w miarę możliwości co tydzień będzie się ukazywało.

oRkA
Napisany 24 marca 2014 - 18:39
#4

użytkownicy
Tłumacz te najciekawsze :)


Zabrania się kopiowania, zmieniania i rozpowszechniania zawartości wortalu bez uprzednio otrzymanej zgody od redakcji.