kliknij aby powiększyć
1920x1080 : 741 KB
worldoftanks
Nasze forum World of Tanks

Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.

world-of-tanks.eu

world of tanks

wargaming

Wargaming.net League Grand Finals to gorący temat tego miesiąca, a my z radością podzielimy się z Wami nowymi informacjami. Po pierwsze nadszedł czas, aby powitać drużyny, które toczyły ciężkie boje i spędziły długie miesiące na treningach, aby dotrzeć do finału.

Korea:

  • ARETE
  • NOA

Chiny:

  • Energy Pacemaker
  • JL eSports Club

Ameryka Północna:

  • Fnatic
  • SIMP

Wspólnota Niepodległych Państw:

  • Natus Vincere
  • The RED Rush: Unity

Europa:

  • Lemming Train
  • Synergy
  • Team WUSA
  • Virtus Pro

Azja Południowo-Wschodnia:

  • PVP Super Friends
  • U Are Dead

Jak sami widzicie, w WGL Grand Finals wystąpi 14 drużyn. Dwanaście z nich zostało wybranych na podstawie ich wyników w regionalnych rozgrywkach ligi Wargaming.net, natomiast dwie kolejne otrzymały dzikie karty.


System dzikich kart

Drużyny, które otrzymały dzikie karty, zostały wybrane przez zespół esportowy w oparciu o ich rewelacyjne występy na szczeblu regionalnym. Drużyny z dzikimi kartami w pierwszym wielkim finale to:

  • WUSA – niemiecka drużyna, która szczególnie dobrze zaprezentowała się podczas World Cyber Games w 2013 roku, czym przyciągnęła naszą uwagę;
  • Lemming Train – drużyna gospodarzy, która wykazała się niesamowitymi umiejętnościami i wiedzą o grze podczas kwalifikacji oraz finałów europejskiej ligi Wargaming.net.

Mamy nadzieję, że skorzystają z tej szansy i zafundują nam niezapomniane widowisko!


Jak będą przebiegały rozgrywki

Początkowo drużyny zostają podzielone na dwie grupy. Pierwsza grupa składa się z sześciu drużyn, które zdobyły najwięcej punktów w rozgrywkach regionalnych. Automatycznie przechodzą one do drugiego etapu turnieju.

Druga grupa składa się z pozostałych sześciu drużyn, które zdobyły mniej punktów w kwalifikacjach regionalnych, oraz dwóch drużyn posiadających dzikie karty. Łącznie zatem grupa druga liczy osiem drużyn. Rozgrywają one między sobą mecze, aby wyłonić najlepsze zespoły. Dwa z nich przechodzą do drugiego etapu i dołączają do normalnej grupy turniejowej.


Grupy turniejowe – podstawowe zasady

Na potrzeby demonstracji zasad poniżej przedstawiamy przykładowe rozgrywki normalnej grupy turniejowej. Pełne zasady rozgrywek grupowych w Wargaming.net League Grand Finals opublikujemy w późniejszym terminie. Należy pamiętać, że rozgrywki na etapie grupowym różnią się nieco od tego przykładu, ale całość działa bardzo podobnie.

world of tanks

wargaming

Poniżej wyszczególniliśmy klika terminów esportowych, które powinniście sobie przyswoić:

  • Mecz – kilka bitew rozgrywanych w jednej rundzie przez te same dwie drużyny.
  • Runda – seria meczów rozgrywanych na tym samym etapie turnieju.
  • Grupa przegranych – występuje wyłącznie w turniejach rozgrywanych w trybie podwójnej eliminacji. W grupie przegranych spotykają się drużyny, które przegrały swoje mecze w pierwszej rundzie. Przegrany w takim meczu jest eliminowany z turnieju, natomiast zwycięzca przechodzi do kolejnego meczu eliminacyjnego. Zasadę tę stosuję się dla wszystkich drużyn, które przegrały swój pierwszy mecz w kolejnej rundzie.
  • Finał – w tym scenariuszu drużyna, która nie przegrała żadnego meczu (np. Zespół nr 1) gra ze zwycięzcą grupy przegranych (tj. z drużyną która przegrała mecz i spadła do grupy przegranych, gdzie z kolei wygrała wszystkie mecze).
  • Runda dodatkowa – jako że w tym przykładzie Zespół nr 4 wygrał pierwszy mecz trzeciej rundy, a Zespół nr 1 nie przegrał do tej pory żadnego meczu, rozgrywana jest runda dodatkowa. Zespół nr 1 wygrywa rundę oraz cały turniej.
Źródło: World of Tanks

Dyskusja
Aktualnie nie ma wpisów powiązanych z tym tematem

Zabrania się kopiowania, zmieniania i rozpowszechniania zawartości wortalu bez uprzednio otrzymanej zgody od redakcji.