kliknij aby powiększyć
1680x1050 : 1124 KB
worldoftanks
Nasze forum World of Tanks

Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.

world-of-tanks.eu

No to jak teraz wzięto się za poprawienie modeli czołgów, to jeszcze czekam na ładną wersję wszystkiego innego.
Konkurencja to rzecz dobra.

world of tanks

world of tanks

world of tanks

world of tanks

world of tanks

world of tanks

world of tanks

world of tanks

world of tanks

Źródło: własne

Dyskusja
Arktez
Napisany 01 marca 2014 - 17:52
#1

użytkownicy
Robi wrażenie! Tylko czy mój drewniak podoła? Tego nawet WG nie wie...

przemo8998
Napisany 01 marca 2014 - 18:40
#2

użytkownicy
No no zobaczymy dalej. Pewnie niedlugo po rocznej przerwie powrócę do WoT :)

Kosciu Gosciu
Napisany 01 marca 2014 - 21:04
#3

użytkownicy
Czekam tylko na lepsze mapy.

alojz
Napisany 01 marca 2014 - 23:19
#4

użytkownicy
Największy fail to wprowadzanie tych modeli partiami, po chyba 12 pojazdów zamiast zrobić wszystkie i wtedy dać do pobrania.
Tyle dobre że modele HD będą dobrowolne i kto nie chce nie musi z nich kozystać

IncubusPL
Napisany 02 marca 2014 - 10:12
#5

użytkownicy
żeby to udźwignąć to chyba bym musiał do sklepu po nowego kompa podskoczyć

mickey93
Napisany 02 marca 2014 - 11:57
#6

użytkownicy
jakby dali wszystkie naraz to pacz by ważył ~15GB

Szlachciak
Napisany 02 marca 2014 - 12:54
#7

redaktorzy
Huh, zabawne. Aktualnie wielu graczy (w tym ja) używa grafiki z przed 8.0, do tego dochodzi brak obsługi wielu rdzeni, masakryczna optymalizacja... coś tu jest nie tak, czy tylko mi się tak wydaję?

Pioyer
Napisany 02 marca 2014 - 14:34
#8

użytkownicy
@IncubusPL to naprawde masz starego kompa

@Szlachciak aktualnie najwiecej robi grafika w WoT'cie a optymalizacje pod wielordzeniowosc wprowadza "kiedys" XD

MachTraxzs
Napisany 02 marca 2014 - 18:11
#9

użytkownicy
Wszystko jakieś takie na siłę, aby "było".Co z tego że będą modele HD, skoro i tak gracze od nich odwrócą się na rzecz grywalności, która i tak kuleje.To nic, że brak zoptymalizowanego silnika będzie wysadzał ludziom korki w domu, WG będzie chciało Oscara za "ładne czołgi" robiąc z tego szum na skalę światową.Nonsens "znikających czołgów" w grze nabierze teraz nowego znaczenia.Im więcej będzie ich znikać, tym wyższy fps.Jednym słowem, każda próba "ulepszenia" tej gry ma dla mnie coraz mniejszy sens, i raczej ją pogrąża.To taka ślepa gonitwa za konkurencją bez zastanowienia i jakiegokolwiek planu. :/

Sasilton
Napisany 02 marca 2014 - 18:39
#10

użytkownicy
MachTraxzs grywalność to akurat tu najmniej kuleje.
Myślisz że tyle ludzi gra w tą gre dla grafiki czy czegoś innego?

MIchal_PL96
Edytowany 02 marca 2014 - 23:00
#11

użytkownicy
Storm states that i3 4330 processor + GTX760 should be enough for WoT HD and Havok, but no exact minimum requirements are known yet
Storm twierdzi, że procesor i3 4330 i GeForce GTX 760 wystarczą na WoT'a HD i Havok'a ale dokładne minimalne wymagania nie są jeszcze znane.

http://ftr.wot-news.com/2014/02/28/28-2-2014/
http://ftr.wot-news.com/2014/03/01/1-3-2014/
http://ftr.wot-news.com/2014/02/28/storm-talks-about-9-0-mega-qa/

Scytian
Napisany 03 marca 2014 - 10:38
#12

użytkownicy
@MIchal_PL96
What??
Z tego ich wielkiego i super update 9.0 zostało tylko kilka czołgów w HD?
Ale przyznam że czołgi w HD wyszły im całkiem dobrze.

dzordzan
Napisany 03 marca 2014 - 11:12
#13

użytkownicy
@MachTraxzs

Ta gra tylko istnieje dzięki świetnej grywalności, chociaż denerwującym jej elementem jest randomowe losowanie i teamy z pomidorów, ale gdyby nie to to gra była nieciekawa

adamczik
Napisany 04 marca 2014 - 14:07
#14

użytkownicy
Kiedy WG zrozumie, że na pierwszym miejscu zawsze stoi grywalność, na drugim brak bugów a dopiero na trzecim grafika? Dla mnie grafa może być sprzed 6 lat, jak w Wiedźminie, który jest mega grywalny i tym wygrywa. Dopóki WG nie wprowadzi dużych map i nie zlikwiduje 10 najbardziej palących bugów, nawet najlepsza grafika nic nie da. Pomijam fakt, że wciąż operują jednym rdzeniem i trzeba mieć naprawdę mocny sprzęt, żeby podołać grafice na ultra w WoT.

minimasakra
Napisany 04 marca 2014 - 15:25
#15

użytkownicy
co do wymagań to nie ma sensu mam gtx 7704gb ddr5 i amd x4 a Wot na max chodzi 30 -40 fps :P
bf 4 na ultra chodzi mi lepiej

Pioyer
Napisany 04 marca 2014 - 16:32
#16

użytkownicy
@minimasakra bo procek Ci ogranicza grafike to nie dziwne ze masz 30-40FPS'ow pod tego GTX'a to przynajmniej FX-8320 lub i5-4440

minimasakra
Napisany 04 marca 2014 - 17:04
#17

użytkownicy
@Pioyer - jakbyś się znał na komputerach to bys wiedział że procek nie ogranicza karty graficznej. :)
Poza tym WoT miał chodzić normalnie na x2 +GeForce 9800

Sasilton
Napisany 04 marca 2014 - 23:33
#18

użytkownicy
W dodatku ten FX to złom :)
Po co ci 8 słabych rdzeni jak gra ledwo korzysta w dwóch.
W takim przypadku znacznie lepiej wyjdziemy jak kupimy i5 albo i nawet i3

MIchal_PL96
Edytowany 04 marca 2014 - 23:50
#19

użytkownicy
Korzystasz z kilku monitorów albo monitora 4K, że potrzebne ci aż 4gb ramu?
Też mam GTX 770 od Gigabyte'a i w full hd jakos wyciąga mi 70-80 w arcade i ok 130 fps w sniper mode, z racji włączonej v-sync jest ogranicznik do 60fpsow. Mój CPU to 4 rdzeniowy 4 wątkowy i5 4670k 3.4-3.8GHz. Z takiej konfiguracji jestem zadowolony. Komora obudowy max 25*C cpu 57*C gpu 62-65*C

Pioyer
Napisany 05 marca 2014 - 00:51
#20

użytkownicy
@minimasakra jakbys sie znal na komputerach to bys wiedzial ze procek ogranicza grafe ;] doucz sie i poczytaj sobie gdy procek jest za slaby dla grafiki to nie nadaza za przesylem wsadz sobie pod tego procka GTX 780 Ti albo R9 290X i powiedz czy masz duzy wzrost FPS'ow bedzie dobrze jesli bedziesz mial 5FPS wiecej w dodatku @MIchal_PL96 ladnie pokazal ograniczenie przez twojego procka

minimasakra
Edytowany 05 marca 2014 - 14:29
#21

użytkownicy
@Pioyer - ty chuba w ogłle się nie znasz na kompach bo procek nie ogranicza karty ale bierze udział w grafice. więc słabszy procesor = mniejsza grafika ze strony procka, mocny procek = lepsza grafika od strony procka. Spytaj się specjalistów bo z głupich forów to se możesz :] http://www.youtube.com/watch?v=bNvpkSNfy-4

@MIchal_PL96 - Na razie nie mam tylu monitorów ale w przyszłości jak stanieją to planuje 4K

@Sasilton - wiem ale x4 była dobra w tamtych czasach. FX nie są najgorsze, poza tym rdzenie nie decydują o grafice ale o ilości wykonywanych operacji. Planuje kupić i5 bo to cudeńko do gier. A pro po AMD wypuszcza FX 9590 który ma być podobny do i7.

Pioyer
Napisany 06 marca 2014 - 03:02
#22

użytkownicy
@minimasakra skad wiesz ze z forum ? moze nie z forum ? z tym filmikiem to sobie mozesz, robiac testy na 3d marku to mozna sobie jedynie o dupe rozbic to sa puste cyferki zrob sobie test w grach w dodatku grafika ograniczajaca Athlon II X4 640 po OC na 3.6GHz bedzie ograniczal dopiero GTX660Ti tam przedstawiony i jeszcze gosc mowil ze gowniany indeks wydajnosc windows moze powiedziec co jest slabe w kompie normalnie az zal mi sie go zrobilo

Assire
Napisany 06 marca 2014 - 12:19
#23

użytkownicy
@minimasakra: mam Q9300 i GTXa 570 i też mam 30-40 fps w wocie. Więc kwesta chyba jednak leży w procku ;) I wkład procesora w generowanie grafiki jako takiej jest żaden, procesor daje info do GPU o położeniu obiektów względem siebie, o tym jak się ruszają itp. Karta tworzy modele, nakłada tekstury, oswietlenie i post processing. Tyle że nie może tego robić szybko kiedy nie dostaje informacji od CPU o zawartości sceny którą ma renderować. Idź do kumpla który ma i5 albo coś w tym stylu, wsadź swoją karte i zobacz ile fps będzie.
Taa, fx 9590.. 5Ghz, i co z tego jak w grach i5 drugiej generacji go jedzie jak chce?

minimasakra
Napisany 06 marca 2014 - 18:43
#24

użytkownicy
Boże chodzi mi o to że procek nie ogranicza karty tylko sam bierze udział w grafice. Ja w tym zestawieniu mam 40 - 50 fps'ów w farcry3 Multi, a założę się że komplet z gtx 570 tego nie dokona. Ogółem karta graf. i procek się sumują a nie ograniczą. :)

Poza tym zależy jaka gra bo far cry idzie pod kartę, a WoT może pod procka ;). Co jak co ale ja wymagam żeby przy tej nie najlepszej grafice w WoT mieść więcej fps'ów niż w WT GF (45 - 60 fps'ów bez scięć).

Assire
Napisany 07 marca 2014 - 00:42
#25

użytkownicy
Jak ostatnio sprawdzałem to w FC3 w singlu miałem 40 fps, wszystko full detal. Rzecz polega na tym, że wydajność sprzętu się nie sumuje. Sprzęt jest tak szybki jak najszybsza jego część. WoT jest bardzo zależny od proca, jak wymieniłem 2 rdzenie na 4 to w czołgach przyrost wydajnosci był ledwie wyczuwalny, może jakies 10-20 procent. Mogę się założyć o grubą kasę, że jak byś wymienił tego AMD na i5 drugiej generacji to miałbyś przynajmniej o połowę większą wydajność. I to nie tylko w wocie.
pclab.pl/art50000-28.html tu jest test 52 prockow, z jednym i tym samym hd 7970 bodajże. Zobacz sobie jak bardzo wydajność zależy od procka.

minimasakra
Edytowany 07 marca 2014 - 15:02
#26

użytkownicy
No nareszcie ktoś mnie zrozumiał. Tak wiem dlatego w przyszłym roku zmieniam procka. Tylko się zastanawiam dlaczego mam takie lagi w wocie a w grach o o wiele lepszej grafice nic się takiego nie dzieje.

PS. Wszystkie podane gry odpalam na pełnym fullu

A co do statystyk to to są statystyki pod WoT ale są gry w których AMD jest na równi z intelem np bf 4

http://pclab.pl/art55318-3.html

Poza tym skoro już dajecie przykłady z forów to stóżcie że to nie możliwe aby droższe procesory ograniczały karte w nieskończoność bo według waszej tezy powinno być:

gtx 760

i7- 90 fps
i5- 85 fps

gtx titan

i7- 90 fps
i5- 85 fps

To jest argument że karty i procki się sumują a nie ograniczają.
Po za tym przeczytajcie o tym a nie "z własnego doświadczenia" walcie.

Torrronto
Edytowany 08 marca 2014 - 21:34
#27

użytkownicy
Wiadomo cokolwiek panowie na temat kiedy wyjdzie 9.0 CT ?


Zabrania się kopiowania, zmieniania i rozpowszechniania zawartości wortalu bez uprzednio otrzymanej zgody od redakcji.