1680x1050 : 1375 KB
Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Ruszył test aktualizacji 0.8.11 (World of Tanks)
W teście mogą wziąć udział wszyscy gracze World of Tanks, o ile zarejestrowali swoje konto przed skopiowaniem bazy danych, które nastąpiło 17 stycznia.
Jak działa serwer testowy?
W momencie rozpoczęcia publicznego testu aktualizacji developerzy wypuszczają wersję testową klienta gry. Może ona zostać ściągnięta przez każdego gracza, a jej instalacja nie stanowi problemu. Szczegóły dotyczące procesu instalacji znajdują się poniżej. Pamiętaj, aby dokładnie wykonać wszystkie polecania, aby uniknąć ewentualnych problemów związanych z testem!
Zazwyczaj w czasie testu będziesz wykorzystywać kopię swojego konta, która będzie posiadać wszystkie cechy Twojego głównego konta z momentu kopiowania. Aczkolwiek istnieją pewne różnice, o których musisz pamiętać:
- Konto testowe nie jest w żaden sposób powiązane z Twoim głównym kontem. Wszelkie osiągnięcia i badania wykonane na serwerze testowym pozostaną jedynie dostępne na serwerze testowym i mogą zostać usunięte z serwera testowego w dowolnym momencie.
- Dokonywanie płatności powiązanych z serwerem testowym nie jest możliwe.
- W zależności od potrzeb związanych z testem, Twoje konto na serwerze testowym może otrzymać złoto, kredyty lub doświadczenie, które ułatwi Ci wzięcie udziału w teście. Mogą również zostać wprowadzone zmiany w zarobkach i ilości uzyskiwanego doświadczenia.
- Serwer testowy jest objęty przez umowę licencyjną użytkownika końcowego, politykę prywatności i warunki korzystania z usług, a także zasady ogólne serwera głównego World of Tanks. Radzimy, abyś był grzeczny i pamiętał, że wszelkie niezgodne z zasadami działania mogą wywołać konsekwencje również na Twoim koncie głównym World of Tanks.
W celach testowych każde konto logujące się na serwer testowy otrzyma:
- 100 000 000 punktów wolnego doświadczenia
- 100 000 000 kredytów
- 20 000 sztuk złota
Złoto, kredyty i doświadczenie zostają przydzielone tylko raz na fazę testów i w przypadku wykorzystania nie zostaną uzupełnione
W jaki sposób mogę dołączyć do testu?
Chcesz zacząć, ale nie wiesz jak? Skorzystać z poniższych porad i ruszaj do boju!
- Ściągnij instalator klienta testowego (9,2 MB).
- Uruchom instalator. Zachowaj ostrożność: zainstaluj klienta testowego w innej lokalizacji niż Twój klient główny.
- Uruchom launchera klienta testowego. Launcher sam ściągnie wszystkie niezbędne pliki. Łączny rozmiar plików: 4,5 GB.
- Uruchom klienta, zaloguj się i zacznij testować. Pamiętaj, aby wysłać nam swoje opinie w wydzielonym do tego wątku na forum. Jedynie komentarze zamieszczone w wydzielonych do tego wątkach będą brane pod uwagę!
Zapamiętaj:
- W celu zapewnienia płynności rozgrywki ilość graczy na serwerze testowym jest ograniczona. Jeżeli serwer będzie pełny, zostaniesz przeniesiony do kolejki.
- Serwer testowy jest regularnie wyłączany i uruchamiany ponownie. Ma to miejsce:
- Pierwszy region : codziennie o 05:00 na 25 minut.
- Drugi region : codziennie o 06:00, na 25 minut.
- Centrum: codziennie o 10:00. na 2 minuty.
- Serwer testowy może być wyłączany lub modyfikowany w dowolnym momencie bez zapowiedzi.
- To tylko serwer testowy! Na początku nie wszystko będzie działać poprawnie i właśnie dlatego wolimy wszystkie zmiany przetestować w kontrolowanych warunkach. Wprowadzenie niedopracowanej wersji aktualizacji mogłoby być katastrofalne w skutkach i w ten sposób dzięki Twojej pomocy możemy uniknąć tego problemu! Wszystkie zmiany na serwerze testowym mogą zostać zmodyfikowane, naprawione lub usunięte!
Główne zmiany wprowadzane przez aktualizację 0.8.11
- Nowy tryb gry: Bitwa narodowa.
- Nowa europejska mapa zimowa: „Wichura”.
- Nowe mapy: „Ruinberg w ogniu” oraz „Himmelsdorf zimą”.
- Poprawione element gry na mapach „Redshire”, „Autostrada”, „Północny Zachód” oraz „Erlenberg”.
- Usunięta mapa „Port”.
- Dodane funkcje grupowego zarządzania załogą.
- Dodane nowe osiągnięcia „Bohater bitwy”
- Dodane nowe osiągnięcia w bitwach drużynowych
Lista zmian
Mapy
- Nowa mapa miejska Wichura, 1000 x 1000 m, (krajobraz europejski, zima)
- Na następujących mapach poprawione zostały elementy gry: Erlenberg, Redshire, Autostrada, Północny Zachód
- Mapa Port została całkowicie usunięta
- Dodano nową mapę Ruinberg w ogniu – Ruinberg (deszczowa pogoda, na mapie widoczne są pożary)
- Dodano nową mapę Himmelsdorf zimą – jest to zimowa wersja istniejącej mapy Himmelsdorf
- Błąd pozwalający na dostanie się do budynku w strefie przejmowania na mapie Himmelsdorf w trybie bitwy spotkaniowej został usunięty
- Poprawiono wydajność gry na mapach Zatoka rybacka, Cichy brzeg, Siewierogorsk i Ensk.
- Naprawiono nadmierną jasność niektórych efektów na kilku mapach
Mechanika i poprawki
- Dodano nowy tryb: Bitwa narodów, w którym zespoły rozdzielone są według przynależności państwowej (ZSRR kontra Niemcy, USA przeciw Francji itd.)
- Chiny i Japonia zostały wykluczone z tego trybu z uwagi na ograniczoną dostępność pojazdów
- Dodano grupowe zarządzanie członkami załogi: grupowe przetrenowanie całej załogi (dla nowego czołgu), przywrócenie starej załogi za pomocą jednego kliknięcia
- Dodano opcję wyłączenia czatu podczas bitwy (dotyczy tylko wiadomości tekstowych - rozkazy i wskaźniki na mapie dalej będą widoczne)
- Dodano możliwość przeglądania historii czatu
- Dodano ikonę płonącego czołgu, podobną do tej wyświetlanej podczas tonięcia
- Dodano możliwość wyłączenia podglądu czołgu, który zniszczył maszynę gracza
- Udoskonalono okna misji i zniżek
- Kliknięcie prawym przyciskiem myszy czołgu w garażu przenosi gracza prosto do statystyk
- Można teraz przejść do czołgu w hangarze prosto z okna badań klikając nową ikonę
- Można użyć gaśnicy za pomocą kliknięcia lewym przyciskiem myszy ikony pożaru (lewy dolny róg ekranu)
- W trybie pośmiertnym kamera będzie teraz przełączać się najpierw na członków plutonu gracza (dopiero w dalszej kolejności na pozostałe czołgi)
- Do wiadomości przeładowania dodano licznik czasu przeładowania
- Dodano nowe znaczniki do ustawień celownika
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że odznaki mistrzowskie „znikały”
- Naprawiono czat zwykły i głosowy w bitwach drużynowych
- Naprawiono spadek wydajności gry, który miał miejsce przy dokonywaniu zbliżeń na niektóre japońskie czołgi
- Poprawiono sposób działania kamuflażu wizualnego: Kamuflaże kupione za złoto mogą teraz być przechowywane i używane później w innych pojazdach
- Dodano nowe medale Bohater bitwy: "Wysoki kaliber" (zadane obrażenia) oraz "Czołgista-snajper" (obrażenia zadane na dystansie przekraczającym 300 metrów)
- Medal Snajper został przeniesiony do kategorii specjalnej. Gracze mogą teraz sprawdzić, ile zdobyli medali Snajper i w których czołgach. Medale Snajper nie będą już rozdawane.
- Dodano szereg nowych nagród, w szczególności przydzielanych za bitwy drużynowe (Geniusz wojny, Pancerna pięść, Taktyczne przełamanie, Król na wzgórzu, Wilk pośród owiec)
- Zdobycie medalu mistrzowskiego jest teraz wyświetlane w raporcie po każdej bitwie, jeśli tylko warunki zostały spełnione (nawet jeśli w danym pojeździe zdobyto już taki medal)
- Zoptymalizowano wydajność efektów rozmycia ekranu
- Wyświetlane są teraz modyfikatory, które mają wpływ na umiejętności załogi (okno osobiste)
- Przerobiono graficznie rykoszety
- Przerobiono medal Bohaterowie Rosieni
- Dokonano standaryzacji insygniów rang dla członków załóg wszystkich państw
- Naprawiono problem z niezapisującymi się powtórkami / zapisom z błędami
- Zmieniono ustawienia zasięgu widzenia dla poszczególnych rozdzielczości
- Poprawiono działanie voice over w interfejsie gry
- Zmieniono kolejność przełączania pomiędzy sojusznikami w trybie pośmiertnym
- Wprowadzono możliwość przechowywania typów kamuflażu
- Naprawiono błąd wyświetlania modułów i wyposażenia w sklepie w grze dotyczących pojazdów, których nie można kupić
Zmiany w balansie pojazdów
- Naprawiono model czołgu T-54
- Zwiększono koszt zakupu czołgu Objekt 140
- Naprawiono nieścisłości modeli wizualnych następujących pojazdów: Chaffee, KV-1S, Lorraine 40 t.
- Naprawiono wymiary pojazdów: Type 59, T-54, WZ-120 i Nashorn
- Naprawiono pancerze pojazdów: Foch 155, Foch i AMX AC 48
- Parametry następujących pojazdów: Foch 155, T110E4, T110E3, Obiekt 268 i WT E-100 zostały zmienione
- Zwiększono zyskowność następujących pojazdów: Lowe, T34, 112, T-34-3, FCM 50t, M6A2E1, Sexton I, S-51, SU-14-1, M12, Lorraine 155 mle. 50, VK 28.01, VK 20.01 (D), VK 30.02 (D) oraz G.W. Panther
- Zmniejszono wagę artylerii na potrzeby systemu dobierania drużyn o 10%
- Dokonano standaryzacji szczegółów modeli zniszczeń zawieszenia dla następujących maszyn: T29, T32, T34, M37, M41, Chaffee, Pershing, T92, Hellcat, M4A2E4, M46 Patton, M103, T57, T110E5, T26E4, T110E4, T110E3, M44, M53/M55, T69 i M60
- Wskaźnik prędkość przy poruszaniu się do tyłu został naprawiony
- Naprawiono problem ze zbyt szybko tonącym pojazdem M44
Lista zmian w Niszczycielach Czołgów X Poziomu
AMX 50 Foch (155):
- Silnik Maybach HL 295 F (1200 k.m.) zastąpiono silnikiem Saurer (1000 k.m.)
- Obrażenia zadawane pociskami przeciwpancernymi AP-T T368 na dziale 155 mm AC SA58 zredukowano z 850 do 750
- Obrażenia zadawane pociskami typu HEAT T267 na dziale 155 mm AC SA58 zredukowano z 850 do 750
- Wartość penetracji pocisków HEAT T267 (działo 155 mm AC SA58) zredukowano z 408 mm do 395 mm
- Dokonano zmian w pancerzu pojazdu
WT auf E-100:
- Prędkość zwrotu pojazdu WT E-100 zredukowano z 30 do 26
- Rozproszenie działa 12,8 cm Kanone L/61 podczas obrotu wieży zwiększono o 212%
- Rozproszenie działa 15 cm Pak L/38 podczas obrotu wieży zwiększono o 75%
- Prędkość obrotu wieży WT E-100 zredukowano z 24 stopni/sek. do 22 stopni/sek.
T110E3:
- Czas przeładowania działa 155 mm AT Gun T7E2 zmieniono z 18.3 sekund na 17 sekund.
- Obrażenia zadawane pociskami przeciwpancernymi AP M111E1 (działo 155 mm AT Gun T7E2) zredukowano z 850 do 750
- Obrażenia zadawane pociskami typu APCR M112E1 (działo 155 mm AT Gun T7E2) zredukowano z 850 do 750
T110E4:
- Czas przeładowania działa 155 mm AT Gun T7E2 zmieniono z 21 sek. na 19.5 sek.
- Obrażenia zadawane pociskami przeciwpancernymi AP M111E1 (działo 155 mm AT Gun T7E2) zredukowano z 850 do 750
- Obrażenia zadawane pociskami typu APCR M112E1 (działo 155 mm AT Gun T7E2) zredukowano z 850 do 750
Objekt 268:
- Prędkość zwrotu pojazdu zredukowano z 30 do 28
- Rozproszenie działa podczas ruchu zwiększono o 11%
- Rozproszenie działa podczas obrotu pojazdu zwiększono o 11%
- Maxksymalną prędkość wstecz zredukowano z 18 km/h do 15 km/h
- Czas przeładowania działa 152 mm М64 zmieniono z 17 sek. do 16.5 sek.
- Obrażenia zadawane pociskami typu UBK551M (działo 152 mm M64) zredukowano z 850 do 750
- Wartość penetracji pocisków typu UBK551M (działo 152 mm M64) zredukowano z 450 mm do 395 mm
- Obrażenia zadawane pociskami typu UBR551M (działo 152 mm М64) zredukowano z 850 do 750
o co chodzi ????