kliknij aby powiększyć
1680x1050 : 1517 KB
worldoftanks
Nasze forum World of Tanks

Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.

world-of-tanks.eu

„Na tropie World of Tanks” to cykl wiadomości, w którym zbieramy najciekawsze i najbardziej treściwie wypowiedzi twórców World of Tanks. Zapraszamy Was na kolejną porcję nowych informacji na temat gry, przekazanych społeczności przez deweloperów.

Wargaming.net
  • SerB odnośnie Sylwestra: "Przy okazji, naprawdę nie polecam zjeżdzania na nartach z ogniami bengalskimi w każdej ręce - poza okręgiem światła (5 mętrów) nie widać już nic. To przerażające"
  • SerB odnośnie zawieszenia hydraulicznego w WoT: "To ciężka i skomplikowana przeróbka mechaniki gry, więc na razie bez komentarza
  • wysokość STB-1 jest odpowiednia
  • Sexton premium lepszy od zwykłego? Różnica polega na "kompleksie charakterystyk"
  • nie będzie problemów z balansem po wprowadzeniu niezależnego zawieszenia, ponieważ komfort jazdy był brany pod uwagę od poczatków WoT
  • karabiny maszynowe w WoWp działają dobrze, nawet na samolotach z dużą ich ilością, jak TSh-3
  • obecne pole widzenia kamery w WoT jest uważane za optymalne
  • SerB nie zdradzi teraz, jakie nowe linie pojawią się w 2014
  • SerB ciągle uważa, że WG powinno skoncentrować się na bitwach historycznych zamiast na e-sporcie, ale system misji uważa za dobry
  • możliwe, że bardziej skomplikowane układy zawieszenia (jak naprzemienne koła jezdne w niemieckich czołgach) będą modelowane w sposób uproszczony, by zmniejszyć obciążenie klienta (po wprowadzeniu niezależnego zawieszenia), będzie to też dotyczyć czołgów z wieloma kołami jezdnymi, jak Churchill czy Vickers
  • gracze nie będą mogli w przyszłości dodać własnego kamuflażu na czołg ("nie potrzebujemy różowych czołgów z kwiatkami")
  • sterowanie głosem w WoT? "Co do zasady tak, ale są problemy z odgłosami w tle"
  • szczegółowe informacje nt. ulepszeń w CW pojawią się później
  • Havoc będzie używał wolnego rdzenia procesora (jeśli oczywiście w ogóle będzie dostępny), nie będzie obciążał karty graficznej (o ile SerBowi wiadomo)
  • 9.0 przyniesie znaczącą poprawę grafiki, być może będzie coś nawet bardziej przełomowego niż tylko grafika
  • WSZYSTKIE tekstury pojazdów zostaną przerobione na standard HD, tekstury HD będą wczytywane także na niższych ustawieniach graficznych, ale ich rozmiar będzie automatycznie zmniejszany przez kartę graficzną do niższej jakości (Storm twierdzi że ten proces nie wymaga dodatkowych zasobów, wszystko oblicza karta)
  • w roamingu czat będzie w trybie "tylko do odczytu"
  • będzie można zmiażdzyć mniejsze budynki wjeżdzając w nie
  • odnośnie liczby czołgów przekształconych na standard HD, Storm twierdzi, że w 2014 WG przerobi WSZYSTKIE pojazdy
  • będzie rebalans perków i umiejętności, ale nieprędko
  • Storm potwierdza, że WG nie zrezygnowało z wprowadzenia przeszkalania członków załogi na inną funkcję (np. z radiooperatora na kierowcę) - gdy ta możliwość się pojawi, resetowane będą także umiejętności załoganta, przez co będzie można wybrać nowe. Będzie to można zrobić za darmo, za srebro bądź złoto, tak jak obecnie z przeszkalaniem
  • developerzy są zadowoleni z wyników wprowadzenia bitew 7/42, w ten tryb gra więcej graczy niż w kompanie, wielu graczy go lubi
  • bitwy narodowe będą dostępne na wszystkich mapach, nie będą posiadały "żadnych dodatkowych mechanizmów" w celu "ulepszenia balansu gry" będą także dostępne dla wszystkich tierów
  • nie ma planów odnośnie amerykańskiego premium TD VIII tieru
  • bitwy 7/42 znacząco ograniczyły popularność Kompanii "Champion", nie planuje się działań w celu przywrócenia dawnej popularności
  • bitwy narodowe będą tak jak standardowe randomy (bez Assault i Encounter)
  • gracz proponował rozdzielenie opcji wyłączenia czatu na "wyłącz dla zabitych graczy", "wyłącz dla przeciwników" i "wyłącz wszystkich", Storm odpisał, że nie bedzie to wprowadzone
  • zasada "gdy wóz nie ma wieży, może obracać się wokół własnej osi" dotyczy tylko TD, nie obejmuje np. ELC
  • Wargaming ciągle opracowuje listę alternatywnych kadłubów pojazdów, na razie dla każdego czołgu, który będzie miał taką opcję, są przewidziane po 2 warianty
  • M6A2E1 będzie przerobiony na HD ("tak jak wszystkie inne VIII tiery")
  • zarobki IS-6 są w porządku
  • "masa pocisku" nie będzie uwzględniana, Storm twierdzi, że ciężkie pociski nie przesuwałyby wcale LT, po prostu by je przebijały
  • w WG trwa wewnętrzna dyskusja nad wprowadzeniem kraterów w ziemii po trafieniach ciężkich pocisków
  • teoretycznie możliwe jest, że niektóre warianty kadłubów będą równoznaczne z nerfami pojazdów, developerzy będą się tym zajmować na bieżąco
  • prędkość czołgu nie ma wpływu na penetrację
  • Storm twierdzi, że mogą być problemy z balansem w bitwach narodowych, ale nie będą krytyczne
  • BigWorld domyślnie nie zezwala na przypisanie dwóch klawiszy do jednej funkcji, WG po prostu nie zmieniło tego
  • Storm twierdzi, że dodanie nowych punktów kontroli widoczności czołgu znacząco zwiększyłoby obciążenie serwera
  • nie będzie żadnych "poważnych zmian" w systemie symboli na czołgach
  • mechanizm odznak mistrzostwa będzie zmieniony w 8.11, aby "gracze byli z siebie zadowoleni"
  • przeniesienie medalu Snajpera do szczególnych osiągnieć nie wpłynie na wymagania medalu Kaya
  • w 8.11 będzie "sporo zmian. Czekajcie na test"
  • w 8.11 nie będzie zmian w systemie kamuflażu
  • upgrade silnika gry w 8.11 nie ma nic wspólnego z lagami i ich redukcją
  • P:"Czy upgrade silnika gry naprawi "mityczny" problem z pociskami "zjadanymi" przez gąsienice i inne moduły?" O:"Wnioskując z cudzysłowów, odkryłeś nasz SPISEK!!!"
  • czas oczekiwania na bitwę na VIII tierze za długi? "Straszne!!!"
  • możliwe, że czołg średni T95 pojawi się jako zwykły wóz w amerykańskim drzewku, wg SerBa jest 6 możliwych wariantów
  • statystyki T-34-3 są w porządku
  • nowe linie w 2014? "Linie, które wprowadzimy nie są tymi, które są najbliższe ukończenia, ale tymi najbardziej popularnymi"
  • P:"Czy możemy spodziewać się naprawy lagów w WoT?" O:"Na tyle na ile trzeba"
  • wartość penetracji pocisków HE nie wpływa na uszkodzenia zadawane przy trafieniach nieprzebijających
  • SerB potwierdza, że w godzinach szczytu (najwyższe obciążenie serwera), serwer nie wymienia informacji o graczach online (w efekcie nie możemy zobaczyć, że nasz znajomy gra na drugim serwerze) - to nie jest bug
  • odnośnie systemu numeracji patchy, SerB twierdzi, że nie bardzo go to obchodzi
  • SerB twierdzi, że event z rosyjskiego serwera "Oblężenie Leningradu" (podwójny XP), developerzy liczyli na to, że zagra sporo graczy i osiągną próg "1 miliona graczy online"
  • perspektywy rozwoju BigWorlda są "wspaniałe"
  • nowe możliwości wprowadzone w BigWorld 3.0 będą "użyteczne" i sporo z nich pojawi się w WoT/WoWp/WoWs
  • masa i opancerzenie wieży Chi-Ri są dziwne? "Zapytaj japońskich inżynierów"(jak później wyjaśniono: Toyama i Tokanawa NIE są nazwiskami prawdziwych inżynierów, to dowcip. Odnosi się do fikcyjnych japońskich inżynierów odpowiedzialnych za budowę rosyjskich dróg. Pierwotnie dowcip dotyczył pilota z ZSRR, biorącego udział w Wojnie w Wietnamie. Japoński wariant jest nowszy.
Źródło: FTR

Dyskusja
MIchal_PL96
Napisany 22 stycznia 2014 - 13:35
#1

użytkownicy
Wczoraj była bomba sytuacja, ping 30 a lagi po 2 sekundy, nie tylko u mnie, tylko u połowy drużyny, do tego czat ogólny nie działał, był tylko drużynowy...

MychaBP
Napisany 22 stycznia 2014 - 14:11
#2

użytkownicy
Potwierdzam, u mnie tak samo, połowa drużyny miała pokaz slajdów na CW.
"Straszne!!",
"To musi być spisek!!",
"Lagi są zbyt wielkie? Nie graj lagami!!"
itd.


Zabrania się kopiowania, zmieniania i rozpowszechniania zawartości wortalu bez uprzednio otrzymanej zgody od redakcji.