1920x1080 : 446 KB
Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Tagi: Warthunder, Tanks, wrażenia, ground, forces, czołgi
.Jestem świeżo po pierwszych, paru bitwach lądowych w Warthunderze. Za każdym razem gdy ruszamy do szturmu zastanawiam się czy zobaczę jeszcze żonę i dzieci. Grałem stanowczo za krótko żeby napisać coś konkretnego, ale jest fajnie. Wolno mi napisać wrażenia z zamkniętej bety więc nie omieszkam tego zrobić. Dlatego pytanie do was: co chcecie wiedzieć? Na co zwrócić uwagę?
Gra się naprawdę przyjemnie.Trzeba jeździć nieco ostrożniej niż w WoTcie, bo jak raz chciałem sobie zjechać z górki pod kątem to zaliczyłem dachowanie. Bardzo podoba mi się grafika i model zniszczeń. Wygląda na bardziej szczegółowy niż wersja od Wargaming. Przeżyłem miłe zaskoczenie gdy straciłem gąsienice.. to znaczy sam fakt stracenia jej nie był miły, lecz drugą miałem sprawną i gdy dodałem gazu to zacząłem się obracać.
Trochę gorzej się celuje, zwłaszcza w trakcie jazdy. Przyjemny jest jednak moment, w którym sobie uświadamiasz, że i tak idzie Ci lepiej niż przeciwnikowi. Zresztą te czołgi nie było robione z myślą o strzelaniu w pełnym biegu.
Walki toczą się na znacznie większe dystanse niż w WoTcie, chociaż jak na razie jest dynamicznie, ładnie i w miarę realistycznie. Oczywiście można wskazać mnóstwo rzeczy do poprawy, ale to w końcu zamknięta beta. Jak dla mnie powinni skupić się na sterowaniu, celowaniu (czasami działa trochę topornie) i będzie pięknie.
To wszystko to bardzo wstępne wrażenia. Napiszę coś konkretnego gdy lepiej zapoznam się z grą. Tymczasem wstawiam parę obrazków. To są maksymalne detale, wszystko w hd i super-wypas. Jeśli chcecie się czegoś dowiedzieć lub zobaczyć to dajcie znać, bo mogę nawet nagrywać filmiki
Przy niektórych screenach tak zasuwałem czołgami, że aż się miejscami ziemia się lekko zamazała. Normalnie wszystkie tekstury są ostre jak brzytwa. Po za tym muszę jeszcze zmienić parę ustawień wyświetlania, żeby było nieco mniej kolorowa - na szczęście WT daje spore możliwości w tej kwestii.
A to moja pierwsza zdobycz. Strzelanie w biegu wychodziło mu znacznie gorzej niż mi.
PS. Czołgi ważą na dzień dzisiejszy niecałe dwa giga.
Mam nadzieję, że Gaijin nie postawi na "miłą i łatwą w odbiorze sztrzelaneczkę z tankusiami, zamiast żołnierzyków", wtedy miłośnicy broni pancernej (w tym i ja)będą zachwyceni, zaś zupa pomidorowa, której coraz większe ilości, chlupią pod gąsienicami na WoT-owskich randomach, tutaj się nie rozleje...
Szczerze mówiąc: właśnie brak realizmu, tak bardzo mnie do World of Tanks, zniechęcił... :-/ Czołgi z sennych marzeń konstruktorów, zapieprzające po mapach, niczym terenowe samochodziki (nie czuć w ogóle wagi tych pojazdów, nie czuć wysiłku silnika, jest tylko "sipciej" i "folniej"), strzelające z odległości metra, bawiące się w chowanego między kamyszkami i domkami, malutkie mapy (na zbyt dużych, by się jełopy pogubiły), jednorodne dźwięki wystrzałów i silników (nie można rozpraszać osiołka, bo się zamota) - tego mi brakuje i, choć w World of Tanks, gram długo i wiem, jak się ta gra zmieniała i zmienia, to na "trudniejszą alternatywę", czekam i jej wypatruję...
Niech tylko zadbają, by nie można było instalować XVM i innych "ogłupiaczy", które niektórym rzuciły się na łeb i głowę, a może być ciekawie...
na samym początku swojej wypowiedzi pokazałeś, że używasz tych "ogłupiaczy"
Prawie na pewno nie będzie można używać żadnych modów, zresztą tak jak w samolotach, jak spróbujesz zmodyfikować jakiś plik to i tak launcher pobierze Ci aktualną wersję z serwera.
1)na jakim sprzęcie grasz i jakie są wymagania.
2)jak wygląda spotowanie i czy z tą roślinnością to prawda ze jak ją wyłączysz to masz przewagę nad wrogiem?
3) jak wygląda sprawa z samolotami tzn czy samolotom łatwo jest cie wypatrzeć i zrzucić na ciebie 500kb bombę np.?
@Sybirak_Jozef
masz świadomość że na początku WOt też był inny lepszy? nie był tak spopularyzowany i nie było tylu graczy? nikomu(nikt się przez to nie irytował) nie przeszkadzał brak realizmu do liczył się fun. z WT będzie tak samo tylko szybciej się zakończy era dobrej zabawy
Wniosek błyskotliwy, acz chybiony... xD
Do kol. mickey93 - mam nie tylko świadomość, ale i masę przepięknych wspomnień z tamtych czasów! :-)
Fakt, tamtego konta już nie ma, ale ten z "weteranów pancernych", który pamięta czasy zdobywania kluczy z CD-Action, też pewnie zachował w głowie, niejedno miłe wspomnienie... Echhh, łezka się w oku kręci...
Dlatego właśnie, jestem skłonny przyznać Ci rację - nie było "nerdów" i "tardów", XVMa i celowników z kosmosu, pochrzanionego faszyzmu, nacjonalizmu i opluwania kogoś dlatego, że jest z innego kraju.
Nie było "siemka generation", worków złota i kredytów, za które każdy gracz, choćby najmłodszy stażem, może w tydzień-dwa, wyexpić i kupić VIII-X tier.
Nie czułem jakoś parcia na staty i konieczności przejmowania się nimi u kogokolwiek. Nie było "psełdo-myndrcuff" z fioletowymi sygnaturkami, robiących z innych kretynów, bo w ogóle ośmielili się odezwać...
Ale... nie było też obłąkanych magazynkowców, tedeków z piekła rodem czy driftujących zwiadowców. :-)
Nie było X tieru artylerii i amunicji Premium za sreberka, nie było wielu rzeczy - wiele nowości jest ciekawych, zresztą: to normalne, że gra ewoluuje, to samo czeka WT, chyba, że...
...inne będą założenia i cele Gaijin, inne podejście i to zniechęci tych, których WoT ściągnął tabunami.
OBY.
osłony gąsienic ("błotniki") to element który ulega destrukcji wraz z zerwaniem gąsek, czy też na screenach mamy 2 różne typy czołgów (screeny z Tiger I)?
Z tego co widziałem na gameplayach to te osłony można urwać.
okropnie trudne sterowanie. Toporna wieża i w ogóle trudno jest ale piękne modele czołgów.
nowa mapa kuban jest okropna - teren wygląda jak z Kerbal Space Program
:(
ten z osłonami to pzkpfw IV H1
a ap ropo nowych czołgów :
kw 2
is
t 34/85
jagdpz.
su 85
tiger
pzIII M
wszystkie cudnie obrobione
i tak można oderwać prawie wszystko: belki, osłony, beczki u ruskich, a czasami przy wykańczaniu wieża odlatuje
Jeśli Wargaming przegra tę wojnę to będą sami sobie winni. Postanowili iść w czołgowe Call of Duty, w które gra dzieciarnia. Gaijin próbuję zrobić czołgową krzyżówkę Red Orchestry i Battlefielda.
To ze WoT jest trudniejszy to nie znaczy ze gorszy. Zgodzę się z tobą że WT ma lepszą grafę się zgodzę.
ja sądzę że nie do końca masz rację, gdyby gracze wyżej cenili realizm to na szczycie sprzedaży gier nie było by COD czy batellfield tylko np. ił-2 sturmovik czy inny symulator. ja myslę że jeżeli GJ nie przesadzi z realizmem a WG nie zaliczy jakiejś wtopy to te gry będą współżyć
Dzięki za news i screeny. Tiger - bezcenne ;)
Nie wiem czy grałeś w Tiger vs T-34/85 - jak ma się GF obecny do tej pozycji?
:)
screen szósty od góry - to nie Tygrys? Przecież PezetIV też nie.