kliknij aby powiększyć
1920x1080 : 1696 KB
worldoftanks
Nasze forum World of Tanks

Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.

world-of-tanks.eu

„Na tropie World of Tanks” to cykl wiadomości, w którym zbieramy najciekawsze i najbardziej treściwie wypowiedzi twórców World of Tanks. Zapraszamy Was na kolejną porcję nowych informacji na temat gry, przekazanych społeczności przez deweloperów.

Wargaming.net
  • wszystkie serwery łącznie (RU, EU, ASIA, US) powinny obsłużyć jednocześnie 1 500 000 graczy
  • KwK 44/2 dla Panthery Ausf. F nie będzie wprowadzone, ponieważ jego osiągi nie różnią się znacznie od KwK 42
  • teoretycznie możliwe jest, że kadłub Pantery Ausf. F będzie stockowym kadłubem dla Pantery II
  • w 8.10 nie było żadnych sekretnych zmian w mechanizmie camo i spotowania
  • japońskie czołgi nie są "bardziej niewidzialne niż można zaakceptować"
  • przy przydzielaniu współczynnika camo do czołgu stosuje się dwa podejścia: ręczne oraz automatyczne w oparciu o rozmiar pojazdu
  • SerBowi nie podoba się, że SU-76 i T-70 nie mogą spotkać Tygrysów w bitwie (w zgodzie z historią), ale mówi że nic się z tym nie da zrobić
  • sprawność (awaryjność) pojazdów nie zostanie wprowadzona do WoT. SerB:"Masochiści mogą wyemigrować do innych gier"
  • planowane replaye po stronie serwera będą wspólne dla wszystkich uczestników bitwy, czyli będzie można ją obejrzeć z punktu widzenia każdego gracza
  • artyleria Crusader statystycznie jest ok
  • gracze nie rozumieją dokładnie mechanizmu przyznawania XP? "Straszne..."
  • fakt, że w trybie snajperskim, po przytrzymaniu prawego klawisza myszki w czołgu można się rozglądać dookoła, a w TD nie, wynika z faktu, że gracze byliby zdezorientowani po resecie widoku do zakresu ruchu działa TD
  • pył wzlatujący po wystrzale i inne tego typu efekty są już uwzględnione we współczynniku utraty camo po strzale
  • P:"Dlaczego IS ma -6 depresji, a KW-1S -8 dla działa 122mm, skoro wieże są praktycznie identyczne?" O:"Straszne, powinniśmy je zmienić na -3 dla obu"
  • P:"Czy developerzy wiedzą o utratach połączeń z serwerem?" O:"*zaskoczony* Co? Mamy serwery?! Użyj nieco mózgu. Jeśli masz."
  • nie ma różnicy w komunikacji serwer-klient niezależnie od typu pojazdu
  • brak złotej amunicji dla 15mm BESA jest intencjonalny
  • 128 RhB WT może w pełni obracać wieżę, gdyż tak było historycznie
  • efekty penetracji i rykoszetów nie będą ulepszone w wersji HD, ponieważ "już teraz są piękne"
  • P:"Jakim cudem działa niemieckich Waffenträgerów są wyważone?" (tj. wozy nie przewracają się po strzale) O:"To pytanie do inżyniera Hansa"
  • P:"Więc, jeśli działa nie są wyważone, jakim cudem celujesz z tych dział gdy kadłub jest nawet lekko tylko przechylony?" O:"To z kolei pytanie do działonowego Fritza"
  • historycznie, Chi-Ri miał planowane 4 typy zawieszenia: 2 typy zawieszenia Hara, zawieszenie Bugatti i coś o nazwie "zawieszenie z zablokowanymi drążkami skrętnymi". Wprowadzone będą 2 z nich na różnych kadłubach, a o innych się pomyśli
  • różne modele OI będą w japońskiej linii HT używane tak często jak to możliwe
  • Włosi będą osobną (prawdopodobnie następną) nacją, będą mieli osobne drzewko, ale nieprędko
  • P:"Jaki jest sens w czekaniu 2 minuty na bitwę?" O:"a) zebranie drużyn b) załadowanie mapy u tych z wolniejszymi od Twojego komputerami"
  • nie będzie odpowiedzialności klanów za zachowanie ich członków
  • obecny system celowania jest odpowiedni
  • nie było ukrytego nerfa pojazdów (w 8.10)
  • istniały plany stworzenia TD na kadłubie IS-4 a także na kadłubie WZ-111
  • pociski HE z działa D-25 122mm zadają mniej uszkodzeń niż amerykańskie HE 120mm z powodu "budowy pocisku"
  • ogólnie, SerB jest zadowolony ze sposobu, w jaki działają pociski HE
  • za jarzmem IS-4 nie ma pancerza wieży
  • możliwe, że po wprowadzeniu mechanizmu obsługi wielu wież, będzie można strzelać z ckmów (takich jak przeciwlotnicze ckm kal. 12,7 mm), ale SerB dodaje, że nie będzie to zbyt przydatne
  • SerB twierdzi, odnośnie starych kont (z liczbą bitew równą 0) zajmujących "fajne" nicki, że zostanie wprowadzony system automatycznie zmieniający nazwy
  • SerB nie uważa, że misja z IS-6 doprowadzi do zalewu tych czołgów, tak jak wcześniej było z Type 59
  • dla czołgów niskich tierów będą w końcu dostępne wszystkie trzy typy map (pustynny, letni, zimowy)
  • P:"Ile mniejsze są czołgi w grze w porównaniu do rzeczywistych?" O:"To zależy od twojego monitora. Na 20 metrowym ekranie kinowym byłyby mniej więcej w skali 1:1
  • w WoT czołg w bitwie przeżywa średnio około 4 minuty, dla samolotu w WoWp jest to około 2 minut, jeśli chodzi o klasy - najdłużej trwają arty, najmniej - scouty wysokich tierów
  • Wargaming uczestniczący/sponsorujący czołgowy Biathlon? "Nawet dział PR się tym nie zajmuje, to byłyby wydział GR (Goverment Relations), który jest nawet słabiej rozwinięty niż PR
  • czołgi bezwieżowe po eksplozji amunicji nie będą traciły żadnego elementu
  • nie ma planu rozdawania 2-3 perków załogi w bitwach historycznych, treba je grindować samemu
  • Storm odnośnie modelu uszkodzeń WarThunder stwierdził, że podobny system testowano wewnętrznie kilka miesięcy temu w WoT, testy nie dały dobrych wyników "bez perspektyw" ale twierdzi że nawet taki model znajdzie swoich zwolenników
  • bitwy historyczne będą miały tą samą mechanikę co randomy
  • P:"Powiedziałeś, że wprowadzicie osobną gałąź włoską?" O:"Jak zwykle, nie odpowiemy - nie znaleźliśmy nigdzie słowa "osobne""
  • SerB o TD na bazie IS-4: "działo 152mm, klasyczny sowiecka konstrukcja z nadbudówką z przodu, pancerz mniej więcej taki jak w IS-4, więcej danych na razie nie mamy", być może istniał nawet wariant z wieżą o niepełnym zakresie obrotu z tyłu
  • Jagtigery zwykły i premium różnią się prędkością maksymalną, ponieważ "JT88 nie ma najlepszego silnika"
  • SerB twierdzi. że chociaż polityka Wargaming zakłada, że wozy premium są nieco słabsze od zwykłych wozów danego tieru, nie dotyczy ona wozów specjalnych/nagród:"Jeśli są tak mocne jak normalne wozy, to jest to dopuszczalne, ale nie wymagane. Niedopuszczalne jest, by były silniejsze"
  • nie ma bezpośredniego związku pomiędzy wysokością czołgu a zasięgiem widzenia: jest on ustawiany ręcznie
  • WG rozpoczęło prace nad grafiką HD rok temu, nie mogli wystartować 2 lata temu, ponieważ brakowało funduszy
Źródło: FTR

Dyskusja
Vulpix
Napisany 10 stycznia 2014 - 16:46
#1

użytkownicy
Włoskie drzewko ! Czekam z niecierpliwością :)

SOJUZ
Napisany 10 stycznia 2014 - 17:38
#2

użytkownicy
"Storm odnośnie modelu uszkodzeń WarThunder stwierdził, że podobny system testowano wewnętrznie kilka miesięcy temu w WoT, testy nie dały dobrych wyników "bez perspektyw" ale twierdzi że nawet taki model znajdzie swoich zwolenników"

ta jasne, jak się jest z ręką w nocnik jeśli chodzi o czołgi wt to kłamać trzeba bo prawdy nie powiedzą

mickey93
Napisany 10 stycznia 2014 - 17:56
#3

użytkownicy
po raz kolejny wiesz lepiej od twórców co sprawdza się lepiej w ich grze? i oskarżasz ich o kłamstwa?

sam model to tylko jeden z elementów całości, i w przypadku wota trzeba by zmienić praktycznie całą grę żeby była choć w ułamku grywalna jak teraz

Sasilton
Napisany 10 stycznia 2014 - 17:57
#4

użytkownicy
2min czekania? W tej Rosji grają na naprawdę syfnych komputerach skoro czekają aż tyle. U nas jest to 30s.

RagatholX
Napisany 10 stycznia 2014 - 18:01
#5

użytkownicy
Porównywanie tych 2 gier to paradoks, bo WoT to bardziej strzelanka a WT bardziej symulator. Ale powiem tylko że jak grałem u kumpla w WT tanks zakniętą bete to niby fajnie ale tak dziwnie. Nie chodzi mi o grafike tylko o gre: cele sie nie podświetlają (niby + bo tak było naprawde) co powoduje że cały czas sie rozglądamy szukamy czy widać czołg czy nie. Po paru partyjkach oczy siadają. W chwili obecnej jest wieksze kampienie niz w WoT i kto wypatrzy szybciej przeciwnika ten wygrywa. Może sie to zmieni. A co do modelu uszkodzeń: ten kto kampi i trafi czołg w bok wygrywa, to tak jakby w WoT zwiększono wybuchy magazynu amunicji, troche to irytuje.

SOJUZ
Napisany 10 stycznia 2014 - 18:07
#6

użytkownicy
@ mickey93

a niby nie kłamią?
niebieski ekran
ninja nerfy
nerf kv 1s
obiecywanie Polskiego drzewka
i jeszcze wiele innych

Fett11
Napisany 10 stycznia 2014 - 18:30
#7

redaktorzy
Odnośnie włoskiego drzewka, kiedyś zrobiliśmy cykl newsów odnośnie czołgów tej nacji. Osobiście nie mam pojęcia, jakimi cudakami zapchają wszystkie gałęzie.
http://world-of-tanks.eu/aktua...-propozycje-na-drzewko-italii/
http://world-of-tanks.eu/aktua...ropozycje-na-drzewko-italii-2/
http://world-of-tanks.eu/aktua...ropozycje-na-drzewko-italii-3/

oRkA
Napisany 10 stycznia 2014 - 20:00
#8

użytkownicy
Rozumiem, że włosi nie będą osobną nacją, a pierwszą gałęzią w drzewku Europejskim. Już myślałem, ze zmienili zdanie :\

mickey93
Napisany 10 stycznia 2014 - 22:00
#9

użytkownicy
@SOJUZ
niebieski ekran? chodzi o niebieski ekran śmierci?

ninja nerfy?
podaj dowody (nerfy są ale co to ma za związek z ninja?) bo skoro piszesz w liczbie mnogiej to znaczy że prócz przypadku typa59 dawno temu były kolejne.

nerf sporta będzie ale woleli zaczekać do końca misji z isem6 (to by było niezadowolenie jak tydzień po nerfie sporta(jednego z najpopularniejszych czołgów w wocie)ogłosili by misję isa6)

z polskim drzewkiem to były tak mgliste plany i tak zarazem niedorzeczne że nawet największym zwolennikom polskiej myśli technicznej trudno było wyjść poza 5 6 tier, a dalej co? radzieckie czołgi? no żeby chociaż polskie T-34/54/55 się czymś różniły to rozumiem ale to były takie same wozy jak radzieckie (chińskie pojazdy jedanak posiadały jakieś ulepszenia) jedyna merida to czołg z lat 80 a więc o 20 lat wychodzi poza ramy wota.

bądź co bądź zmianę planów co do polityki odnośnie gry, trudno nazwać kłamstwami, bo jednak wychodzą na jaw nowe fakty, bo na coś co chicieli by gracze nie podstaw historycznych/efektywnościowych, wydajnościowych itp.

większosć zarzutów pod adresem gry wiąże się z nieznajomością jej mechaniki, ograniczeń itp.

MIchal_PL96
Napisany 10 stycznia 2014 - 23:47
#10

użytkownicy
Wydaje mi się, że chodziło o czerwony ekran, na amd był swego czasu taki błąd.

Darek94PL
Napisany 11 stycznia 2014 - 11:03
#11

użytkownicy
Chodzi o niebieski ekran (czy tam czerwony, nie pamiętam dawno to było) kiedy grało się na smoczej grani. U wielu osób gra na tej mapie była praktycznie niemożliwa jak np. u mnie, a nie była to wina kart grafiki AMD bo mam Nvidię. Wtedy zarzekali się że to nie ich wina, a potem usunęli mapę i stwierdzili że jednak faktycznie ten problem był. Oczywiście trzeba było czekać do następnego patcha bo przecież nie było żadnego problemu.

MIchal_PL96
Napisany 12 stycznia 2014 - 00:23
#12

użytkownicy
A mnie jakoś nigdy takie błędy nie dotknęły na szczęście jak również nie spotkałem się z tą optymalizacją, na ktora wszyscy narzekają.
Mam chyba jakiś wyjątkowy egzemplarz gry :)

adamczik
Edytowany 12 stycznia 2014 - 13:41
#13

użytkownicy
Pytasz SerBa o coś kulturalnie a on Ci odpisuje "Straszne". Kompletny cham. Za dużo się doktora House'a naoglądał. Problem w tym, że House potrafił wyleczyć wszystko u wszystkich, gdy inni się poddawali a SerB i jego ekipa nie potrafi wyeliminować nawet błędu znikających czołgów, pocisków, fatalnego systemu spotowania czy klaustrofobicznych mapek.

@Mickey- cała linia niemieckich ciężkich i niszczycieli dostała nerf oficjalny na poziomie X a w rzeczywistości 2X. Ale to i tak nic w porównaniu z odebraniem E-75 silnika 1200 HP z uzasadnieniem: "Niemcy nie mieli technologii na taki silnik wtedy". A ruskie miały technologię na coś poza blaszakami na gąsienicach?

mickey93
Napisany 12 stycznia 2014 - 14:06
#14

użytkownicy
nerf niemcom się należał(i powinny być kolejne dla kolejnych maszyn typu maus i e-100) ale nie ma to związku z żadnym ninja sepuku czy czymś innym a już domysły że zostały znefrone podwójnie są wyssane z palaca

"A ruskie miały technologię na coś poza blaszakami na gąsienicach?"
pokaż mi czołg z przed 50 lat który ma 1200km, to że na papierze było coś napisane nie oznacza że było to wykonalne w stopniu umożliwajacym normalna ekspoatację (co u Niemców się notorycznie zdarzało(maus na papiarze był świetny podczas gdy w rzeczywstości to kupa złomu na gąsienicach))

Spartanish
Edytowany 12 stycznia 2014 - 14:44
#15

użytkownicy
Nerf dla mausa i e-100... skąd się tacy ludzie w ogóle biorą...

Vulpix
Napisany 12 stycznia 2014 - 15:13
#16

użytkownicy
Oczywiście - znerfić wszystkie niemieckie pojazdy : od Leichttraktora po Mausa ale IS-7 dajcie pancerz 300mm , prędkość 70 km/h , działko z magazynkiem 8 pestek z penetracją 400 mm i przeładowywanie 0,5 sekundy . Radzieckie konstrukcie nie były na papierze ... Tylko że w Objectie 416 i Objectie 430 Version II kierowca musiałby leżeć a ładowniczy i reszta ekipy musiałaby być karłami ...

Pripero
Edytowany 12 stycznia 2014 - 15:29
#17

użytkownicy
Hmmmm odnośnie polskich tanksów, to jest fanie opisana(naprawdę kawał dobrej propozycji) praca.

http://forum.worldoftanks.eu/i...-polskich-czolgow-creativeeex/

Nie czytałem wszystkiego jest tego naprawdę sporo, kto będzie chciał to zobaczy ;)

mickey93
Napisany 12 stycznia 2014 - 18:21
#18

użytkownicy
"Vulpix"

zobacz w jakiej pozycji jest kierowca w abramsie albo w challengerze :P poza tym jak pojedziesz to kubinki to zobaczysz i isa7 i ob704 i ob 416 i wiele innych które wyszły poza papierowe marzenia

"Nerf dla mausa i e-100... skąd się tacy ludzie w ogóle biorą..."

równie dobrze mogę spytać skąd się biorą ludzie którzy uważają że niemcy robili(projektowali) super uber sprzęt a rosjanie złom?

2) weźmy przykład mausa i E100 w grze
(zakładam że jeździsz tymi pojazdami i są twoimi bardzo lubianymi maszynami stąd to oburzenie:P)

znana jest ci zapewne taktyka kątowania tych maszyn w celu stania się nieprzebijanymi i rzeczywiście o ile mausa czy e-100 stojącego prosto jest banalnie łatwo przebić, to skątowane są problemem nawet dla dział z penetracją 290 tym samym pojazdy E-100 maus/JGE100 są jednymi! w grze X tierami gdzie przy minimum myślenia(ot wystarczy skątować) dostajemy pojazd który jest ~~praktycznie nie przebijalny


MIchal_PL96
Napisany 12 stycznia 2014 - 18:40
#19

użytkownicy
Wiecie, ja na miejscu serba czytając X takich samych pytań dziennie i ciągłych narzekań, że to jest lepsze od tego a to powinni zrobić lepsze to też bym tak odpowiadał no bo ile można...

Scytian
Napisany 12 stycznia 2014 - 19:28
#20

użytkownicy
@MIchal_PL96
To jest jego praca. Jak pojedziesz do serwisu komputerowego bo coś ci się zepsuje a człowiek tam pracujący powie ci: "straszne" albo "jak się psuje to nie włączaj" to co pomyślisz sobie: "trudno, pewnie dziś naprawiał już z 10 komputerów i nie chce mu się"

SOJUZ
Edytowany 12 stycznia 2014 - 20:09
#21

użytkownicy
bo ten cały serb to burak, cham i prostak, nerf kv1s miał być pół roku temu a nie tak jak pisze mickey, że zostawili go specjalnie do misji z is6, to samo tyczy się tego całego francuskiego focha, a niebieski ekran to nie wina amd tylko to był błąd gry i na wszystkich mapach występował z tego co kojarze, ale według wg taki problem nie istniał, a o Polskim drzewku to jeszcze w zamkniętej lub otwartej becie wg pisało, że w Polskim czołgu (czy czołgach nie pamiętam już) do załogi dołączany będzie pies jako kolejny członek załogi i to miało zwiększać obszar widzenia, a wyszło jak wyszło, czyli wielkie gó**o, i takich jaj z wg było jeszcze więcej


mickey93
Napisany 12 stycznia 2014 - 20:01
#22

użytkownicy
nerf sporta na pewno nie miał być pól roku temu.(pół roku temu to on był zapowiedziany :P)


MIchal_PL96
Edytowany 12 stycznia 2014 - 21:11
#23

użytkownicy
Z tym psem to chyba był żart na Prima Aprillis :)

Z tym psem to chyba był żart na Prima Aprillis :)

SOJUZ
Napisany 12 stycznia 2014 - 22:34
#24

użytkownicy
nie był to prima aprilis bo to było pod koniec września 2011


Sasilton
Napisany 12 stycznia 2014 - 23:05
#25

użytkownicy
Koleś od nerfa E100 i Mausa mnie rozwalił :D

Lincz
Napisany 13 stycznia 2014 - 05:27
#26

użytkownicy
@mickey93
to sobie is7 w wierze przebij jak sobie tylko ja wystawi... to jeden z wielu przykladow gdzie czolg>skill gracza.

btw to co ma maus i e100 poza pancerzem? chyba to ze za mausa sa medale ;f

mickey93
Edytowany 13 stycznia 2014 - 09:20
#27

użytkownicy
"czolg>skill gracza."
weź pod uwagę że IS-7 to nie tylko przedni duży trójkąt ale jest jeszcze mały trójkąt z wizjerem kierowcy
właśnie! tylko że bądź co bądź na niemickich pojazdach maus E-100 tego skila nie potrzeba za wiele by zrobić np stalową ścianę.
kierowca tych pojazdów musi się mniej napocić niż np T110E5 (chodzi o przeżycie nie chodzi mi teraz o działa itp.)

Torrez
Napisany 13 stycznia 2014 - 12:45
#28

użytkownicy
Aż się zarejestrowałem jak przeczytałem o potrzebie nerfa e100 :P o tym,że pali się jak pochodnia to już zapomniałeś?jakoś ludzie nie mają problemu z przebiciem jej nawet jak jest skatowana.Najlepiej niech ma 100mm pancerza i działo z dmg 300 bo masz problem z tym czołgiem.

mickey93
Napisany 13 stycznia 2014 - 14:15
#29

użytkownicy
bardzo rzadko palącego się E-100(w każdym raźie pali się mniej niż poprzednik) (w przeciwieństwie do JT czy E-75 które potrafią się zapalić 2 razy po sobie)

po 2 piszę o nerfie nie dla tego że nie radze sobie z E-100 tylko dla tego że ten pojazd tak jak jego poprzednicy powinien być deko od czołgów ZSRR USA brytyjskich

Torrez
Napisany 13 stycznia 2014 - 15:48
#30

użytkownicy
Czyli bardzo mało widziałeś bo e100 równie łatwo się pali i to strzał po strzale.Czyli powtarzam to co pisałem musi mieć 100mm pancerza i działo z 300 dmg i jeszcze mniejsza penetracje bo i ta pewnie jest za duża,mobilność zmniejszą albo może w ogóle niech ją usuną?Nie wiem skąd to Twoje myślenie.Pewnie jeszcze is7 musi dostać buffa bo jest za słaby.Pogadaj jeszcze z innymi kierowcami e100 i wtedy zobaczysz.

general444
Napisany 13 stycznia 2014 - 17:00
#31

użytkownicy
E-100 sie pali? Nie graj E-100
Apropo to kazdy czolg sie pali, a ze jak sie grac nie umie i sie po dupie dostaje to wspolczuje. Widze ze jedni (niemcy) zganiaja na drugich (ruskich) i odwrotnie. Co do IS-7 to jak kazdy is ma slaba depresje dziala i latwy do uszkodzenia amorack tak w odpowiedzi.
Chcecie bufa??? Nie grajcie tymi czolgami. Zobacza ze popyt spada i dadza mu bufa by nie zniknol na zawsze z randomow. Ostatnio sam maus buffa dostal ktory potrafi spokojnie 10 000 potencjalnych przyjac jak ktos umie nim grac

Sasilton
Napisany 13 stycznia 2014 - 17:01
#32

użytkownicy
E100 to jedyny czołg który zapalił mi się 3 razy w jednej bitwie.

Torrez
Napisany 13 stycznia 2014 - 17:09
#33

użytkownicy
@general444

Pali się i mimo to nim gram chodzi mi tylko o to,że nie jest to wcale łatwa gra tym czołgiem i nie rozumiem czemu jeszcze są takie głosy aby go znerfić.


P.S

Pisze się "znikną"

oRkA
Napisany 13 stycznia 2014 - 18:18
#34

użytkownicy
Jeśli Polskie drzewko miałoby powstać to musiałoby być połączone z czołgami czecho-słowackimi oraz węgierskimi. Mimo wszystko i tak mielibyśmy z 6-8 gałęzi, gdzie powyżej 7 poziomu ciągnęła by się tylko jedna, może dwie gałęzie. No chyba, ze by coś znaleźli i trochę naciągnęli fakty (co już ma miejsce w grze).

MIchal_PL96
Napisany 13 stycznia 2014 - 19:20
#35

użytkownicy
A ja tam sobie zrobiłem skilla czystość i porządek i nie pamiętam kiedy E-75 mi się paliło, za to E-100 bardzo często, natomiast nic nie przebije w tej kwestii mojego JgTiger'a 8,8cm- grając nim jak widzę, że ktoś mi celuje w dół to już asekuracyjnie wciskam spację (gaśnica) pare razy...
A odnośnie ISa7 to według statystyk i ogólnego WR to jedna z najgorzej radzących sobie X HT, chociaż mi się nim dobrze gra, także nie wiem czemu tak jest :)

mickey93
Edytowany 13 stycznia 2014 - 21:45
#36

użytkownicy
sytuacja wygląda tak
grając M103 (M58 268mm penetracji) z bliska (do 50m) przebijam mu i dolną płytę i wieże obok jarzma i górną belke, powyzej 100m celowanie w belke jest bezcelowe wieża obok jarzma może przyjemnie 3 na 5 strzałów dolna płyta może i by łykneła ale w tym momencie czesto jest niedostępna jest

na IS-8 z m-62t2 przebicie wieży obok jarzma granicy z cudem

wracając do zarzutu że rzekomo mało widziałem setek otóż z wyciągu z mojego dosier wynika ze ubiłem ich 59 a i pewne ze 2 tyle widziałem

samo E-100 było by ok gdyby ich kierowcy nie używali złotej amunicji, a posiadając moda wiem z jakiego typu oberwałem i najwięcej goldów lata z 15cm trola

Lincz
Edytowany 13 stycznia 2014 - 22:19
#37

użytkownicy
@up dziwne ze e100 strzelaja z golda przy takim reloadzie, celnosci i bazowej penie, ludzie nei moga sobie pozwolic na dingi


co do is7 to kazda bagieta go robi bo fajnie wyglada ;f

@up dziwne ze e100 strzelaja z golda przy takim reloadzie, celnosci i bazowej penie, ludzie nei moga sobie pozwolic na dingi


co do is7 to kazda bagieta go robi bo fajnie wyglada ;f

Torrez
Napisany 13 stycznia 2014 - 22:22
#38

użytkownicy
To pytam się po co te słowa o nerf?myślisz,że będziesz zawsze dziurawił czołgi jak ser?Po coś w konću ten pancerz mają.Dziwisz się,że na goldzie?Słabą penetracje ma na zwykłych i tyle sam mam zapakowane tylko złote pestki i he.

mickey93
Napisany 13 stycznia 2014 - 22:39
#39

użytkownicy
dlatego piszę o nerfie bo byle "idiota" załaduje sobie amorack goldem ustawi się pod katem i ba ma bunkier nie do przebicia do czasu jak nie pojawi się jakiś przykksany TD w stylu T110E3/4 JAG.E-100.

kiedyś nie było "golda" za kredyty mając E-100 wybierałeś czy chcesz mieć penetrację i szybkostrzelność 12.8cm czy niepewny i wolny ale jednak przy... 15cm kiedyś był to pojazd zbalansowany (no i nie miał ogromnej ilości HP)

jak wlazł gold za kredyty to nagle ubyło dział z dobrą penetracją
bo od teraz 15 miała i przy i penetrację czyniąc z E-100 niezbalansowanego

Lincz
Napisany 14 stycznia 2014 - 01:00
#40

użytkownicy
@up
czyli przypeirdalasz sie do golda czy do czolgu? akurat wybrales takie czolgi ktore ciezko objechac i wpakowac w bok czy silnik, jebane demony predkosci. wszyscy by chcieli sie przebijac przez przod heavych... jak nie mozesz nic zrobic, to albo go zajedz albo spiedalaj od niego.

Torrez
Napisany 14 stycznia 2014 - 01:05
#41

użytkownicy
i taki byle idiota padnie zaraz na początku i ten gold nic mu nie da.Polecam na testowym pojeździć sobie e100-nawet na złocie są problemy z przebiciem.

MIchal_PL96
Edytowany 14 stycznia 2014 - 09:14
#42

użytkownicy
pierdolenie, nooby na zlotej amunicji nie tycza sie tylko e-100, na wszystkich czolgach mozna to spotkac
e-100 nie jest niezniszczalny, dla X wieza to nie problem, idac dalej tokiem rozumowania, ze czolg na ktorym ludzie uzywaja golda powinien byc znerfiony to usunmy dziala wszystkim czolgom i zdajmy sie tylko na taranowanie i capa
najwiekszym idiotyzmem to uzywanie golda na X TD no bo przeciez one maja taka slaba penetracje, ze inaczej sie nie da do kurwy nedzy

Sasilton
Napisany 14 stycznia 2014 - 09:38
#43

użytkownicy
Na T-54 chyba nikt nie gra na normalnych pestkach :D
Sam miałem 60% goldowych i resztę tych zwykłych i używałem ich tylko jak czołg był bokiem albo tyłem.

Ten czołg jest idealnym przykładem jak goldowe pociski robią z tego czołgu OP. Normalny pocisk ma 201 peny i nie starcza na IX od przodu, gold ma 330 i bez problemu przebija wieże E100 od przodu.

mickey93
Napisany 14 stycznia 2014 - 11:21
#44

użytkownicy
ja mam T-54 i jak nim grałem to tylko normalna AP. i szczerze to golda na T-54 widziałem mnniej niż na E-100 a to z powodu że jest nie konieczny bo przy mobilności i 212 peny a strzelanie z pocisków za 6.5k kredytów nie nie jest najlepszym pomysłem(212 jest standardowe dla najlepszego działa i od przodu wystarca by przebić dolną płytę ciężkich, tylko czy komuś się czołgi nie popier...? to jest med on ma zajeżdżać walić po dupie a nie razem z ciężkimi prowadzić natarcie)

po 2

"czyli przypeirdalasz sie do golda czy do czolgu? akurat wybrales takie czolgi ktore ciezko objechac i wpakowac w bok czy silnik, jebane demony predkosci. wszyscy by chcieli sie przebijac przez przod heavych... jak nie mozesz nic zrobic, to albo go zajedz albo spiedalaj od niego."

standardowe parametry czołgu w połączeniu z goldem tu jest problem, więc skoro golda mogą mieć wszystkie czołgi a tylko kierwocy E-100 ich używają w jako standardowej to trzeba znerfić czołg żeby skompensować to - proste!

objeżdżanie można stosować jak wiesz że przeciwnikowi nikt nie pomoże procz ewentualnie arty, i tylko w przypadku medów

Sasilton
Napisany 14 stycznia 2014 - 11:48
#45

użytkownicy
To sprawdź sobie którymi czołgami najwięcej grają goldem.
Na topie jest właśnie t-54
To drugie działko ma bardzo wolny czas celowania wiec u mnie było to 201 peny. I chyba każdy gra z tym działem

mickey93
Napisany 14 stycznia 2014 - 13:10
#46

użytkownicy
gdzie to można sprawdzić?
czas celowania to 2.1 do 2.9 celność 0.35 do 0.39. Ja postawiłem na penetrację(bez golda) i pomimo gorszej celności mam 80% trafień

MIchal_PL96
Edytowany 14 stycznia 2014 - 15:29
#47

użytkownicy
Received Damage Announcer v1.8(0.8.10)
mickey93, polecam sobie zainstalować tego moda i zobaczyć ilu kierowców E-100, którzy są na zielono używają golda, możesz się zdziwić.

Received Damage Announcer v1.8(0.8.10)
mickey93, polecam sobie zainstalować tego moda i zobaczyć ilu kierowców E-100, którzy są na zielono używają golda, możesz się zdziwić.

Received Damage Announcer v1.8(0.8.10)
mickey93, polecam sobie zainstalować tego moda i zobaczyć ilu kierowców E-100, którzy są na zielono używają golda, możesz się zdziwić.

mickey93
Napisany 14 stycznia 2014 - 18:22
#48

użytkownicy
mam to zainstalowane i widzę że 90% pocisków z E-100 to są HEAT

Torrez
Napisany 16 stycznia 2014 - 17:04
#49

użytkownicy
Mickey rozmowa z Tobą przypomina rzucanie grochem o ścianę.Idąc Twoim tokiem myślenia praktycznie wszystkie czołgi trzeba znerfić bo używają kierowcy golda.Po coś w końcu go wprowadzili a na prawdę byś zmienił zdanie gdybyś pograł e100.Pomijam fakt,że ten czołg chyba ma najgorsze paramtery działa z wszystkich X tierów.Boję się zapytać jakby miał ten nerf e100 wyglądać pewnie obniżyć mu jeszcze penetracje albo w ogóle niech po załadowaniu gry zaczyna się palić a wieże niech przebijają nawet scouty od frontu.


Zabrania się kopiowania, zmieniania i rozpowszechniania zawartości wortalu bez uprzednio otrzymanej zgody od redakcji.