kliknij aby powiększyć
1680x1050 : 1302 KB
worldoftanks
Nasze forum World of Tanks

Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.

world-of-tanks.eu
Kod bonusowy
sylwester11PL, Wtorek, 24 grudnia 2013, 23:03
Tagi: kod, gold, kod bonusowy, premium


world of tanks

Trwają święta oraz powolutku zbliża się koniec roku. Z tej okazji jesteśmy zasypywani różnymi to bonusami i zniżkami na różnorakie rzeczy i "przedmioty". Jednak nie mogło się obyć bez kodu bonusowego na... 3 dni konta premium!. Informację o tym kodzie dostałem od jednego z graczy, który podzielił się informacją.

Po wpisaniu następującego kodu: WGNY2014 otrzymamy 3 dni konta premium. Fajny bonusik a w połączeniu z trwającymi "eventami" daje nam dodatkowe pole do popisu.

Źródło: własne

Dyskusja
dawerx
Napisany 25 grudnia 2013 - 08:38
#1

użytkownicy
hehe i tu nas dzisiaj wycwanili bo nie da się zalogować:(

Kshanti
Napisany 25 grudnia 2013 - 09:18
#2

użytkownicy
dawerx , jeśli jak ja korzystasz z Opery , to ta przegladarka tak ma
że na niektórych stronach logowanie nie działa w tym na WOT , ale ...
http://eu.wargaming.net/
Tutaj się zalogujesz i stąd wejdziesz na WOT-a ;)

Arktez
Napisany 25 grudnia 2013 - 10:04
#3

użytkownicy
Do kiedy można wpisać kod?

P.s W te święta WG na prawdę przeszło samego siebie :)

blablabla
Napisany 25 grudnia 2013 - 10:17
#4

użytkownicy
Niestety kod już nie działa. Co za debile pracują w tym WG...

Vooyseeck
Napisany 25 grudnia 2013 - 10:34
#5

użytkownicy
Działa działa :)

yaroo_p
Napisany 25 grudnia 2013 - 10:38
#6

użytkownicy
Właśnie wbiłem i jest oki. Thx za info.

Krzywy
Napisany 25 grudnia 2013 - 13:14
#7

użytkownicy
no to gdzie ten kod można wprowadzić ? u mnie po zalogowaniu mam tylko zarządzanie kontem i wyloguj. W zarzadzaniu nie ma opcji wprowadzenia kodu

oRkA
Napisany 25 grudnia 2013 - 14:38
#8

użytkownicy
Dobra, poszukałem i już wiem. Czas na wpisanie kodu będzie co najmniej do końca grudnia. Sam kod to prezent z okazji nowego roku, ale niestety (albo może i na szczęście) kod wyciekł wraz z francuską reklamówką gdzie chyba ktoś przeoczył, ze jest tam pokazany kod. A może po prostu ktoś liczył, ze ludzie nie skapną sie czym jest ten kod z filmiku :)

http://www.jeuxonline.info/video/8510/joyeuses-fetes-wargaming

Tak czy siak, kto nie chce go wpisywać teraz nich się nie martwi, będzie na to czas, a niedługo zostanie on oficjalnie zapowiedziany.

SMOSAR
Napisany 25 grudnia 2013 - 15:17
#9

użytkownicy
Do kiedy można wpisywać ten kod?

MIchal_PL96
Napisany 25 grudnia 2013 - 19:12
#10

użytkownicy
Czytanie ze zrozumieniem.
https://www.dropbox.com/s/5g82sc6zsct183h/World%20of%20Tanks%20%E2%80%93%20darmowa%20gra%20online.png
Kod się wpisuje w okienku, które się wywołuje rozwijając swoją nazwę na stronie WoT'a i klikając "Wpisz kod bonusowy".

Krzywy
Napisany 25 grudnia 2013 - 20:42
#11

użytkownicy
Ok, wreszcie rozgryzłem - trzeba wprowadzić kod przez stronę WOWP a nie WOT bo ta nie działa, a zunifikowane konto zrobi swoje :) - kod działa.

PS Michal_PL96 - możesz podać link do strony ze screenshotem bo u mnie widzę tylko maintanance break ?

MIchal_PL96
Napisany 25 grudnia 2013 - 23:27
#12

użytkownicy
No właśnie dałem link. Wrzuciłem na swojego dropboxa.

Krzywy
Napisany 26 grudnia 2013 - 08:54
#13

użytkownicy
Sorki, oczywiście że podałeś link do strony ze screenshotem, źle sformułowałem pytanie. Chodziło mi po prostu o adres strony WOT ponieważ ja ani przez www.worldoftanks.eu ani przez www.wargaming.net nie mogę się tam dostać - jest informacja o pracach konserwacyjnych, a tymczasem z twojego screenshota widać że zalogowałeś się na WOT.
Może istnieje jakiś trzeci adres, który jest prawidłowy chociaż dziwnym jest że na wargaming.net WOWP i WOW działają, a tylko WOT nie.
Tak tylko z ciekawości pytam bo mój problem z kodem jest już rozwiązany przez stronę WOWP

kurkusmaximus
Napisany 26 grudnia 2013 - 11:22
#14

administracja
Czasami trzeba odświeżyć stronę wota. CTRL+F5

Sasilton
Napisany 26 grudnia 2013 - 14:56
#15

użytkownicy
Właśnie leci stream z WT GF
http://www.twitch.tv/warthunder
Na razie po rosyjsku ale za kilka godzin będzie po angielsku.
Mapa ciągle ta sama. Walki toczą się nie dalej niż 300-350m.

Uchwyciłem 2 ciekawe momenty, taranowanie KV-1
http://obrazki.elektroda.pl/9522301900_1388065267.gif
wygląda to komicznie

a drugi to działko przeciwlotnicze kontra samolot :)
http://obrazki.elektroda.pl/1995114800_1388065960.gif

SzalonyChemik
Napisany 26 grudnia 2013 - 20:33
#16

użytkownicy
Właśnie oglądam wspomniany stream. I powiem tak, na moje oko to WoT ma się czego obawiać. Bardzo.
Gra przypomina pod wieloma względami obecnego WoTa - a wciąż jest na poziomie zamkniętej bety. W zamkniętą betę WoTa wprawdzie nie grałem, ale zaczynałem w wersji 0.6.7 bodajże (w każdym razie w tej, w której pojawił się Type59 i scouty tieru 5-go) i obecny WT GF jest o klasę lepszy od tego co wówczas prezentował WoT - a WoT był wtedy grą już oficjalnie wydaną. Pomyśleć tylko jak będzie wyglądał WT GF gdy Gaijin zainwestuje w niego podobną ilość czasu i środków jaka poszła na dzisiejszego WoTa.

mickey93
Napisany 26 grudnia 2013 - 23:53
#17

użytkownicy
ale co ty porównujesz?
porównujesz dzisiejszą grę z grą z przed roku?
to tak jak byś porównywał dzisiejszy sprzęt najtańszy sprzęt komputerowy z najtańszym z przed roku?

SzalonyChemik
Edytowany 27 grudnia 2013 - 01:47
#18

użytkownicy
@mickey93
Porównuję to, co przedstawiały/przedstawiają sobą obie gry na podobnym etapie rozwoju - (zamknięta) beta. I jak pisałem WT GF robi większe wrażenie niż oficjalnie wydana wersja WoTa w którą zacząłem grać. Powiem więcej, WT GF ma jakość porównywalną z dzisiejszym WoTem, a jest dopiero na samym początku swojej drogi.

Chodzi mi o to, że wielu ludzi spodziewało się, że Gaijin wymiata w samolotach, ale w czołgach będzie miał problemy, bo są żółtodziobami, a WG "siedzi" w tym od dawna. Otóż nie, te żółtodzioby z Gaijin na dzień dzisiejszy mają grę porównywalną z wypracowanym przez lata WoTem. Więc obawy (bądź nadzieje ;)) niektórych były płonne.

Wilk Fenris
Napisany 27 grudnia 2013 - 12:43
#19

użytkownicy
Sasilton

Żebym ja ci chłopie komicznych scenek z WoT nie pokazał. Pośmiejemy się, jaką to WoT ma wspaniałą fizykę i model kolizji ;)
Poza tym ja nie widzę tam niczego śmiesznego. KV1 spokojnie przewraca lekkie czołgi. To, że czołgi w WoT w praktyce nie są w stanie się przewrócić bo są przyklejone do gleby, to jest własnie śmieszne. Czołgi w WoT są jak koty... skacząc z mostu zawsze spadną na gąsienice, chociaż wedle wszelakich praw fizyki powinny zaryć frontem w glebę, lub spaść wierzą w dół. To dopiero wygląda komicznie.

Drugi filmik natomiast nie ma w sobie niczego komicznego. Nie wiem co cię tak w nim bawi.

Jak dla mnie, to jak na tak wczesny etap rozwoju gry to i tak jest bardzo dobrze. Nie ma większych błędów i od strony mechanicznej wszystko jest na dobrej drodze.

http://warthunder.com/en/news/...-Forces-Damage-Model-Part-1-en

Jak widać model zniszczeń jest bardziej szczegółowy niż w WoT. Np. silnik i skrzynia biegów są dwoma różnymi modułami i nie będzie takich cudów wianków jak podpalanie silnika od strzału w usadowione na froncie przełożenia (co jest samo w sobie czystym absurdem). Brak systemu HP powoduje, że nie da się zniszczyć czołgu strzelając mu non stop w wizjer, czy właz dowódcy (co także jest kompletną głupotą). Nie będzie strzałów za zero itp. Brak tych idiotycznych elementów w WT już sam w sobie napawa mnie radością i optymizmem :)

mickey93
Napisany 27 grudnia 2013 - 13:22
#20

użytkownicy
@up
hahahahahahahahaha

Wilk Fenris
Napisany 27 grudnia 2013 - 13:25
#21

użytkownicy
mickey93

mimimimimimimimim

Scytian
Napisany 27 grudnia 2013 - 13:41
#22

użytkownicy
@Sasilton
Jakbyś oglądał stream to dowiedziałbyś się że w tej wersji bety fizyka pojazdów nie jest jeszcze do końca zaimplementowana, w tej chwili nad nią pracują.
Poza tym nie wiem czy jest się z czego śmiać, jeszcze kilka miesięcy temu czołgi w WoT mogły latać, to dopiero komicznie, nie wspominając o czołgach spadających z mostu i odjeżdżających sobie jakby nigdy nic.

Wilk Fenris
Napisany 27 grudnia 2013 - 14:16
#23

użytkownicy
Poza tym, tak z ciekawości rzuciłem okiem ponownie na Live Stream...
http://www.youtube.com/watch?v=VOyon6a9QdA

Są tam wymiany ognia toczące się na dystansie powyżej 600 do nawet 1000m... i to po przejechaniu sporego kawałka mapy. W WoT nie ma takich przestrzeni. Nie ma więc co udawać, że jest inaczej. Owszem, większość walk to dystans do 300 - 400 metrów, ale po pierwsze to arcade... po drugie, nawet tu są wymiany ognia na duże odległości. No i akurat ta mapa nie jest zbyt otwarta, bo to góry. Są też w WT mapy stepowe, gdzie przestrzeń jest całkowicie otwarta. Tam będzie pole do popisu dla snajperów.

Nie ma idiotycznego systemu spotowania, który powoduje, że pojazd znika z pola widzenia stojąc na otwartej przestrzeni. Tu widzisz pojazdy na dowolną odległość. Musisz je po prostu dostrzec i wyłapać ruch gdzieś w oddali. Kolejna rzecz na plus dla WT.

Mniej irytujących mechanizmów w rozgrywce moim zdaniem wyjdzie tej grze na plus.

Sasilton
Edytowany 27 grudnia 2013 - 14:32
#24

użytkownicy
Wilk Fenris
nie napisałem że jest to śmieszne tylko ciekawe :)
A spadający zestrzelony samolot przez działko przeciwlotnicze jest ciekawe :) Dodam tylko że ten samolot rozwalił to działko więc będzie trzeba uważać przy rozwalaniu samolotów.
Taran KV1 wygląda komicznie :)

Scytian
Oglądałem streama po rosyjsku.

@UP
Widziałem jak koleś nie zauważył KV1 w krzakach oddalonego o 50m.
To było fajne, w WOT zaraz by była czerwona obwódka.
Szkoda że stream był słabej jakości, obraz był strasznie rozmazany.

dbmat
Napisany 27 grudnia 2013 - 17:10
#25

użytkownicy
to jest największy plus WT, że czołgi nagle nam nie znikają. W WoT jest to bardzo irytujące i psuje rozgrywkę. Jedzie sobie czołgi i znika...

oRkA
Napisany 27 grudnia 2013 - 17:53
#26

użytkownicy
Mi się wydaje, czy w WT wraki czołgów znikają. Jeśli tak to bardzo kiepsko :\ Mam nadzieję, że to zmienią.

Scytian
Napisany 27 grudnia 2013 - 19:26
#27

użytkownicy
@oRkA
Tak wraki w tej chwili znikają( i na arcade raczej będą zawsze znikać), inaczej zbyt łatwo byłoby pozamykać przejścia na mapie.

MIchal_PL96
Napisany 28 grudnia 2013 - 01:23
#28

użytkownicy
Co do logowania się na stronie to musisz wyczyścić ciasteczka ze strony WoTa i WG i pamięć podręczną przeglądarki ;) też tak czasem mam.

oRkA
Napisany 28 grudnia 2013 - 15:53
#29

użytkownicy
@Scytian , ale przecież z wrakami można by sobie radzić: ostrzał atyleryjski, zrzucenie bomby, wysadzenie specjalną opcją po podjechaniu do nich czołgiem, przesuniecie wraku (wraki w istocie nie były bryłom jak w WOT, przecież po zerwaniu gąsienic nadal maja koła dzięki czemu można je przepchać nawet mniejszym czołgiem) przejechać po wraku (niektóre czołgi dały by sobie radę z niektórymi wrakami) a w ostateczności mozolnie przepychać jak w wot, lub pojechać inną drogą. Przecież wróg nie ma nieskończenie czołgów do dyspozycji, a budowa barier z wraków za długo by trwała.

SzalonyChemik
Napisany 28 grudnia 2013 - 16:27
#30

użytkownicy
@oRkA
Tylko, że w WoT masz maksymalnie 30 wraków podczas bitwy (przypadek ekstremalny, w normalnych warunkach nie będzie ich więcej niż 28 - 30 minus Ty i Twój przeciwnik). W War Thunder możesz wziąć do bitwy do 9 samolotów (przy wykupieniu wszystkich slotów za golda), więc potencjalnie masz 32(16 graczy na drużynę)*9=324. Nie dość, że to jest od groma obliczeń wymaganych od gry, to jeszcze nawet 1/20 z tego spokojnie wystarczy do efektywnego zaczopowania choke pointa.

I mała uwaga. "Bryłą" nie "bryłom". "Bryłom" to forma poprawna, ale celownika, podczas gdy zdanie wymaga narzędnika. A tak w ogóle przy tej konstrukcji powinno być "wraki w istocie nie były bryłami" - zachowujesz liczbę mnogą wprowadzoną w momencie użycia formy "wraki" a nie "wrak".
Grammar Nazi mode off :D

MIchal_PL96
Napisany 29 grudnia 2013 - 15:05
#31

użytkownicy
A bryłom to nie jest celownik liczby mnogiej? :D


Zabrania się kopiowania, zmieniania i rozpowszechniania zawartości wortalu bez uprzednio otrzymanej zgody od redakcji.
Projekt i wykonanie strony ArtCoders © 2010 r.