no no w końcu będzie można strzelić przez ścianę i trafić :)
1680x1050 : 1021 KB
Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Tagi: nowa, japońska, mapa, podczas, trwania, testu, 8.10
Podczas trwania testu 8.10 gracze będą mogli podjąć decyzję (poprzez specjalny temat na forum, który zostanie gdy test ruszy) czy nowa mapa osadzona w Japonii pojawi się na normalnym serwerze. Nazwa robocza tej mapy to “Hidden village” (niczym z Naruto). Póki co poznaliśmy tylko jej minimapę. Osobiście mam nadzieję, że mapa wejdzie do gry, ponieważ zapowiada się conajmniej ciekawie, ale jak wiadomo azjatyckie mapy nie wpadają w gusta europejskich graczy. O to minimapa:
no no w końcu będzie można strzelić przez ścianę i trafić :)
Co do strzelania przez przeszkody to również duży plus, oby tylko nie było problemów ze zbyt dużą utratą penetracji przez to.
I jeszcze następny plus, mapy miastowe: after this Asian map, the new maps will be all city maps: Kharkov, Minsk, Konigsberg, they will apparently feature historical places
wolne tłumaczenie: po tej [nowej] azjatyckiej wszystkie nowe mapy będą miastowe: Charków, Mińsk, Kaliningrad. Widocznie będą miały cechy historycznych miejsc.
http://ftr.wot-news.com/2013/11/28/28-11-2013/
Polecam, dziś taka ekstra duża edycja ;)
Ja sam nie mam zdania na temat smoczej mapki bo akurat jak była dostępna miałem przerwę od WoT.
Wróćmy do Hidden Village. Na pierwszy rzut oka wydaje się być ciekawa. Wątpię aby rzeczywiście (w realu) miałaby tu rozegrać się potyczka czołgów co tyczy się większości map, szczególnie górzystych.
Zobaczymy jak to będzie :)
Odpadająca wieża! Tylko szkoda że WG się nie postarało. Bo widać że wieża nie odlatuje losowo tylko jest to taka sama animacja.
Jest duża szansa, że tutaj był zaprezentowany tylko mechanizm. Do wprowadzenia może wprowadzą kilka więcej animacji. Jeśli nie, to podejrzewam, że w następnych patchach będzie to stopniowo ulepszane.
Nie jestem do końca przekonany co do mgły. Kwestia jak to będzie rozwiązane od strony technicznej. WoT nie ma zbyt wydajnego silnika graficznego. Mgła, nowe cienie i efekty świetlne mogą być odczuwalne na słabszych maszynach. Ciekawe, czy dodatkowa mgła będzie miała wpływ na kamo. Były by nie tylko zabójcze krzaki... byłyby zabójcze krzaki we mgle ;)
Czyli nie, nie widzę tego pomysłu by w tym syfie była jeszcze mgła ;)
Na pewno to zostało przyśpieszone przez ruch konkurencji, ale odpadające wieże były zapowiedziane już bardzo dawno temu. Co nie zmienia faktu, że zarówno Ty jak i Wil Fenris macie racje. Koniec monopolu zawsze uzdrawia.
Oczywiście nie mam nic przeciwko ślicznym słonecznym mapką, ale te zastąpiły wszystkie mroczne.