kliknij aby powiększyć
1680x1050 : 1394 KB
worldoftanks
Nasze forum World of Tanks

Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.

world-of-tanks.eu

„Na tropie World of Tanks” to cykl wiadomości, w którym zbieramy najciekawsze i najbardziej treściwie wypowiedzi twórców World of Tanks. Zapraszamy Was na kolejną porcję nowych informacji na temat gry, przekazanych społeczności przez deweloperów.

Wargaming.net
  • gdy pozostaniesz na polu bitwy z jeszcze jednym graczem, który jest AFK i wyszedł z bitwy (ale jego czołg jeszcze nie eksplodował), nie dostaniesz medalu Kolobanova
  • trójpłatowiec Fokker Dr.1 jest za stary by pojawić się w WoWp
  • wygląda na to, że także czat będzie współdzielony między WoT i WoWp
  • dla WoT i WoWp wspólne będą jedynie rzeczy dostępne za złoto
  • czołgów do dodania wystarczy jeszcze na trzy lata
  • nagrody za "tankowanie" (pochłanianie uszkodzeń) na razie nie zostaną wprowadzone
  • problem niezniszczalnych schodów przy niektórych budynkach zostanie naprawiony (wraz z wprowadzeniem klienta HD)
  • Objecta 430 NIE będzie można odkryć z T-54
  • ilość bitew, w których pojazdy VIII tieru walczą z X jest w porządku
  • wieża Objecta 140 dostanie buffa
  • ograniczenia roamingu nie zostały jescze ustalone, być może będzie nawet płatny
  • Havok pojawi się w 2014 r.
  • możliwość indywidualizacji czołgu powiązana jest z wprowadzeniem klienta HD
  • nie będzie darmowych prezentów przy wprowadzaniu Objecta 430
  • odnośnie wprowadzenia mechanizmu przebijania przeszkód przez pociski: gdy pocisk trafi w przeszkodę, którą można zniszczyć (murki itd.) jego trajektoria nie ulegnie zmianie, było to rozważane, ale zrezygnowano z tego, byłoby to nie tylko zbyt skomplikowane do wprowadzenia, ale także trudne do zrozumienia przez graczy
  • w patchu 8.10 nie będzie nerfa Focha 155
  • SerB potwierdza, że pociski przeciwpancerne AP i podkalibrowe APCR wkrótce będą przebijać przeszkody i lecieć dalej z pewną stratą penetracji
  • mechanizmy obsługi wielu dział i wież zostały odłożone na bardzo długo, ponieważ na razie nie są zbyt potrzebne
  • zrezygnowano z pomysłu umożliwienia przebijania wraków przez pociski (tj. możliwości przebicia wraku, powiedzmy lekkiego czołgu, przez wystarczająco potężny pocisk i trafienia wozu chowającego się za wrakiem)
  • nie planuje się na razie wykorzystania czołgów VII i IX tieru w CW i kompaniach
  • w najbliższym czasie nie będzie rebalansu brytyjskich wozów
  • w kliencie HD będzie możliwość nałożenia kamuflażu także na koła jezdne czołgu
  • jest jeszcze sporo kandydatów na X tiery różnych nacji, w tym także "superczołgów" w stylu Mausa
  • wg Serba drzewa (iglaste) i krzewy oferują taki sam bonus do kamuflażu
  • WT E-100 ma gorsze camo niż Maus i E-100? "Straszne"
  • modele samochodów w grze niekoniecznie są odpowiednikami rzeczywistych pojazdów, możliwe że w przyszłości pojawi się więcej modeli ciężarówek
  • P:"Chciałbym, aby tiery w obu drużynach były identyczne" O:"Tytuł tego tematu nie brzmi "moje życzenia"
  • możliwe, że Vickers MBT (Vijayanta) pojawi się w nowej linii brytyjskich MT
  • opcjonalne kadłuby będą także oznaczały inny rozkład wewnętrznych modułow (np. inne ustawienie zbiorników paliwa itd.)
  • jeśli wystrzelisz ze zwykłego czołgu (nie artylerii) pionowo do góry, prędzej czy później pocisk opadnie na ziemię
  • czołgi z działem M-65 (np. Object 770) nie pojawią się w grze
  • możliwe, że sowieckie TD IT-45 i IT-76 pojawią się w grze
  • modele T-54 sprzed rozpoczęcia masowej produkcji nie pasują na VIII tier, są na to za mocne
  • zazwyczaj nie ma sensu raportować teamkillera także za teamdamage, ale w niektórych wypadkach (niewiadomo jakich) te dodatkowe raporty są brane pod uwagę
  • mechanizm działąnia pocisków kumulacyjnych nie zostanie zmieniony
  • Object 705A nie pojawi się w grze, ponieważ w przeciwnym razie bitwy wysokich tierów składałyby się z drużyn po 12 tych czołgów + artyleria
  • możliwe że Object 705 (wersja IS z wieżą z tyłu kadłuba i działem 122 mm BL-13) pojawi się w grze
  • wg SerBa, start WoWp był "normalny, radzieckie samoloty nie są za słabe
  • Redshire i Highway nie zostaną usunięte z gry przed ich przerobieniem
  • zapory przeciwczołgowe i gruzy, za którymi można się było chować, nie wrócą na Himmelsdorf
  • w ostatnim czasie zwiększył się średni dystans strzału
  • bug z portalem WoTa polegający na przełączaniu się języków zostanie naprawiony razem z patchem 8.10. Poprawka została opracowana już wcześniej, ale pewne, nieokreślone wydarzenia uniemożliwiły natychmiastową naprawę
  • SerB nie ujawni, ilu graczy musiałoby grać na serwerze RU by doszło do jego przeciążenia
  • digitalizacja archiwów Hunnicutta (patrz niżej): "Jak zrobimy"
  • cena archiwów? "bez komentarza"
  • developerzy nie znaleźli żadnej nowej technologii przydatnej dla WoTa
  • o czołgach T110E1 i T110E2 wspomniano w książce Hunnicutta "Firepower", ale nie ma tam za wiele informacji
  • według jednego z graczy, developerzy obiecali naprawienie "przeskakiwania" celownika artylerii, które następuje, gdy czołg w który celowano znika. SerB stwierdził, że nie będzie to zmienione i że nigdy nie obiecywali takiej rzeczy
  • model uszkodzeń zawieszenia nie zostanie w przyszłości ulepszony (obecnie gąsienice są jednym wielkim hitboxem i nie będą bardziej szczegółowe)
  • Slava Makarov, już dzisiaj o 8 rano było dwóch graczy w WoWp, którzy odkryli samolot X tieru, zwyciężając tym samym rosyjską edycję konkursu "Pierwszy na szczycie"
Veider oraz Anton “Evilly” Pankov
  • ciągle trwają dyskusje nad wprowadzeniem możliwości treningu innej specjalizacji (np. z ładowniczego na kierowcę), prawdopodobnie zostanie to wprowadzone
  • nie będzie filtra map (możliwości wyłączenia map, na których nie chcemy grać): pomysł został zarzucony ze względu na obciążenie serwera
  • pojawi się oficjalna opcja "sojuszy" w interfejsie CW, zostanie wprowadzona pod koniec następnego roku, będzie zawierać wspólny dla sojuszników czat, różne bonusy przy przesuwaniu żetonów przez terytoria sojusznika. Wcześniej niż ta opcja pojawi się za to interfejs CW zintegrowany z klientem gry
  • być może w patchu 8.10 pojawi się "japońska" mapa, ale nie jest to pewne. Zostanie wypuszczona na serwer testowy i od reakcji graczy będzie zależało, czy pojawi się na normalnym serwerze. Jeśli nie, będzie dostępna tylko na chińskim serwerze. Jest to mapa mieszana - częściowo miejska, częściowo wzgórza i trochę płaskich terenów
  • przerobione mapy (Serene Coast, Swamp, Komarin) działają dobrze
  • Dragon's Ridge jest właśnie kompletnie przerabiana (właściwie będzie to nowa mapa), ale ciągle możliwe jest że i tak się nie pojawi
  • nowe umiejętności i perki "jak zrobimy"
  • po wprowadzeniu do klienta interfejsu CW dostępne będą pojedynki klanów w formacie 7/42
  • nowy system czatu będzie taki jak teraz w WoWp (z pewnymi dodatkami), będą tagi DND dla graczy, możliwe będzie pisanie do osoby znajdującej się w bitwie, wszystkie gry WG będą miały wspólny czat
  • w grudniu i Nowym Roku będzie sporo eventów, prezentów itp.
  • prawdopodobnie nie będzie już więcej trybów gry dla randomów
  • wieża Objecta 140 dostanie buffa (pancerz będzie grubszy im bliżej jarzma działa)
  • pojawią się "questy" dla wysokich tierów: trzeba będzie wykonać różne zadania na różnych pojazdach, będą one ze sobą powiązane, te misje będą do wykonania tylko samemu w randomach
  • 2014 będzie "rokiem rebalansu pojazdów"
  • dla troll plutonów zostanie wprowadzone ostrzeżenie o tym, że rozstaw MM wybranych pojazdów nie jest kompatybilny
  • MM o rozstawie 1 tiera raczej się nie pojawi
  • chińskie TD i artyleria nie pojawią się w 2014 r.
  • T-44-85 dostał buffa penetracji i jest na supertestach
  • bitwy historyczne pojawią się w pierwszej połowie 2014 r., będą jak randomy, tylko z historyczną technologią
  • nowe LT VIII tieru nie pojawią się w najbliższym czasie: pierwszy będzie RU251 (tak, chociaż wcześniej była informacja o rezygnacji z tego pojazdu), potem wozy sowieckie i amerykańskie
  • nie będzie nerfa WT E-100
  • trzecia linia niemieckich TD jest omawiana, jest możliwe że w ogóle się nie pojawi
  • nie ma w planach nowego wyposażenia dodatkowego
  • klient HD: ilość polygonów dla jednego pojazdu zostanie zwiększona 6-8 razy, różne materiały (drewno, płótno, metal) będą miały lepsze modele, spawy i okrągłe powierzchnie będą ładniejsze
  • jeszcze nie zdecydowano co zrobić z Szóstym Zmysłem, WG debatuje nad jego nerfem
  • statystyki w stylu XVM i inne mody nie będą zaimplementowane do WoT (większość graczy tego nie potrzebuje)
  • druga linia francuskich HT: "jak zrobimy". Będą to pojazdy tierów VI-X bez autoloaderów z bardzo mocnymi wieżami
  • konto premium za kredyty nie zostanie wprowadzone
  • rozważane są różne warianty japońskich wysokich tierów
  • pociski AP dla T69 nie dostaną buffa
  • działo 107 mm ZIS-6 nie wróci do SU-85
  • ukrywanie statystyk raczej nie zostanie wprowadzone
  • efekty pogodowe i mapy nocne: "jak zrobimy"
  • wkrótce pojawi się nowa linia brytyjskich MT
  • trwają dyskusje nad losem złotej amunicji (możliwy jest nerf pocisków kumulacyjnych (HEAT))
  • Object 279 nie pojawi się w WoT

To jeszcze nie koniec ciekawych wiadomości. Storm na swoim blogu poinformował, że WG zakupiło osobiste archiwum Hunnicutta (eksperta i nieoficjalnego historyka amerykańskiej broni pancernej) : 800 mikrofilmów i 24 000 zdjęć. Trwa ich digitalizacja, Storm spodziewa się sporej ilości nowych informacji nt. amerykańskich wozów. Negocjacje w sprawie sprzedaży prowadził Nicholas Moran.

Najważniejsze informacje dotyczą jednak map. W następnym patchu będzie sporo poprawek, których domagali się gracze (nie dotyczą one najbardziej krytykowanych map Redshire i Highway, bo te wymagają większej pracy):

  • Karelia - mapa została nieco wyrównana i bardziej przypomina starą wersję
  • Airfield i Mines - naprawiono nierówne winratio dla każdej z baz
  • Steppes - to samo, ale tu różnica w winratio między bazami wynosiła ponad 10 %
  • El Halluf - postarano się zredukować kampienie

Storm zaznacza jednak, że to wszystko na razie jest w planach, jeszcze nie wiadomo, czy wszystkie zmiany zdążą pojawić się w patchu. Odpowiadał też na pytania z komentarzy:

Blog Storma
  • wspomniana wielka różnica w winratio na Stepach jest wielką niespodzianką, wszyscy myśleli że mapa jest w porządku (nawet sprawdzono dane drugi raz, na wypadek błędu). Problem pojawił się prawdopodobnie po nerfie arty (wg Storma nikt nie spodziewał się, że będzie on miał taki wpływ)
  • mapy nie są monitorowane automatycznie, ale istnieje jakiegoś rodzaju ogólny nadzór
  • ammo rack IS-3 nie był modyfikowany
  • złota amunicja za kredyty pozostanie
  • Storm nie wie, kiedy zdigitalizowane archiwum zostanie opublikowane, zajmie to sporo czasu
  • zmiany na El Halluf będą polegać na dodaniu niewielkiego wzgórza (tam gdzie obecnie jest wioska)
  • Sand River też czekają pewne zmiany
  • Port będzie gruntownie przerobiony, tak jak Redshire i Highway
  • w 2014 roku pojawią się jedynie 2-3 nowe linie pojazdów
  • archiwa Hunnicutta posłużą nie stworzeniu nowej linii pojazdów, ale odnalezieniu wariantów czołgów i kandydatów na premium
  • Object 430 i 430 V2 z wieżą z tyłu kadłuba pojawią się w tym roku
  • T95 Medium Tank prawdopodobnie pojawi się w grze
  • MM dla trybu 7/42 działa, ale nie za dobrze - będzie ulepszony
  • "lista ofiar" (tj. odpowiednik listy ignorowanych, ale chodzi o graczy których chcemy wyeliminować (jak rozumiem w grze:)) na razie nie jest w planach
  • będą komunikaty załóg angielskich czołgów z brytyjskim akcentem
Źródło: FTR

Dyskusja
Qdlaty
Edytowany 18 listopada 2013 - 07:11
#1

użytkownicy
/Na tropie World of TANKS
/trójpłatowiec Fokker Dr.1 jest za stary by pojawić się w WoWp

"No kur.. rzeczywiście..."




Zabrania się kopiowania, zmieniania i rozpowszechniania zawartości wortalu bez uprzednio otrzymanej zgody od redakcji.