kliknij aby powiększyć
1920x1200 : 619 KB
worldoftanks
Nasze forum World of Tanks

Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.

world-of-tanks.eu
Na tropie World of Tanks #69
MatiAu, Niedziela, 27 października 2013, 12:44
Tagi: na tropie, developerzy, odpowiedzi, pytania, wargaming


„Na tropie World of Tanks” to cykl wiadomości, w którym zbieramy najciekawsze i najbardziej treściwie wypowiedzi twórców World of Tanks. Zapraszamy Was na kolejną porcję nowych informacji na temat gry, przekazanych społeczności przez deweloperów.

Wargaming.net
  • Potwierdzono zmiany, które czekają KW-1S. Na V tierze pojawi się historyczny KW-1S, na tierze VI będzie wóz, łączący charakterystyki trzech historycznych odmian na podwoziu KW-1S: KW-85 (KW-1S z większą wieżą), KW-100 i KW-122 (KW-1S z większym pierścieniem wieży i wieżą ISa). Pojazd ten zachowa działo 122 mm, ale nie oznacza to, że właściwie nic się nie zmieniło. SerB potwierdził, że czołg będzie wolniejszy od obecnego KW-1S, zapewne będą też inne zmiany (np. w parametrach działa)
  • na niektórych wozach z wieżą oscylującą nie można zamontować stabilizatora, ponieważ nie mógł on stabilizować całej wieży. Jednak w rzeczywistości, w niektórych pojazdach poradzono sobie z tym problemem i w nich można zamontować stabilizator
  • możliwe, że po 8.9 nie będzie "olbrzymiego" patcha 9.0, ale mniejszy 8.10
  • Kürrasier (SK-105) nie pojawi się w grze, jest za nowy
  • sposób działania radiostacji nie zostanie przerobiony
  • nie będzie "zamkniętych" przestrzeni na mapach (np. tuneli)
  • wieża Lowe'a jest bardzo ciężka, w porównaniu do dużo większej wieży T34 (odpowiednio 17 i 16,5 tony):"Znajdź dla nas inne historyczne dane, naprawimy to"
  • nie będzie inskrypcji w innym niż biały kolorze
  • SerB odnośnie kamuflażu: "Gdy wszystko inne jest równe. TD zawsze mają kamuflaż lepszy od średniej, HT gorszy, a scouty mają lepszy kamuflaż w ruchu"
  • P:"Dlaczego odmawiacie nam aktywnych objektów na mapach, np. zawalających się mostów?" O:"By oszczędzić wam niespodzianki, gdy most zapada się pod waszym czołgiem"
  • perk "smooth ride" zmniejsza rozproszenie celownika w czasie ruchu, nie rozproszenie po strzale
  • P:"Jeśli - jak mówisz - czat w bitwie służy do koordynacji z drużyną, dlaczego można też pisać do wrogiej drużyny?" O:"Oczywiście po to, by wyzywać ich od noobów"
  • na razie nie planuje się dodania dwóch czołgów opartych na podwoziu Pattona (M50/53 i T54E1) do odznaczenia Dolina Pattonów
  • nisko umieszczony środek ciężkości TD jest uwzględniony w ich parametrach
  • Storm twierdzi, że developerzy zbadali, czy niektóre pojazdy są częściej używane przez lepszych graczy. Okazało się, że wszystkie pojazdy są używane przez mniej więcej równy odsetek dobrych graczy i ich wpływ na winratio jest taki sam we wszystkich przypadkach - oznacza to, że umiejętności graczy mogą być pomijane przy balansowaniu czołgów
  • T57 i Foch są wyjątkowymi przypadkami i jest kilka powodów, dla których nie zostały jeszcze znerfione
  • rozgrywka na wyższych tierach jest ok wg SerBa
  • WoT na Xboxa? "Jak zrobimy"
  • Wot na Xboxa jest przeznaczony dla innej grupy odbiorców, konta nie zostaną ujednolicone
  • Havok nie pojawi się w 2013 r. (wg Storma)

A teraz coś z nieco innej beczki. Po otrzymaniu kolejnego mejla pełnego głupoty i nienawiści ("DLACZEGO NERFICIE IS3 WYDAJĘ PIENIĄDZE DLACZEGO NIE MA REKOMPENSATY NIE JESTEM ZADOWOLONY. NERFICIE IS3 DLACZEGO!!!!" itd.,) Storm na swoim blogu rozpoczął dyskusję nt. nerfów, pytając graczy o ich opinię. Oto najważniejsze fragmenty:

Blog Storma:
  • po wprowadzeniu drzewka japońskiego, nastapi spora przerwa w dodawaniu zwykłych pojazdów, pojawi się tylko niewielka liczba pojazdów premium i związanych z eventami, tylko kilka w jednym patchu.
  • problem z pojazdami OP polega na tym, że z czasem zastępują inne pojazdy ze swojego tieru i gra traci różnorodność, która obecnie jest wystarczająca. Storm o wprowadzaniu czołgów OP:"Czołg zostaje wprowadzony, wszyscy powoli go poznają i randomy na jego poziomie są powoli dominowane przez ten czołg. Nie ma różnorodności, zainteresowanie spada, szkodzi to wszystkim i generalnie jest spieprzone"
  • modele zostaną przerobione pod nową grafikę? "Nie moge powiedzieć"
  • nie ma historycznego pancerza bocznego E-75: nigdzie nie został zdefiniowany, gdyż pojazd był tylko koncepcją
  • wygląda na to, że Storm otrzymuje dziennie kilka idiotychnych mejli podobnych do tego we wstępie
  • Zlobny w komentarzach, odnośnie Focha: "Wkrótce go znerfię "
  • Storm i Zlobny potwierdzają, że przed nerfem czołgi V tieru spamujące amunicją 105 mm za złoto były OP i zniekształcały rozgrywkę. Zlobny o nerfie tej amunicji: "Właściwie naprawiliśmy role, które pełniły pewne konfiguracje pojazdów. Na początku, haubice kal. 105 mm były mało popularne na czołgach V tieru, aż do wprowadzenia złotej amunicji za kredyty, co kompletnie zmieniło ich rolę. Po prostu przywróciliśmy je na stare miejsce, gdzie tu nerf?"
  • odnośnie działa i zasięgu widzenia Mardera 2: "pojazd nie został znerfiony, ale kompletnie przerobiony"
  • Storm twierdzi, że prawdziwe pojazdy, których opancerzenie było udokumentowane, mają taki pancerz w grze (z wyjątkami), podczas w pojazdach istniejących tylko na papierze, których opancerzenie nie było nawet określone, albo nigdy nie zbudowanych, opancerzenie podlega balansowaniu. Jeśli pojazd posiada pancerz historyczny i okaże się, że powinien być inny (np. po odnalezieniu nowych dokumentów), wówczas pancerz może być zmieniony (ale przypadek Superpershinga to była zwykła pomyłka)
  • gracz zasugerował, by nerfić pojazdy przez zmianę ich ekonomii (zwiększenie kosztów naprawy, zmniejszenie dochodów). Storm twierdzi, że byłoby to wprowadzenie elementu "Pay 2 win" i jest to złe podejście. Dodał też, że dochody artylerii zostały wprawdzie zmniejszone, ale chodziło o przybliżenie ich do innych klas, gdyż dochody były zbyt wysokie. Zapytany, dlaczego zwiększenie kosztów naprawy to przykład "Pay 2 win": "Bogaty burżuj może grać na źle zrównoważonym czołgu nie martwiąc się o kredyty. Taki gracz ciągle grałby niezrównoważonymi czołgami, miażdżył słabszych i miał lepsze statystyki. Biedniejszy gracz nie byłby w stanie grać tymi czołgami - ciągle brakowałoby mu kredytów. Klasyczny przypadek Pay 2 win"
  • efekty zmian w opancerzeniu są czasem naprawde dziwne, a czasem w ogóle nie wpływają na statystyki pojazdów
  • stworzenie mikropatcha nie jest łatwe, przeszkadza w tym wiele rzeczy
  • reakcje graczy (rosyjskich) odnośnie map są brane pod uwagę przy tworzeniu nowych
  • Stepy zostaną przerobione przez dodanie "korytarzy"
  • WG stworzyło model IS-3 w oparciu o dokumentację, gdyż pomiędzy trzema pojazdami, które zmierzyli, występowały różnice w grubości czy kącie nachylenia płyt pancerza, czasem były one znaczące
  • IS-3 czekają dalsze zmiany, przede wszystkim grubość niektórych części pancerza bocznego wynosiła 100 mm (obecnie 90), także kąty są czasem błędne
  • być może TD X tieru zostaną zrebalansowane: działa z alfą 850 zostaną znerfione do 750, ale DPM zostanie ten sam (czyli szybkostrzelność zostanie zwiększona)
Źródło: FTR

Dyskusja
DJKAMORR
Napisany 27 października 2013 - 12:48
#1

użytkownicy
W sumie znerfienie z 850 na 750 będzie ok.

asjek
Napisany 27 października 2013 - 13:09
#2

użytkownicy
P:"Jeśli - jak mówisz - czat w bitwie służy do koordynacji z drużyną, dlaczego można też pisać do wrogiej drużyny?" O:"Oczywiście po to, by wyzywać ich od noobów"

Mistrzowska odpowiedź :D

alojz
Napisany 27 października 2013 - 14:50
#3

użytkownicy
"W sumie znerfienie z 850 na 750 będzie ok. "
A FV walący po 1800 jest OK ?

mickey93
Napisany 27 października 2013 - 16:20
#4

użytkownicy
kur T110e3/E4 znów oberwie

"WG stworzyło model IS-3 w oparciu o dokumentację, gdyż pomiędzy trzema pojazdami, które zmierzyli, występowały różnice w grubości czy kącie nachylenia płyt pancerza, czasem były one znaczące"

świetny przykład jakości produkcji w ZSRR czyli real czyli real nie odzwierciedla dokumentacji

kuci23
Napisany 28 października 2013 - 01:58
#5

użytkownicy
reakcje graczy (rosyjskich) odnośnie map są brane pod uwagę przy tworzeniu nowych


Szkoda że tylko ich uwagi są brane przez WG pod uwagę


Zabrania się kopiowania, zmieniania i rozpowszechniania zawartości wortalu bez uprzednio otrzymanej zgody od redakcji.
Projekt i wykonanie strony ArtCoders © 2010 r.