kliknij aby powiększyć
1024x768 : 227 KB
worldoftanks
Nasze forum World of Tanks

Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.

world-of-tanks.eu

Nie samymi czołgami żyje człowiek, dlatego czasami trzeba napisać o czymś innym.

Amerykańska firma z Krzemowej Doliny, Liquid Entertainment, na swojej stronie internetowej (goliquid.us), poinformowała, że niedawno uruchomiono portal poświęcony nowej grze studia - Battle Realms 2: Lair of the Lotus.

Jak na razie oprócz prawie 7 "megowego" (7 MB) zdjęcia !LOL!, nie ma tam nic. Według opublikowanych jakiś czas temu informacji, studio ciągle przygotowuje swoją prezentację na portal Kickstarter, skąd planuje pozyskać fundusze na BR2. Nowa strona internetowa ma w tym pomóc.

Battle Realms 2: Lair of the Lotus, po udanej zbiórce i zakończonej produkcji, w dniu premiery będzie kosztować około 60$.

Planowana premiera: końcówka 2014 r.

Strona internetowa: battlerealms.com

Obrazek ze strony
world of tanks

Źródło: goliquid.us

Dyskusja
mickey93
Napisany 22 października 2013 - 20:45
#1

użytkownicy
"jak na razie oprócz prawie 7 "megowego" (7 MB) zdjęcia !LOL!"
co w tym dziwnego? pliki z normalnych aparatów mogą mieć po 50MB (20MB JPG)

sylwester11PL
Napisany 23 października 2013 - 16:51
#2

redaktorzy
Uwielbiam Battle Realms. Nie ma najlepszego i najgorszego chociaż a kampania dosyć wymagająca :D

kurkusmaximus
Napisany 23 października 2013 - 22:43
#3

administracja
@mickey93, ano to w tym dziwnego że wsadzanie 7 megowego pliku PNG na stronę internetową - nawet jeśli ma być tymczasowo - jest bez sensu. Spokojnie można go skompresować poniżej 1 MB w JPG bez jakiejś większej straty. Tu trzeba brać pod uwagę użytkowników o słabych łączach internetowych lub mobilnych, gdzie każdy KB jest na miarę cennego czasu.
Poza tym, niepotrzebnie generują duży ruch, no, chyba że im nie szkoda transferu.

@sylwester11PL, kampania jest epicka. Do tego ciekawie rozwiązano walki pomiędzy jednostkami. Niestety, wg mnie najsłabszy element rozgrywki, ilość jednostek, prawdopodobnie pozostanie na poziomie maks. 40 na gracza. Osobiście wolałbym wywalić specjalne moce każdej jednostki aktywowane ręcznie przez gracza, a zamiast tego, umożliwić graczowi przypisanie pasywnych sił. Dobry był też edytor map do trybu wieloosobowego.


Zabrania się kopiowania, zmieniania i rozpowszechniania zawartości wortalu bez uprzednio otrzymanej zgody od redakcji.