kliknij aby powiększyć
1680x1050 : 1429 KB
worldoftanks
Nasze forum World of Tanks

Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.

world-of-tanks.eu

„Na tropie World of Tanks” to cykl wiadomości, w którym zbieramy najciekawsze i najbardziej treściwie wypowiedzi twórców World of Tanks. Zapraszamy Was na kolejną porcję nowych informacji na temat gry, przekazanych społeczności przez deweloperów.

Wargaming.net
  • Wg Storma trollplutony są kompensowane przez MM przez przydzielenie przeciwnej drużynie mniejszego ciężaru MM (w granicach 10%)
  • nie będzie banów za trollplutony
  • mechanizm, który pozwala być na dole listy tylko przez 3 kolejne bitwy, nie zostanie usunięty
  • zdaniem SerBa pojazdy z wysokim alpha i penetracją pasują do generalnej koncepcji gry
  • mapy 1200X1200 m są technicznie możliwe
  • Storm twierdzi, że nie ma potrzeby dodawania przeciwlotniczych ckm-ów na czołgach, ale wygląda to ładnie
  • zupełnie możliwe, że gdy wprowadzone zostanie przewracanie czołgów, pojazd jadący z górki pełną szybkością przewróci się na dach, jeśli zostanie zdetrackowany
  • na razie nie ma planów odnośnie kolejnych TD z alpha wyższym niż Jpz E-100
  • nie planuje się również usuwania nieaktywnych kont, "blokujących" atrakcyjne nicki, ponieważ wiąże się to z pewnymi trudnościami
  • ciężar MM poszczególnych pojazdów nie będzie opublikowany
  • przedni pancerz T-34 o grubości 60 mm (przewidziany jako opcjonalny kadłub do T-34) to nie wersja z Leningradu (z dospawaną płytą), lecz z płytą jednolitą
  • moduły kadłubów z ekranami pancernymi będą oddzielone od wież z ekranami (tzn. kadłub z ekranami będzie wybierany osobno, natomiast ekrany na wieży pojawią się bądź jako wyposażenie, bądź jako osobny moduł)
  • zdaniem SerBa pojazdy wcześniej wprowadzone nie stały się przestarzałe przez fakt wprowadzenia nowych pojazdów z wysokim alpha
  • T-34-2 jest gorszy od Type 59? "Nie graj T-34-2"
  • statystyki związane z gold ammo za kredyty są "w porządku", co oznacza też, że WG nie wprowadzi ograniczenia ich użycia na wysokich tierach
  • czołgi-boty nie zostaną wprowadzone do WoTa, ponieważ stworzenie SI dla czołgów jest dużo trudniejsze niż dla samolotów (WoWp)
  • zdaniem SerBa taki MM [http://cs313519.vk.me/v313519808/50da/-RKAenKgNVY.jpg] jest normalny
  • P:"Czy pojawi się możliwość oceniania gry innych graczy po bitwie, podobna do systemu reputacji na forum?" O:"DOSTANIESZ MINUSA TY TY KAMPIĄCY KRZAKOFILU!!111", taa, jasne"
  • delikatna konstrukcja japońskich samolotów w WoT jest celowa
  • cena T-34-3 jest w porządku
  • ilość HP każdego pojazdu nie jest losowa, WG posiada program/arkusz Excel obliczający ich ilość, ale algorytm nie będzie opublikowany
  • usunięcie miniwieżyczki-weakspota (czasem zwanej "Artoo") z KW 5 nie jest planowane
  • po premierze WoWp, statystyki graczy zostaną skasowane
  • w okręgu capa na nowych mapach są często dodatkowe obiekty, ma to być ciekawe dla graczy
  • SerB potwierdza, że E-50 ma najgorszy współczynnik camo z wszystkich medów IX tieru
  • nie będzie żadnego mechanizmu radzącego sobie z sojusznikami blokującymi twoje pole ostrzału "Zostawiamy to graczom"
  • wygląda na to, że bitwy garażowe ciągle są w planach. Storm: "Na razie nie podamy żadnych szczegółów. Wprowadzimy je, przetestujemy i wtedy porozmawiamy"
  • Lowe z gry oparty jest, wg Storma, na wariancie W1662 z książki "Panzer Tracts"
  • wg Storma niszczenie przeszkód, za którymi ukrywa się przeciwnik, w celu "wykurzenia" go, nie będzie nagradzane, ponieważ właściwie niemożliwe jest ustalenie, czy gracz strzela do przeszkody w celu jej zniszczenia, czy zupełnym przypadkiem
  • być może po wprowadzeniu zmiennych statystyk pojazdów w garażu, pojawi się także licznik czasu naprawy modułu
  • być może Kompanie dostaną "mgłę wojny", na pewno nie będzie jej w randomach
  • zdaniem Storma dodatkowe statystyki pojazdów (takie jak średnie XP na bitwę, % trafień, ilość penetracji itp.) są brane pod uwagę przy balansowaniu pojazdów tylko w wyjątkowych przypadkach niektórych, ciężkich do zrównoważenia pojazdów
  • być może pojawią się kiedyś ruchome chmury
  • na razie jest za wcześnie, by ocenić jak radzi sobie T-34-3
  • po wprowadzeniu ukrywania statystyk, aplikacje bazujące na API (XVM, Noobmeter) też nie będą mieć do nich dostępu ("Jaki byłby sens ukrywania statystyk, gdyby miały")
  • nie można stwierdzić, czy WoT będzie działał na Steam OS, zwłaszcza uwzględniając, że być może system ten będzie blokował aplikacje nie przeznaczone bezpośrednio na niego
  • w trybie snajperskim nie widać kadłuba czołgu, aby nie przeszkadzał w celowaniu
  • rozmiary AMX-50B są historyczne
  • MM o rozrzucie 1 tieru nie jest planowany
  • szczegóły odnośnie opcji ukrywania statystyk będą w liście zmian patcha
  • zdaniem SerBa około 20 % graczy ukryje swoje statystyki
  • artyleria FV304 bazuje na podwoziu lekkiego czołgu FV300
  • planuje się wprowadzenie FV300 jako brytyjski LT (prawdopodobnie VI tier), ale zdaniem SerBa poza nim nie ma odpowiednich kandydatów na LT wysokich tierów, chyba że WG doszuka się czegoś w Bovington
  • zdaniem SerBa, ostatni rebalans niemieckich czołgów był "sprawiedliwy"
  • boczny pancerz Lowe jest historyczny, zgodny z jednym z modeli z Panzer Tracts
  • być może zostanie dodany graficzny efekt "fali uderzeniowej" (od strzelającego czołgu), ale jeśli się to pojawi, będzie widoczne tylko dla wyspotowanych czołgów
  • efekt rozrzucania pyłu przez czołgi będzie wprowadzony tylko, jeśli poradzą sobie z tym komputery graczy
  • WG nie tworzy gry MMORPG
  • oficjalna koncepcja bitew historycznych jest gotowa i potwierdzona, "Czekajcie na oficjalne ogłoszenie"
  • gracze z dziwacznymi ratingami? [http://4put.ru/pictures/max/738/2270092.jpg] SerB:"Jak już wcześniej pisałem, nie obchodzą mnie żadne ratingi"
  • czy WoT posiada algorytmy wykrywające boty? "Nie będzie komentarzy na ten temat"
  • Lowe nie posiada 150mm L/40, ponieważ byłby wtedy niesamowicie OP
  • Leopard 1 ma najlepsze camo z wszystkich medów wysokich tierów
  • pojawi się tryb niewidzialności ("Pokazuj, że jestem online tylko przyjaciołom i ludziom z klanu"), ale nieprędko
  • zdaniem SerBa nie było czołgu Maus I (w przeciwieństwie do Maus II, ten jest historyczny), pierwszy Maus był nazwany po prostu "Maus"
  • zdaniem SerBa wraki czołgów obracające się o 10-15 stopni po zniszczeniu to prawdopodobnie desynchronizacja klienta
  • SerB potwierdza, że ostatnie masowe wydarzenia w grze (generalnie chodzi o możliwość zdobycia sporej ilości złota dziennie) miały wpływ na ekonomię WG - czy dobry czy zły, dopiero się przekonamy
  • "JagdChieftain" (CTR) w WoT "bez komentarza"
  • strzały "na ślepo" liczą się tak, jakby strzelający sam spotował cel, otrzymuje się pełną ilość XP i kredytów
  • japońskie drzewko zostało przerobione: wyrzucono Type 97 Te-Ke, a Chi-Ri stracił działo 88 mm
  • SerB potwierdza, że generalnie chińskie drzewko nie cieszy się popularnością
  • zdaniem SerBa ok. 20 % graczy ukryje swoje statystyki - grupa ta będzie równo podzielona wg umiejętności graczy, jedynie nieco więcej dobrych graczy ukryje swoje statystyki, ponieważ czytają newsy i forum
  • być może E-50 zostanie przeniesiony na X tier i zastąpiony przez "TurboPanterę" z dwoma opcjonalnymi kadłubami (prawdopodobnie chodzi o Panterę z turbiną gazową)
  • zarówno zwykłe hamowanie (klawisz "S"), jak i zatrzymanie spacją spowalnia pojazd tak samo
  • nowe mapy miejskie będą mniejsze niż 1X1 km
  • Amerykanie dostaną nową linię MT. Być może zacznie się od Chaffee, ale nie ma na to gwarancji. Przeszła sporo zmian, ale zdaniem SerBa, spodoba się graczom
Źródło: FTR

Dyskusja
asjek
Napisany 01 października 2013 - 15:44
#1

użytkownicy
"być może zostanie dodany graficzny efekt "fali uderzeniowej" (od strzelającego czołgu), ale jeśli się to pojawi, będzie widoczne tylko dla wyspotowanych czołgów"

Przecież to już jest. Przynajmniej ja ją widzę :P PS, Nic nie ćpię, nie palę ani nie piję :D

SMOSAR
Napisany 01 października 2013 - 16:05
#2

użytkownicy
T-34-2 jest gorszy od Type 59? "Nie graj T-34-2"
Nie szanujesz czytelników? Idź się zwolnij.

mickey93
Napisany 01 października 2013 - 16:11
#3

użytkownicy
o co chodzi z tym złotem?

Sasilton
Napisany 01 października 2013 - 16:49
#4

użytkownicy
Jest siedem ruskich serwerów a u nas tylko 2 :D

Vooyseeck
Napisany 01 października 2013 - 20:18
#5

użytkownicy
"delikatna konstrukcja japońskich samolotów w WoT jest celowa"
W WoT są czołgi...

Szlachciak
Napisany 01 października 2013 - 20:23
#6

redaktorzy
Moze mnie ktos oswiecic na temat Mausa I i Mausa II? Uhm jakies wzmianki historyczne? Kroniki? nie wiem ksiazki w ktorych moglbym o tym cokolwiek znalezc? Uh..

MatiAu
Edytowany 02 października 2013 - 11:59
#7

redaktorzy
@mickey93

na FTR była mowa po prostu o "złocie", ale myślę że chodzi tu o 3 rzeczy:
- spora ilość kodów rozdawana na różnych eventach (Gamescom, różne lokalne imprezy, także w ramach turniejów widzowie mogli coś tam wygrać)
- sporo darmowego premium - z tokenów z WoWp i z misji (nawet 7 dni premki)
- sporo dodatkowego srebra z misji

To wszystko na pewno wpłynęło na ekonomię gry, pytanie jaki jest cel WG. Hallack np. twierdzi, że chcą w ten sposób zachęcić do grania na wyższych tierach, być może ma rację.


@Szlachciak

Ja też nie spotkałem się z Mausem II w polskojęzycznych źródłach. Myślę że trzeba byłoby zajrzeć do słynnych Panzer Tracts, tam się pojawia to określenie. (http://higgs.rghost.ru/private/48857820/675f054b438dfc689ba1dd18102a2bd8/image.png)
Ogólnie co do Mausa to najlepszy w j. polskim był chyba artykuł E. Żygulskiego z TW Historia, tutaj jest fragment: http://www.magnum-x.pl/czasopismasec/twhistoria/2081

jankier
Napisany 02 października 2013 - 16:00
#8

użytkownicy
Artoo? Serio? Chyba R2 od R2D2

Mentat_PL
Napisany 02 października 2013 - 17:45
#9

użytkownicy
Bitwy historyczne... Ciekaw jestem ich i czekam już baaardzo długo. Oby na gwiazdkę zdążyli no ale z ich prędkością spełniania życzeń graczy to opornie idzie. Mam nadzieję że będzie ciekawie. Ciekawie na tyle, że znowu zacznę grać


Zabrania się kopiowania, zmieniania i rozpowszechniania zawartości wortalu bez uprzednio otrzymanej zgody od redakcji.