kliknij aby powiększyć
1600x989 : 212 KB
worldoftanks
Nasze forum World of Tanks

Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.

world-of-tanks.eu

„Na tropie World of Tanks” to cykl wiadomości, w którym zbieramy najciekawsze i najbardziej treściwie wypowiedzi twórców World of Tanks. Zapraszamy Was na kolejną porcję nowych informacji na temat gry, przekazanych społeczności przez deweloperów.

Na tropie 46:
  • wg SerBa wszystkie pojazdy serii E są oparte na Tigerze II, dlatego też dolną płytę E-50 znerfiono do 100 mm
  • gdyby wprowadzono nowszą wieżę Leoparda 1, wg SerBa konieczne byłoby wprowadzenie T-72 jako jego przeciwnika, a do tego nigdy nie dojdzie
  • SerB o potencjalnym drzewku izraelskim: "Nie mają wystarczającej liczby pojazdów na całe drzewko"
  • błędy w interfejsie garażu (takie jak np nieprawidłowe obliczenia związane z XP itp.) mogą być wynikiem zainstalowanych modów
  • SerB o nowym ratingu: "Prawdziwi mężczyni używają tylko dwóch rzeczy do oceny jakości gracza (i jedną z nich jest winratio)" i "Nie wiem (czemu zrobiliśmy rating) ale nie obchodzi mnie to
  • P:"Czy rating zostanie przerobiony?" O: "Możliwe. Nie obchodzi mnie to"
  • ranny członek załogi jest równoważny uszkodzonemu silnikowi, ponieważ ranny nie jest w stanie w pełni korzystać z mocy silnika
  • P:"Czy klany dostaną możliwość zarabiania złota inną niż tylko walki w CW?" O: "Nie. Walczcie"
  • jeśli doświadczasz gwałtownych spadków FPS, SerB zaleca wyczyszczenie wentylatora karty graficznej albo napisanie do supportu
  • SerB twierdzi, że nie było innych kandydatów na niemiecki TD 9 tieru w nowej linii (SS się nie zgadza (delikatnie mówiąc))
  • zdaniem SerBa chat oparty na Jabberze jest rozważany, ale nie jest pewny, z obawy przed spamem
  • wg SerBa projekt Sturmgeschütz Maus (JagdMaus) w rzeczywistości dotarł jedynie do etapu wymagań technicznych
  • SerB potwierdza, że gdy w WoT pojawią się różne wersje kadłubów jako osobne moduły możliwe do zbadania, w drzewkach zajdą spore zmiany (pewne czołgi znikną i zamiast tego będą dostępne jako opcjonalne kadłuby w innym czołgu). SerB da znać, gdy przyjdzie na to pora
  • są plany odnośnie innych niemieckich TD typu Waffenträger, SerB również da znać, gdy przyjdzie na to pora
  • poza StuH, StuIG, Sturmpanther i SturmTigerem istnieją inni kandydaci do linii niemieckich TD-dział szturmowych (SS podaje: sIG33B, bezwieżowa wersja Sturmpanther, Sturmpanzer Ferdinand i Bär oraz 150mm Panther Sfl I)
  • wygląda na to, że w patchu 8.8 pojawił się nowy mechanizm: gdy dwa czołgi strzelają do siebie nawzajem w tym samym momencie i teoretycznie oba powinny zostać zniszczone, teraz zniszczeniu ulegnie ten który został szybciej trafiony (wg serwera - inaczej mówiąc, pociski czołgu, który został zniszczony, znikają)
  • P: "SerB, czy uważasz się za Boga WoT?" O: "Nie, to byłby Storm. Ja jestem Szatanem"
  • wg SerBa najlepszym źródłem nt. czołgów serii E są "Panzer Tracts"
  • pojazdy Waffenträger, które rzeczywiście powstały, nie zostały wprowadzone do II linii niemieckich TD, ponieważ WG miało już gotowe pojazdy na właściwych tierach
  • P: "SerB, czy miewasz sny o czołgach albo samolotach?" O: "pod koniec trzeciego tygodnia w podróży służbowej śnię raczej o mojej żonie"
  • nie będzie minipatcha naprawiającego zepsuty filtr wulgaryzmów na chacie, poprawka będzie dopiero w 8.9
  • Storm odnośnie zarzutów, że patch 8.8 ma masę błędów: "Słyszę to już 3 lata. Bywało gorzej"
Źródło: FTR

Dyskusja
baq
Napisany 14 września 2013 - 10:59
#1

użytkownicy
(wg serwera - inaczej mówiąc, pociski czołgu, który został zniszczony, znikają)

dziki zachód się robi

mickey93
Napisany 14 września 2013 - 12:53
#2

użytkownicy
to już dawno było wprowadzone przed 8.8
w 8.0 jak strzeliliśmy razem do siebie to oboje gineliśmy
jakoś po 8.6 już to działało tak że pociski się dematerializowały (albo było opóźnienie w animacji wystrzału?)

Sasilton
Napisany 14 września 2013 - 13:23
#3

użytkownicy
Z tymi pociskami dzisiaj miałem coś takiego, się zdziwiłem czemu nie zadałem dmg

Lincz
Edytowany 14 września 2013 - 14:46
#4

użytkownicy
a do koszarow nadal nie mam dostepu -,- // nvm

Maximus92
Napisany 14 września 2013 - 14:49
#5

użytkownicy
wygląda na to, że w patchu 8.8 pojawił się nowy mechanizm: gdy dwa czołgi strzelają do siebie nawzajem w tym samym momencie i teoretycznie oba powinny zostać zniszczone, teraz zniszczeniu ulegnie ten który został szybciej trafiony (wg serwera - inaczej mówiąc, pociski czołgu, który został zniszczony, znikają)

co za bezsens

Spartanish
Napisany 14 września 2013 - 15:05
#6

użytkownicy
Bzdura mickey... Jeszcze w sierpniu tego roku, miałem sytuację gdzie zabiłem PZ IV na KV-1 a on mnie zniszczył w tej samej sekundzie.
To jest absurdalne że mają to usunąć. Co jak w takiej sytuacji wystrzelę i ginę? Mój pocisk jest pudłem?... Zamiast takich cudów mogli by z WG sprawić żeby strzał we wrak (oddany jak jeszcze nie był wrakiem) był hitem.

sylwester11PL
Napisany 14 września 2013 - 17:21
#7

redaktorzy
Lincz,
w koszarach pozaznaczaj opcje w stylu "wszystkie nacje, czołgiści w bitwach i koszarach". Wczoraj to zaznaczyłem w dwóch miejscach i mam swoją ekipę.

Vooyseeck
Napisany 15 września 2013 - 02:02
#8

użytkownicy
Może jeszcze gdy podpalę kogoś i zaraz potem zostanę zniszczony to on nagle się zgasi, co???

adamczik
Edytowany 15 września 2013 - 11:09
#9

użytkownicy
"wg SerBa wszystkie pojazdy serii E są oparte na Tigerze II, dlatego też dolną płytę E-50 znerfiono do 100 mm".

Jak mnie ten człowiek załamuje. No i co z tego, że planowali 100mm w seriach E? To może E-100 tez będzie miał 100 w podłodze? Mausowi też niech zrobią 100 mm. W rzeczywistości Jagdtiger miał 200mm, ale tego do gry już nie dadzą, bo ruskie nooby, by się popowieszały z żalu, że "niemce som takie OP". BL-10 w ISU-152 to wymysł WG, no, ale historyczność rosyjskich pojazdów już się nie tyczy.

"jeśli doświadczasz gwałtownych spadków FPS, SerB zaleca wyczyszczenie wentylatora karty graficznej albo napisanie do supportu"

No, tak. Mój wentylator wie kiedy gram w WoTa i złośliwie tylko wtedy rzuca FPSami.

MachTraxzs
Napisany 15 września 2013 - 15:13
#10

użytkownicy
@adamczik
Czuję się zobowiązany wyręczyć SerBa, i powiem Ci tak:
-Nie graj Niemcami.
-Nie czytaj statystyk Sowieckiego drzewka.
-Wymontuj wentylator,i nie będziesz musiał go czyścić.
To powinno uczynić teraz Twoje życie piękniejszym.

MIchal_PL96
Napisany 15 września 2013 - 20:03
#11

użytkownicy
@MachTraxzs
witamy w WG, ot teraz bez przeszkod mozesz lac na spolecznosc dalej liczac na golden joya

Assire
Napisany 15 września 2013 - 21:48
#12

użytkownicy
Ten system znikania pocisków działa jakoś dziwnie. Wczoraj 3 strzały z T-54 w T29, wszystkie trzy (wszystkie leciały w kadłub) trafiły w ziemię za czołgiem. Dzisiaj z Isa7, słabo wycelowany pocisk w JgpzE100 - mniej więcej w górną płytę, też trafił w ziemię. Ja się pytam, WTF?

MachTraxzs
Napisany 16 września 2013 - 00:28
#13

użytkownicy
Też mam strzały pocisków trafiające za celem.Najczęściej zdarza się to na daleki dystans, z trybu snajperskiego.W czołgi nie poruszające się, i celując w przód wroga.Korona pyłu i odłamków definitywnie wywala za celem,przypadek odbicia od dolnej płyty odpada tutaj zupełnie.Z mojej perspektywy pocisk bezczelnie pęka za celem jeśli się to dzieje (sporadycznie, ale jednak).Nie mam problemów z łączem.A i opisuję przypadki na czołgach, na których mam sporo bitew.

Klaus_von_Adi
Napisany 18 września 2013 - 01:22
#14

użytkownicy
@adamczik
Nie no wcale nie było BL10 na ISU 152 ;) a ta fotka znaleziona na pierwszej stronie wujka google to fotomontaż ;p

world of tanks

a tu na stronce jeszcze jedna fotka (z wielu) z dokładnym opisem:
http://www.ww2incolor.com/sovi...U-152-2__initial_variant_.html


Zabrania się kopiowania, zmieniania i rozpowszechniania zawartości wortalu bez uprzednio otrzymanej zgody od redakcji.