1024x688 : 663 KB
Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
„Na tropie World of Tanks” to cykl wiadomości, w którym zbieramy najciekawsze i najbardziej treściwie wypowiedzi twórców World of Tanks. Oto lista zagadnień, które zostały poruszone w ostatnim tygodniu:
Poprzedni odcinek znajdziecie w tym miejscu.
caprera: Overlord, co postanowiłeś w sprawie wieżyczek na E-100? Czytałem bałagan na rosyjskim forum z powodu pierwszego wyboru. Myślę, że posiadanie kopii Mausa wiele nie pomoże...
O: E-100 został niedawno wymodelowany. Otrzyma wieżyczkę Mausa oraz Kruppa, aby móc zamontować odpowiednio 12.8 i 15cm działa. Ten czołg nie będzie kopią Mausa - poza posiadaniem bardzo dobrego pancerza, będzie raczej mobilny. Dodatkowo 15cm shotgun, doda trochę różnorodności.
Orkel2: 15cm shotgun? Masz na myśli dosłowny shotgun? Jak to ma działać? Wiele mniejszych pocisków wystrzeliwanych naraz?
Terrorsatan: Myślę, że chodziło mu o braki w celności działa na E-100. ( w porównaniu do snajperskiego działa na Mausie ) Jednakże są "shotgunowe" pociski używane przeciw piechocie. (teraźniejszość)
O: Dokładnie, potężne ale niecelne, dokładnie jak shotgun
marko4231: Czy w związku z nadejściem E-100 i nowych amerykańskich czołgów ciężkich, rosyjskie czołgi ciężkie nie będą miały możliwości zamontowania działa 150mm? Czy planujecie jakieś zmiany w tym kierunku? Czy rosyjskie ciężkie czołgi pozostaną bez "wielkich" dział?
O: Nie planujemy dział większych od S-70.
TitanExtremer: Czy w niedalekiej przyszłości zobaczymy nowe wyposażenie jak np. ekrany pancerne?
O: Niestety, ale na razie nie.
TitanExtremer: Czy będziemy mogli zobaczyć siatki maskujące i inne wyposażenie podczas bitwy, a nie tylko jako ikony w menu?
O: Planujemy takie rozwiązanie.
caprera: Overlord, jeszcze jedno pytanie dotyczące modułów. Jak zapewne wiesz, większość z nich dodaje małe bonusy, ale niektóre są niezbędne biorąc pod uwagę rolę czołgu i jego charakterystykę. Czy ktokolwiek rozważał dodanie czwartego slotu na moduły?
O: Tylko jeśli będzie zarezerwowany na specjalne przeznaczenie, jak np. "adaptacyjny kamuflaż".
caprera: A co z alternatywnymi skinami dla czołgów? Słyszałem plotkę, że w przyszłości będzie możliwość posiadania kamuflażu zimowego/pustynnego, zależnie od wylosowanej mapy.
O: Tak, planujemy wprowadzić "adaptacyjny kamuflaż" który automatycznie wybierze odpowiedni skin. Możliwe, że będzie działał jako osobny moduł.
TitanExtremer: Czy kiedykolwiek dodacie piechotę, działa przeciwpancerne i inne jednostki nie kontrolowane przez graczy?
O: Rozważamy taką możliwość dla bitw UC.
TitanExtremer: Jakie inne tryby gry planujecie. Możecie dać nam jakieś informacje?
O: Zajmowanie bazy (jedna baza na mapę), "czołgowy" tryb DOTA, możliwy tryb z odradzaniem w czasie bitwy (wybierz parę czołgów i używaj ich po kolei w jednej bitwie).
Aesandre: Tak sobie myślę o przyszłości i wpadłam na pewien pomysł. Czy pojawi się tryb Coop z czołgami sterowanymi przez AI gdzie grupa 4 graczy będzie bronić bazy przed falami czołgów? Proszę, odpowiedzcie, czy jest to dobry pomysł.
O: Rozważamy coś podobnego
TitanExtremer: Kiedy zobaczymy śnieżne mapy?
O: Mannerheim line w patchu 0.6.5
TitanExtremer: Na jakim poziomie jest rozwiązanie problemy wielu dział na czołgach takich jak M3 Lee?
O: W trakcie opracowywania. Możliwe, że zostanie ukończone z nadejściem francuskiego drzewka, ale nie jest to potwierdzone.
CerVus: Co stanie się z Ferdynandem po zmianach w drzewkach rozwoju?
Jeśli posiadam go w tej chwili, to czy zostanie on tylko przeniesiony do drugiej linii TD? Czy dostaniemy darmową JagdPanterę 2, jak posiadacze KV, T30, Panter? Czy będziemy musieli wynaleźć JagdPanterę 2 ponownie? Jeśli tak, to będzie to naprawę nie-fer.
O: Zostanie tylko przeniesiony do drugiej linii TD bez pobocznych zmian.
Nathaniak: Czy przyszłościowe umiejętności załogi będą odzwierciedlać rolę czołgu? (np. zwiększony zasięg widzenia dla scoutów)?
O: Tak, nowe umiejętności załogi usprawnią niektóre statystyki pojazdu, np. szybkość ładowania, prędkość maksymalną itd.
Costarring: Teraz umiejętności załogi to średnia każdego załoganta posiadającego ją, wyrażona w %. Czy nadal będziemy musieli szkolić całą załogę, by np. przyspieszyć ładowanie pocisku czy tylko ładowniczych? Tak samo przyspieszenie. Czy musimy szkolić całą załogę czy tylko kierowcę?
O: Niektóre umiejętności będą unikalne i połączone z konkretną specjalizacją.
marko4231: Parę dni temu kupiłem Mausa i przeniosłem załogę z VK4502. Zabrakło mi ładowniczego, dlatego wyszkoliłem nowego do 75%, a 100% osiągnął po około 30 bitwach. Czy doświadczeni członkowie załogi przyspieszają trening tych niedoświadczonych?
O: Tylko członkowie posiadający najmniejsze umiejętności czerpią korzyści z przyspieszonego szkolenia załogi.
Dragoon_: Chciałbym móc rekrutować żeńską załogę do moich rosyjskich czołgów. Jakaś szansa na taką opcję w przyszłości?
O: Jest na to szansa.
marko4231: Maus posiada 2 ładowniczych, VK4502 tylko jednego, jednak mając to samo działo VK4502 strzela 4.39 razy na minutę, a Maus 4.69... To tylko 0.3 strzały na minutę więcej z dodatkowym ładowniczym i większą wieżyczką - większą przestrzenią do pracy = lepszymi warunkami pracy dla załogi. Jakieś szanse na zmniejszenie czasu ładowania dla Mausa?
O: Szybkość ładowania jest jednym z parametrów balansu. Maus spisuje się bardzo dobrze i nie potrzebuje żadnych ulepszeń.
nebsif: Czy w tej chwili robicie coś, aby zmniejszyć dominację ciężkich czołgów tieru 10? Planujecie jakiś osłabienia? Może TD i medy tieru 10?
O: Nie mogę powiedzieć, że teraz jest za dużo tierów 10. Jednym z głównych czynników ograniczających jest niska opłacalność.
FrankyK. Czytałem plotki które pojawiły się na amerykańskim forum, mówiące o tym, że nie będzie żadnego zwiększenia obrażeń dla dział 8.8cm, ani w patchu 0.6.5, a nie w 0.6.6. Na swoim blogu pisałeś, że ten buff prawdopodobnie pojawi się w 0.6.5. Skoro publiczne testy nowego patcha są coraz bliżej, z całą pewnością możesz mi odpowiedzieć na te pytania:
1. Czy w patchu 0.6.5/6 będzie buff dla obrażeń?
2. Jeśli nie, to czy te ulepszenia zostały anulowane?
O: Nie zostały anulowane. Jednakże, patche 0.6.5/6 to patche dodające nową zawartość które będą zawierać tylko parę, lub nawet zero zmian w balansie. Pozwoli nam to wydać je dużo wcześniej.
BadNews420: OK, więc T-54 jest najsłabszy, ale zarówno amerykanie jak i niemcy dostają nowe i lepsze mediumy. Jak planujecie ulepszyć T-54?
O: Różnice między nimi mieszczą się w rozsądnych granicach. W patchach 0.6.5/6 nie powinno być żadnych zmian.
Szalona. Czy krótsze przeładowanie w drugiej wieży na T29 jest usprawiedliwiony historycznie, czy jest to po prostu kwestia balansu? W zasadzie jest to ta sama wieża z miernikiem odległości, który także zabiera trochę przestrzeni, więc nikt nie pomyślałby, że szybsze przeładowanie ma związek z mniejszą ilością miejsca na poruszanie się.
O: Jeśli chodzi o przestrzeń wewnątrz, to jest taka sama. Jest to kwestia wyrównywania balansu.
Slatkus: Jeśli toczy się bitwa na Clan Warsach to na jakiej mapie? Losowej?
O: Mapy używane na jednej z dwóch sąsiadujących prowincji są wybierane losowo.
mahu78: Myślałem, że tylko przewrócone drzewa nie dają żadnego bonusu do kamuflażu – jest tak czy nie jest?
O: Tak, masz rację. Normalne drzewa (a dokładnie, ich czubki) działają dokładnie jak krzaki. Przewrócone drzewa nie dodają żadnego bonusu.
FireflyDivision: Czy ulepszanie czołgu ma wpływ na system dobierania przeciwników? Dla przykłady: Czy Sherman bez ulepszeń będzie wrzucany w niższe tiery, od Shermana ulepszonego w całości?
O: Nie, ulepszenia się nie liczą. Tylko tier oraz typ (klasa).
Nisu: Czy kanały w grze są codziennie usuwane?
O: Nie, nie powinny.