kliknij aby powiększyć
1920x1080 : 564 KB
worldoftanks
Nasze forum World of Tanks

Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.

world-of-tanks.eu
Dyskusja
Spartanish
Napisany 10 sierpnia 2013 - 11:30
#1

użytkownicy
Tundra i tyle drzew?
Ok...

mickey93
Napisany 10 sierpnia 2013 - 11:41
#2

użytkownicy
haha a może chcieli zrobić tajge i im coś nie wyszło

Sasilton
Napisany 10 sierpnia 2013 - 12:45
#3

użytkownicy
Kolejna generic mapa, niech zrobią coś nietypowego, najlepszej płaskiego

Menthus
Napisany 10 sierpnia 2013 - 13:50
#4

użytkownicy
Najlepiej* :P

Fiks11
Napisany 10 sierpnia 2013 - 16:53
#5

użytkownicy
Ale bez sensu WG robi takie mapy. Sory, że się wypowiem negatywnie. Oczywiście mapa ładna ale po co robić takie dziwne mapy. Niech ktoś mi powie po co robić tyle skalistych, wręcz górskich map (może ta nie jest górska ale napewno skalista i dosyć słaba dla bitew pancernych). Ostatecznie czołgi walczyły na dosyć płaskim terenie (przykład: mapa Prohorowka) a nie na mapach, na których są wąskie przestrzenie. Poza tym scouty mają słabe możliwości do manewrów.

zulko
Napisany 10 sierpnia 2013 - 19:15
#6

użytkownicy
Problem jest taki że jak WG robi płaską mapę to zaczyna się kamperiada. Przykład - pole Malinovki, a skały zapewniają jakąś osłonę, szczególnie przed znienawidzoną przez słabych graczy.

mickey93
Napisany 10 sierpnia 2013 - 20:12
#7

użytkownicy
ale jak by nie było skał to by nie mogło być kampienia ot pomysł

MIchal_PL96
Napisany 11 sierpnia 2013 - 10:34
#8

użytkownicy
to wtedy scout jedzie wykrywa jedynie Ciebie, wszyscy Cię punktują, znikasz w mniej niż 7 sekund a Twoje pomidorki się patrzą i jeszcze Cię od noobów wyzywają bo zginąłeś..

Czołgista111
Napisany 11 sierpnia 2013 - 11:36
#9

użytkownicy
ciekawe czy WG zrobi mapy nocne albo mapy z deszczem

Assire
Napisany 12 sierpnia 2013 - 00:52
#10

użytkownicy
Otwarta mapa kończy się tak jak Święta Dolina, gdzie nie wiadomo skąd walą do człowieka, bo scoutów nie ma a zasięg efektywnego strzału na tamtej mapie to nierzadko ponad 500m. Zrobili by jakąś mapę miejską, w realiach, a nie jakieś abstrakcyjne badziewia.


Zabrania się kopiowania, zmieniania i rozpowszechniania zawartości wortalu bez uprzednio otrzymanej zgody od redakcji.