kliknij aby powiększyć
1920x1165 : 1639 KB
worldoftanks
Nasze forum World of Tanks

Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.

world-of-tanks.eu
Czołgi z War Thunder
kurkusmaximus, Środa, 17 lipca 2013, 11:15
Tagi: War Thunder, pogromca wot


Gaijin (twórcy War Thunder) pokazali światu pierwsze projekty pojazdów, które pojawią się w ich grze.
Im więcej konkurencji tym lepiej!

o grze
War Thunder jest grą typu MMO, poświęconą lotnictwu, okrętom i pojazdom opancerzonym II wojny światowej. Dzięki niej możesz wziąć udział w wielkich bitwach i walczyć z innymi graczami z całego świata.

world of tanks

world of tanks

world of tanks

world of tanks

Źródło: War Thunder

Dyskusja
Sasilton
Napisany 17 lipca 2013 - 11:46
#1

użytkownicy
Problem z tymi obrazkami jest taki że samoloty mimo że mają mniej detali to są mniej dopracowane niż te czołgi na obrazkach, więc łatwo się domyśleć że nie będą tak szczegółowe. FAKE

Halfborn
Napisany 17 lipca 2013 - 11:51
#2

użytkownicy
wcześniej pokazali tygrysa i shermana e2

world of tanks

world of tanks

world of tanks

Menthus
Napisany 17 lipca 2013 - 12:31
#3

użytkownicy
Ciekawe po jakim czasie Wargaming straci takie zyski, jakie ma teraz :D

irbis056
Napisany 17 lipca 2013 - 13:00
#4

użytkownicy
Haha. Sasilton porównaj grafike WoWpa i WT, ilość klatek i wtedy coś powiedz. Moge odpalić BF3 na max grafie ale WoWp ma takie zapotrzebowanie pamięci, że mój blaszak wypada jak mały lapek. W WT masz jeszcze dokładne kokpity. Będą takie w grze, spokojnie.

DJKAMORR
Napisany 17 lipca 2013 - 13:23
#5

użytkownicy
Ciekawe po jakim czasie Wargaming straci takie zyski, jakie ma teraz :D

Nigdy.

Pioyer
Napisany 17 lipca 2013 - 15:27
#6

użytkownicy
irbis056@ jak BF3 odpalasz na max w multi to WT na max odpalisz spokojnie poza tym WT ma slabe tekstury ladnie wygladaja tylko z daleka o samych plomieniach juz nie wspomne ktore wygladaja jak z CoD'a 2

Berni90PL
Napisany 17 lipca 2013 - 17:27
#7

użytkownicy
@irbis056
On ma racje to modele czołgów są za piękne i za szczegółowe nawet na silnik jaki posiada WT, poza tym zobacz jak słabe graficznie jest tło czyli otoczenie.

Co więcej niedługo WoT będzie wprowadzał lepszy silnik graficzny, który jest jedyny powodem ograniczenia wielkości map i jakości grafiki. Zobaczymy co będzie jak go wprowadzą.

Tutaj jest fajny materiał hallacka na ten temat, trwa co prawda 22 min ale moim zdanie warto obejrzeć:

http://www.youtube.com/watch?v=Ky27uHhhNug

Miszcz
Napisany 17 lipca 2013 - 17:31
#8

użytkownicy
Jakby tak rzeczywiście w War Thunderze wyglądałyby czołgi to bym nawet go nie ściągał.WoT mi na najniższych laguje to co by było z tym.

MachTraxzs
Napisany 17 lipca 2013 - 18:04
#9

użytkownicy
WT przybywaj wreszcie, bo ja tu zczeznę !!!

col_Kurtz
Napisany 17 lipca 2013 - 18:25
#10

użytkownicy
@Miszcz
Możesz się zdziwić, podobnie jak ja, kiedy po raz pierwszy odpaliłem WT. Z WowP zrezygnowałem z wielu względów, ale jedną z nich był brak płynności. W WT nie narzekałem;) Owszem, były jakieś problemy na łączach, ale w końcu to usunęli.
@Sasilton
Jak już coś napiszesz, to napiszesz.
:)

Menthus
Napisany 17 lipca 2013 - 21:43
#11

użytkownicy
@DJKAMORR
Czyli wg. Ciebie wargaming nie straci zysków?? :D Nie chcę Cię obrażać, ale jesteś śmieszny. Porównaj sobie jak wygląda War Thunder i jak wygląda WoWp, porównaj sobie przyjemność z grania i wygodność prowadzenia samolotu. Pod wieloma aspektami War Thunder niszczy, dosłownie niszczy WoWp, a jak się domyślam, to tak samo będzie z czołgami.


Ostatni ratunek Wargaming będzie taki, że zauważą tą rosnącą konkurencję i pomyślą trochę o graczach a nie o sobie (chociaż wątpię, że tak będzie)

Co z tego, że będzie nowy silnik graficzny w WoT, skoro wiele komputerów nie pociągnie na nim na max. ustawieniach, bo przecież WoT nie obsługuje wielu rdzeni :D

Wiem też, że mało kto to przeczyta xD

Miszcz
Napisany 17 lipca 2013 - 22:08
#12

użytkownicy
@Menthus
Ktoś kto zrobił kilkanaście tysięcy bitew w WoT raczej nie przejdzie do WT.Żebym zostawił WoT'a dla WT to musieliby mi pewnie dać czołg premium typu T34 czy FCM i pewnie ze 3 miesiące konta premium.

marek48337
Napisany 17 lipca 2013 - 22:15
#13

użytkownicy
Tygrys wygląda tak zaje..., że brak mi słów.Mogliby coś takiego właśnie do wot-a naszego dać.Masakrycznie super tu wygląda.

Fiks11
Napisany 17 lipca 2013 - 22:25
#14

użytkownicy
Te czołgi wyglądają niesamowicie. Powiedziałbym, że aż jest prawie niewykonalnym, albo raczej nieopłacalnym dla tej firmy twożyć taką grafikę. Przecież jest już wiadomym, że oczywiście znajdzie się wielu, którym pociągną taką grafikę komputery, ale zawsze pozostaje ta większość, która będzie musiała grać na średniej grafice.

col_Kurtz
Napisany 18 lipca 2013 - 01:04
#15

użytkownicy
Takie małe zadanie. Na YT można znaleźć filmy z Cliffs of Dover, na 1080 jakości miażdżą dynamiką oświetlenia, cieniami etc... ale samoloty w WT wyglądają bardziej realnie, starta farba etc. W CloD wyglądają jak prawdziwe, plastikowe repliki, w WT jak repliki z detalami zużycia. Mój PC nie jest jakiś high end, ale odpowiednie ustawienia dają sporo przyjemności z gry jak i patrzenia. Oczywiście to wrażenia, jak zwykle, bardzo własne;)
@Fiks
E-2160 oc 2.85GHz, HD 4850, 2GB RAM. XP - szału nie ma, dlatego mnie ta gra tak zaskoczyła optymalizacją w porównaniu do WoT. Jeśli można tak powiedzieć, to te czołgi są świetnie zrobione, ale z drugiej strony, nie zaskakuje mnie to, samoloty też tak wyglądają:)
W WoT dalszy plan to pocztówka, nie ma głębi. W WT, jest:)
Pierwsza fotka, widać w tle górę. Na nią będzie można się wybrać;)
Aha, AI czołgi - odpadają wieże;) Widziałem:)

wieslaw_
Edytowany 18 lipca 2013 - 07:10
#16

użytkownicy
Witam,

Panowie i Panie nie będzie takich modeli w grze, nie ma takiej opcji. Nikt nie robi nitów i śrubek na geometrii. Nie ma się czym podniecać. Nie mówię, że modele czołgów nie mogą być lepsze od tych z WOT'a ale bankowo nie będą tak szczegółowe jak na screenach.

Co do uszczuplenia zysków WG. Chciałbym żeby nieco stracili klientów bo to by spowodowało, że zaczęli by nieco bardziej dbać o tych graczy, którzy zostaną przy WOT. Niestety jestem pesymistą w tym względzie. Sam się nad tym zastanawiałem czy bym odszedł do WT ale te czołgi premium w garażu...

P.S. Chyba, że WT dałby jakąś specjalną ofertę dla graczy WOT :) Czasem robią tak producenci oprogramowania, np. upust na cenę softu dla zarejestrowanych użytkowników innego. To jest pomysł.

yaroo_p
Napisany 18 lipca 2013 - 08:42
#17

użytkownicy
Hmm... pojawienie się konkurencji a jeszcze odebranie części klientów (graczy) WOT-owi na pewno przyniesie nam wszystkim z czasem jakieś korzyści więc życzę WT szybkiego rozwoju.


Odwzorowanie pojazdów naprawdę dobre choć faktycznie grafika otoczenia mierna więc i to mogli by poprawić.


irbis056 @ blaszaka trzeba modernizować co jakiś czas a nie kupić i przez pięć lat nawet ramu nie dołożyć.

NiKuTa
Edytowany 18 lipca 2013 - 10:29
#18

użytkownicy
@Berni90PL

Czy ty chociaż raz odpaliłeś WT?
WoT pod względem graficznym odpada przy WT. I grafika jest lepsza, bardziej realistyczna, lepsze oświetlenie, każdy obiekt rzuca cień, i to wszystko bardzo ładnie chodzi, płynnie, bez zaciachów i żabienia. Na full detalach mam 60-55 fps (rzadko ale czasem spadnie) przy full detalach w WoT mam 60-30 (średnia jest około 35) FPSów. I na full detalach Wot wygląda jak CoD2. Ja i tak nie patrzę na grafikę w grach tylko na to jak jest gra zrobiona, ale jak czytam bzdury o słabym jakościowo tle to mnie ciska. Latanie samolotem tuż nad lasem gdzie każde drzewko to drzewko, które rzuca cień (tak każde drzewko rzuca cień)i jest fajnie oświetlone jest zajebiste. Naprawdę grafika jest niezła i nie dziwił bym się, ze tak będą wyglądać czołgi i będą z takimi detalami. Silnik graficzny jest naprawdę świetny w WT, gdzie w Wot to po prostu kpina.

Mam nadzieje że WT będzie się rozwijał, że nie zejdzie na spy jak Wot. Co najlepsze będzie można na toczyć bitwy w powietrzy, na ziemie i na morzu w tym samym czasie. I prawdopodobnie po wejściu "Ground War" , czy jak oni to nazwali będą ogromne mapy i większą ilość graczy na tych mapach. Wiec życzę WT jak najlepiej. :)

SerpentSierp
Napisany 18 lipca 2013 - 10:50
#19

użytkownicy
Bez urazy ale przy wocie zostaną tylko pomidory które nie będą wiedziały co to WT:GF, maniacy którzy czerpią zyski na turniejach i grupa ludzi którym nie będzie się chciało "grać od nowa".

Mi osobiście po 2 latach gry wot się znudził, w ostatnim czasie nie dodali nic ciekawego. Doczekaliśmy się tylko nerfów pojazdów takich jak Vk28, t50-2. Dziwnych zmian w penetracji gdzie odbijasz się od tyłka papierowych czołgów, czy nieudanych zmian w systemie spotowania.

WT to może być coś fajnego, nie wiadomo czy będzie lepsze ale co komu szkodzi spróbować. Zawsze można wrócić na stare śmieci...





Miszcz
Napisany 18 lipca 2013 - 14:03
#20

użytkownicy
"Co najlepsze będzie można na toczyć bitwy w powietrzy, na ziemie i na morzu w tym samym czasie."
Oby nie.Jeśliby tak było to tej gry nawet bym nie ściągał.

Scytian
Edytowany 18 lipca 2013 - 15:58
#21

użytkownicy
@Miszcz
Właśnie że będą bitwy łączone, i tryb wojny światowej(tylko jeszcze nie wiadomo jak to ma wyglądać), a że nie zagrasz, żadna strata dla graczy, jednego do lemming traina mniej xD
Otoczenie wygląda słabo??? Daj mi screena z Wot gdzie wygląda lepiej... ups nie ma???
Ktoś wcześniej wspomniał o nitach, powiedz czemu nie mogli by tego zrobić? W samolotach dziura w skrzydle jest faktycznie dziurą a nie jak w WoT teksturką. Wiadomo że te zdjęcia robili na najwyższym możliwym poziomie grafiki.
wieslaw_ proszę mi tu nie pier....:
All screenshots are made directly from the game, no third party editors used. Please be noted that the work is in progress and these early screenshots do not reflect the final quality.
To że WG kłamie i nie obchodzi ich to co myślą ludzie nie znaczy że Gaijin robi tak samo.

Poza tym wszystkim WT jest dużo lepiej zoptymalizowane(przynajmniej samoloty) od WoT i WoWp, WT działa mi płynnie na High w stałych 60fps a na max w 40fps, kiedy wot na medium 30-40fps o WoWp nie wspominając, tam jak pojawi się 4-5 samolotów na ekranie jednocześnie zaczyna się pokaz slajdów.

Sasilton
Wymień mi niedopracowania samolotów proszę.

DJKAMORR
Napisany 18 lipca 2013 - 16:04
#22

użytkownicy
@DJKAMORR
Czyli wg. Ciebie wargaming nie straci zysków?? :D Nie chcę Cię obrażać, ale jesteś śmieszny. Porównaj sobie jak wygląda War Thunder i jak wygląda WoWp, porównaj sobie przyjemność z grania i wygodność prowadzenia samolotu. Pod wieloma aspektami War Thunder niszczy, dosłownie niszczy WoWp, a jak się domyślam, to tak samo będzie z czołgami.

Ale ty teraz pierdolisz o przyjemnosci z gry a ja ci mówie o EKONOMII (tej realnej).Czytaj powoli i rozważnie.

Assire
Napisany 18 lipca 2013 - 16:19
#23

użytkownicy
Kiedy ostatnio graliście w WoWpa, że sie tak wymądrzacie? W WoWpie na full detalu i 1600x1200 mam 60-40 fps, a kompa mam z używanych części za 900 zł. A głównym argumentem dla którego gram w WoWpa a nie WT jest płynność lotu - samoloty w WT szarpią przy jakiekolwiek zmianie kierunku, to w ogóle nie wygląda jak lot samolotem, a w WoWpie jest bezwładność i wrażenie walki w powietrzu jest znacznie lepsze.

Berni90PL
Napisany 18 lipca 2013 - 16:21
#24

użytkownicy
@NiKuTa

Pamiętaj że silnik graficzny w wocie jest starczej daty niż ten stosowany w WT. A co będzie jak zmienia silnik graficzny w patchu 0.9.0? Nie chce się tu spierać bo jeszcze nie ma o co. Jak będziemy widzieli jak wygląda gra będziemy mogli ją oceniać i porównywać, na ten moment możemy jedynie porównać WT z WoWp gdzie WT co muszę przyznać bez bicia, kolosalnie odstaje pod wszystkimi względami od WoWp, jednakże że wole symulator lotu, u mnie na pierwszym miejscu zawsze będzie IŁ-2 sturmovik.

@Scytian
Skomentuje Twój zarzut wypowiedzią hallacka a szczególnie momentem od 15:05 w tym filmiku:
http://www.youtube.com/watch?v=Ky27uHhhNug

Scytian
Edytowany 18 lipca 2013 - 17:19
#25

użytkownicy
Assire
Poproszę o screena, grałem jakieś 2-3 tygodnie temu, gra nie chciała praktycznie działać przy czym wyglądała dużo gorzej niż WT. Nie wiem może gra gryzie się z moją kartą graficzną.
Pomyślałeś o tym że nie nie potrafisz latać w WT? Samoloty w WT posiadają swój własny Fly model, każdy samolot prowadzi się inaczej.
Czy ty bezwładnością samolotu nazywasz to że każdy samolot w WoWp pilotuje się tak samo i ma się uczucie jakbyś latał czołgiem?
@NiKuTa
Ogólnie gość mówi z sensem, ale plącze się w zeznaniach. W jednym momencie mówi że tekstura za bardzo się świeci, zresztą mówi też że rdza się świeci, ja tego nie widzę a wzrok mam dobry. Później narzeka że tekstura jest plastikowa. Poza tym jak coś mówi/pisze powinien popierać to jakimiś dowodami, a nie, wrzuciłem to do photoshopa i widziałem że przerobione(lol :P), jedyne co mógł zobaczyć w photoshopie to taki sam obrazek jak my w przeglądarce, zresztą jakby otworzył w paincie zobaczyłby to samo.

irbis056
Edytowany 18 lipca 2013 - 17:43
#26

użytkownicy
Yaroo, nie martw sie o moje pc, ma tyle mocy co ps4. Nie bede sie chwalił jaki. WT miażdzy i optymalizacją i grafiką. Prawdopodobnie nie przebiją grywalnością WoT`a, jeśli taka grafika na prawde zostanie bo dzieciakom, czyli głównemu target groupowi nie ruszy. Pozostaje czekać na jakieś materiały z czołgów WT

PS. Jakby ktoś znalazł drzewka nacji, to niech sie nie podnieca, to fanmade`y :)
No i na samolotach nie ma tylu detali co na czołgach, bo muszą być opływowe i aerodynamiczne. Kokpity są bardzo szczegółowe...

Assire
Napisany 18 lipca 2013 - 20:46
#27

użytkownicy
@Scytian: W WT lata się łatwo, nie chodzi mi o fly model (BTW, w WoWp też każdy lata inaczej) tylko o to, że jakoś tak dziwnie, mało realnie. Widziałem jak latają prawdziwe samoloty na różnych pokazach i mało ma to wspólnego z tym co jest w WT.

Screeny? Proszę bardzo:
http://imageshack.us/a/img5/3374/5f3r.jpg
http://imageshack.us/a/img18/387/oh90.jpg
http://imageshack.us/a/img15/682/41t8.jpg
http://imageshack.us/a/img834/7543/dpcv.jpg
http://imageshack.us/a/img19/9599/9xqp.jpg
http://imageshack.us/a/img834/1383/r2u6.jpg
http://imageshack.us/a/img827/8283/vlbh.jpg

Config? C2D E7400 @3.3GHz, GTX 285, 4GB ramu. Tekstury na średnich, bo gra na 10-cio letnim dysku i na full chrupie jak je doładowywuje.

A co do screenów z WT, wiecie co to jest downsampling? Technika polegająca na robieniu screena w kosmicznej rozdzielczości, rzędu 3000x2000 i zeskalowaniu go do powiedzmy 1500x1000, dzięki czemu uzyskuje się duuuuuży wzrost jakości, bez użycia żadnych innych technik obróbki. Link -> http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=509076

Modele czołgów owszem, wyglądają ładniej, ale porównujemy modele z 2010 (WoT) z modelami z 2013 (WT). Drzewka i krzaki - dwuwymiarowe gałązki i liście - to samo co w WoT. Jedyne co to system oświetlenia, w WT wygląda ładniej.
Owszem, silnik graficzny w czołgach jest tragicznie zoptymalizowany, ale jakoś wszyscy zapominają, że to stareńki BigWorld na dopalaczach, a WT ma silnik stosunkowo nowy.

Mentat_PL
Napisany 19 lipca 2013 - 00:23
#28

użytkownicy
Witam. Jestem już starym graczem rypiącym od zamkniętej bety w wot. Na początku pakowałem w grę forsę bo wierzyłem, że ta gra ma potencjał. Obiecywali polskie czołgi, obiecywali bitwy historyczne... Jedyne co dostałem od wg za wrzucone ponad 1000 zł to fizykę... A jak zobaczyłem wt, jak ze strzeliłem spitfajerem w jednym nalocie trzy samoloty, no po prostu miód. A wot? Po ponad dwóch latach grania grafika zabija. Czy będzie mi żal Lowe w garażu??? Czy będzie mi żal kilkunastu tysięcy bitew??? Nie. Przesiądę się na lepszą grę. O czołgach. To wszystko. Pozdrawiam.

marek48337
Napisany 19 lipca 2013 - 06:08
#29

użytkownicy
No raczej chyba nikt nikomu w WOT grać nie karze:) Trochę się zgodzę z kolegą.Im bliżej wypuszczenia tamtej gry tym eventy coraz lepsze.Marketing to marketing.O klienta trzeba dbać bo poleci do konkurencji a ich kieszeń zabili na pewno.
Ja tam grałem,gram i będę grał w WOT.Nie gram dla ruskich,gram dla siebie bo to lubię i w dup... mam ile oni zarabiają,co tam robią itp.Mi gra się podoba i zostanę przy niej.A kasa?Pewnie,że jeszcze kupie premke. Nie wiem jak to będzie wyglądało za parę miesięcy ale jak na razie było,jest i mam nadzieję,że będzie fajnie.Bo postępy są, grywalność jest, fajna zabawa jest:):):)czyli wszystko jest.

NiKuTa
Edytowany 19 lipca 2013 - 10:04
#30

użytkownicy
@Assire

W WT lata się łatwo??!! Prawdopodobnie latałeś w trybie arcade. Zapraszam na tryb FRB. W WoT brakowało mi takiego trybu.
W WT w trybie FRB ludzie mają problem ze startem, i z lodowaniem, z samym lotem też. Model Lotu (FM) w WT nie jest jeszcze dopracowany ale jest on bardziej realny od tego gówna w WoWp, gdzie masz jakiś arcadowy tryb latania. W WT stale, korkociągi, czy problemy w wyprowadzeniem samolotu z nurkowanie (inercie i bezwładność) doprowadzają do częstych spotkań glebą lub drzewami. Czasem w jednej bitwie potrafi tak paru piotów odpaść z rozgrywki.
W FRB po 1-2 sekundowej serii jeśli nie zostaniesz spruty, to masz duży problem z utrzymaniem się w powietrzu a co dopiero jeszcze tym czymś wylądować. Piszesz o bezwładności samolotów. Czy ty w ogóle wiesz co to jest i jak to wygląda? W WoWp nie ma żadnej bezwładności samolotów, samolot leci jak po sznurku. W WT FM stara się odwzorować bezwładność samolotów i czas reakcji na stery. Niektóre samoloty latają prościej a nie które kołyszą się, gdyż FM stara się odwzorować stateczność kierunkowa i poprzeczną samolotów, coś czego w WoPt nigdy nie zobaczysz.
FM w WT nie jest jeszcze dopracowany, ale widać ze nad nim pracują. Pisałem wiele postów na forum WT o błędach w FM, DM, czy uzbrojeniu samolotów. Dużo zostało poprawione.
Najpierw polataj w WT (FRB tryb), i potem proszę pisz o FM. Więc proszę nie pisać kocopołów.

Wot jest nudny bo nie ma tam poziomów trudności gry tak jak to zrobili w WT - ARCADE, HB, FRB, dlatego wot szybko mi się znudził. W WT latam tylko w FRB i jest zabawa, zero icon, tylko kokpity, pełny FM (nie uproszczony jak jest w trybie arcade), o to jest to co najbardziej lubią prawdziwi wirtualni piloci. Jak wyjdą jednostki naziemne w WT tez będę grał tylko w trybie FRB.


nightmaare
Napisany 19 lipca 2013 - 16:39
#31

użytkownicy
@SerpentSierp
Tak to juz jest z paziami którzy grają w grę nie zaczerpnąwszy nawet informacji o mechanice.
Rykoszety od papierowych pancerzy, i co niby nie są możliwe?
SĄ!
A to że 95% graczy WoTa to takie Tardy które widzą czołg strzelają i się dziwią "o jak to go nie przebilismy, przeciez on ma 50 pancerza a ja mam 200 penetracji" to nie ma o czym rozmawiać.

W sumie to ja nie wiem po co się stresuję takimi polskimi kmiotami, którzy poza narzekaniem nie potrafią nic.

Pozdro.

Assire
Napisany 19 lipca 2013 - 21:50
#32

użytkownicy
W FRB nie grałem z paru prostych przyczyn 1. nie mam joysticka i kupować nie będę, bo dla mnie to zbędna zabawka. 2. niespecjalnie mam ochotę na grę gdzie przez kilkanaście pierwszych bitew mam mieć problem ze startem, tak jak cała reszta drużyny i zabawa kończy się remisem albo rozpieprzeniem się o najbliższe drzewa. Jak chcę realizmu to odpalam S.T.A.L.K.E.R.A z modem Misery i mam wyzwanie, radzę sobie z nim sam, nie przeszkadza mi przy tym moja drużyna. Bo co z tego że w końcu latać bym się nauczył, jak tylko bym się wkurzał na tych co jeszcze nie umieją i przez nich team przegrywa?

A jeśli chodzi o arcade to model w WoWpie jest dużo przyjemniejszy niż w WT i daje znacznie więcej frajdy jak się go ogarnie.

Jednostki naziemne w WT i tryb FRB? Przyjemnego, dwugodzinego kampienia, żeby paść w 2 sekundy bo ktoś 3km dalej wypatrzył błysk pancerza w krzakach.

Scytian
Napisany 20 lipca 2013 - 13:41
#33

użytkownicy
Assire
Możesz pierdolić ale gra w której każdy samolot zachowuje się tak samo nigdy nie będzie lepsza od WT. Model gry w WoWp nie daje mi żadnej frajdy. Nie mogę latać bombowcem, bo wielkie i potężne WG powiedziało że nie. Sprawdzałeś może HB? To taki tryb pośredni między AB i FRB, tam samolot zachowuje się w miarę realistcznie ale jest też w miarę prosty w pilotarzu. Taaa super arcade, widzę wroga nie zaryzykuje bo mam końcówke HP i on mnie ma na hita a ja go musze trafić 30 razy.
nightmaare
A co powiesz na dziury w pancerzu M5 zrobione przez ISU-152 i BL10, a M5 jeździł na 100% HP?

Assire
Napisany 20 lipca 2013 - 14:49
#34

użytkownicy
Scytian, poczytaj o mechanice WoTa. Z punktu widzenia jej założeń - pocisk nie ma masy (gdyby miał to ich serwer i nasze kompy by sie zesrały a nie coś policzyły) - wszystko sie zgadza. Mi takie okazjonalne przypadki nie przeszkadzają. Jesli Tobie nie pasują, to idź graj w co innego zamiast chrzanić w każdym poście jakie to WG i ich gry są złe. Chcesz mieć czołgowy realizm to graj w T-72 Balkans on Fire! Chcesz mieć realizm w samolotach to Ił2 Sturmovik sie kłania
Zastanawiam sie ile wyście grali w WoWpa że jesteście takimi specjalistami. Scytian - bombowców jako takich nie ma, ale ruskie szturmowe doskonale te rolę spełniają. Wielkie, powolne, z masą bomb i rakiet. Ale jak sie nie wyszło poza I tier to w sumie skąd miałbyś o tym wiedzieć? No i owszem, wszystkie jedynki latają mniej więcej tak samo.

irbis056
Napisany 20 lipca 2013 - 16:59
#35

użytkownicy
Gaijin czyli twórcy WT zrobili ił2 Sturmovik młotku... To graj sobie dalej w kartonowe samoloty. Tam nawet nie ma mowy o różnych stylach walki jak energy fighting i dogfighting, tak wyszedłem poza tier 7 i uważam, że gra ssie ciężko

RagatholX
Napisany 20 lipca 2013 - 17:00
#36

użytkownicy
Tak sobie przeczytałem te wasze posty i dochodzę do wniosku że jest to żałosne. Jeden stara się przekonać drugiego do swoich racji a nikt tu nie zaakceptował wypowiedzi innej osoby. Chodzi o różne gusta, równie dobrze możecie się kłócić co jest lepsze: ogórek czy pomidor. W WT czołgi jeszcze nie wyszły a wy się kłócicie co lepsze: Wot czy WT, tak samo jak WoWP jest jeszcze w fazie beta i też krytykujecie ją jak gotowy produkt.

Proponuje zmienić debatę na: Co jest lepsze: żyrafa czy wielbłąd. Będzie bardziej zabawnie na forum.

P.s.

WG ma takie wpływy kasy i takie zaplecze logistyczne że jak będzie trzeba to wyjebie wszystko w kosmos aby być najlepszym na rynku.
WT doda tylko smaczku i przyspieszy proces udoskonalania WoT i WoWP.
Nikt nie puszcza wolno kury która znosi złote jaja.

Scytian
Napisany 20 lipca 2013 - 17:37
#37

użytkownicy
Dobra już się nie kłócę, każdy ma swoje zdanie jak napisał RagatholX.

@up Niestety kasa to nie wszystko, dla mnie musieliby zrobić WoWp od nowa żebym w to zagrał, nic mi się tam w tej chwili nie podoba. Grałem na początku CBT i grałem teraz, według mnie gra jest dalej tak samo nie grywalna. Za kasę to oni mogą kupić reklamę ale doświadczenia w tworzeniu tego typu gier nie kupią.

Assire
Napisany 21 lipca 2013 - 00:59
#38

użytkownicy
Doświadczenie też kupić mogą, bo patrząc na ich ostatnie działania, czyli wykupywanie różnych studiów developerskich na całym świecie, jest do dosyć prawdopodobne. Tylko kurde, skoro kupili ludzi od BigWorlda (silnik WoTa, jak i WoWpa) to czemu nikt sie jeszcze nie wziął za optymalizacje? Pozostaje czekać na patcha 8.8, jak to sie wyraził koleś z WG w Darłowie, szykują coś "really awesome and cool"

A co do WT i bardziej hardkorowych trybów - na gameplayach wyglądały fajnie, nawet bardzo w przeciwieństwie do tego co ugrałem w arcade, ale i tak zostanę przy WoWpie, do takiego casualowego tłuczenia noobkow WoWp jest przyjemniejszy.

Berni90PL
Napisany 21 lipca 2013 - 12:01
#39

użytkownicy
Dla niektórych na pewno gdyż WoWp to strzelanka zawieszonych w powietrzu samolotów a WT to uproszczony symulator lotu.

alojz
Napisany 21 lipca 2013 - 14:45
#40

użytkownicy
Informacje ogólne:
Po pierwsze, nie będzie walk tylko siłami lądowymi, bez samolotów. Ponadto, interakcja pomiędzy różnymi rodzajami wojsk będzie przebiegała na poziomie misji.
Przede wszystkim będzie radzieckie i niemieckie drzewo rozwoju. Te linie mogą zawierać obecnie pojazdy innych krajów, które w przyszłości zostaną wydzielone.
W grze pojawią się czołgi, niszczyciele czołgów oraz artyleria samobieżna. Inne typy technologii - podczas rozwoju gry.
Podstawową jednostką będzie ogromna maszyna. Prototypy i modele z desek kreślarskich tylko w ekstremalnych przypadkach.
Jedną z opcji rozwiązujących problem braku czołgów na wysokich poziomach niektórych krajów jest wprowadzenie zmian fragmentów istniejących rodzajów technologii. Przykład: Tiger II z działem 105mm (oryginalne kaliber 88 mm). Działo istniało, istniał prototyp wieży z nowym działem, lecz czołg nie został wyprodukowany.
Planowane:
Uzależnienie reakcji od źródła zapłonu (olej, amunicja, itp.).
Możliwość eksplozji zamontowanych zbiorników paliwa,
Możliwość wybuchu pocisku wewnątrz lufy czołgu,
Możliwość uszkodzenia lufy czołgu w przypadku jej trafienia,
Możliwość "odstrzelenia" wieży w przypadku korzystnego trafienia,
Wpływ wyszkolenia załogi: załoga nie będąca ekspertami będzie wykonać zadanie znacznie gorzej (na przykład - zapomną zmienić bieg w odpowiednim czasie),
Wirtualny strzelec w trybie AB (działko p-lot)
Walki w nocy (pociski oświetlające, ewentualnie noktowizory lub podczerwień)
Stosowanie zasłony dymnej,
Budynki podlegające zniszczeniom (plus efekty wizualne)
Zwiedzanie Berlina,
Symulacja ruchu zależna od miąższości gruntu i szerokości gąsienic (nacisku),
System modułowy z możliwością częściowych uszkodzeń,
Rozprzestrzenianie ognia (na inne moduły),
Możliwości spychania, przewracania pojazdów,
Wpływ wysokości podniesienia lufy na lot pocisku,
Zasięg dział ograniczony do 10km (strzelanie na większe odległości określono jak nieracjonalne).
Możliwość zniszczenia samolotu z działa czołgowego,
Wizualizacja pancerza czołgu w oparciu o różne modyfikacje i wersje,
Widoczne uszkodzenia pancerza,
Strzelanie ze wszystkich broni pojazdu (karabiny maszynowe, p-lotki),
Efekt rykoszetu, zależny od użytych materiałów i jakości pancerza
Szczegółowe odwzorowanie terenu,
Obecność wirtualnych instruktorów w trybie AB,
Kamuflaż,

Miszcz
Napisany 22 lipca 2013 - 01:44
#41

użytkownicy
@alojz
Jeśli rzeczywiście takie coś wprowadzą to WoT będzie zdecydowanie odstawał.Pytanie tylko ile im to zajmie.Wargaming długo wprowadzał fizykę i inne rzeczy,które obiecywali.Ciekawe będzie czy samoloty nie będą niszczyć czołgów tak jak arta przed wprowadzeniem patcha 0.8.6.Wątpię żeby w ciągu roku to wszystko było wprowadzone.Wargaming też będzie coś musiał z WoT'em zrobić.Im szybciej będzie ten War Thunder tym lepiej.

NiKuTa
Napisany 22 lipca 2013 - 11:24
#42

użytkownicy
@Assire
Widzisz kupili bigwarda i co z tego mają? Jeden z najgorszych silników gry i silników graficznych jaki widziałem przez ostanie lata. Gra chodzi bardzo słabo nawet na mocnych maszynach, a grafika i to co ma przeliczać komputer jest na słabych poziomie. Gra by się rozwijała szybciej, gdyby nie słabiutki silnik gry, który hamuje postęp gry, gdyż programiści ostro bawią się aby wszystko chodziło jako tako pod tym silnikiem.
Grałem przez wiele lat w EvE-online. Tam kompy mają więcej do roboty (przeliczanie różnego typu parametrów) a grafika wygląda o niebo lepiej i to nieźle chodzi nawet przy bitwach paruset ludzi. Tak setki ludzi ( moja największa bitwa w jakiej brałem udział to było około 1400 osób i dało się grać).

Silnik WT jest o niebo lepszy. Jak mi się wydaje to dostał jakąś nagrodę za najlepsze silnik gry, czy jakoś tak. Dzięki temu mają większe pole do popisu, silnik gry ich nie ogranicz i nie hamuje w prowadzaniu zmian i nowości. Niedługo WT wyprzedzi WoT i WoWp.
WT oferuje większe możliwości dobory poziomu trudności do predyspozycji gracza i jego ambicji. Możesz grać różnego typu misje, kampanie dynamiczne, masz 3 poziomy trudności w grze full MP, a mają wprowadzić jeszcze więcej i tryb WARLD WAR, na który czekam z niecierpliwością.

Jak dla mnie WoT oferuje za mało możliwości w grze. Masz za mało trybów gry, masz za mało tzw poziomów trudności gry. Przegranie paręnaście tysięcy bitew i porostu mi się odechciało, gdyż w kółko grasz w to samo. RANDOM BATTLE i koniec.
W WoWp silnik jest ten sam, wiec na samym początku już jest źle, a później jest jeszcze gorzej gdyż różnica pomiędzy WoT a WoWp jest tylko zmiana środka transportu :). Reszta pozostała taka sama. I to jest co mnie odrzuciło w CBT i OBT od tej gry. Juz po 1-2 tygodniach doszedłem do wniosku, ze to niczym się nie różni od WoT. I to jest powód dla którego WoWp nie odniesie sukcesu.


Zabrania się kopiowania, zmieniania i rozpowszechniania zawartości wortalu bez uprzednio otrzymanej zgody od redakcji.