1680x1050 : 632 KB
Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Tagi: overlord, blogspot, blog, wot, patch, android, IOS, apple, ics, jb, telefon, smartphone
Overlord opublikował na swoim blogu niektóre z pytań na temat World of Tanks Blitz.
1. Jaką wersje Androida będzie wspierał WoT Blitz?
Minimalne wymagania dla obu systemów (iOS, Android) nie zostały jeszcze sfinalizowane, lecz Android +4.0 oraz iOS +5.0 w zupełności wystarczą.
2. Jaki jest proponowany minimalny rozmiar wyświetlacza?
Z osobistego punktu widzenia wyświetlacz 7" powinien dostarczyć najlepsze doświadczenia. Mimo to pracujemy nad tym aby grało się równie dobrze na wszystkich ekranach np. 4" czy 9".
3. Jakie będa minimalne parametry urządzeń zdolnych obsłużyć WoT Blitz?
Jeśli chodzi o Apple wspieramy iPad 2 oraz nowsze: 3,4 i mini oraz iPhone 4 i nowsze: 4S, 5. Ze względu na różnorodność telefonów z Androidem nie jestesmy na chwile obecną podać żadnych informacji na ten temat.
4. Jaki będzie przewidiwalny rozmiar klienta gry?
Treścią gry są mapy oraz czołgi w 3D, które zajmują dużo miejsca, przez co gra może ważyć nawet więcej niż 1GB.
5. Czy telefon oraz wersje PC będą używały tego samego konta?
Oczywiście, że tak.
6. Czy gra będzie płatna?
Nie, tak jak w przypadku jej starszego brata na PC wyznajemy Free-To-Play.:)
7. Czy gra będzie posiadała system kont premium?
Tak, będzie taka opcja.
8. Czy gra na urządzenia mobilne będzie zależna w pewien sposób do jej starszej wersji na komputery?
World of Tanks Blitz to niezależny projekt, nie mniejsza wersja "wielkiego brata".
9. Czy zobaczymy kompanie w tej wersji gry?
Tak, lecz nie moge podać na chwile obecną wiecej informacji
10. Jakie rodzaje czołgów znajdą się w grze? W wersji na komputery są to: LT, MT, HT, TD oraz SPG... A za sterami jakich pojazdów będziemy mogli zasiąść w mobilnej wersji?
W początkowej wersji gry będa to napewno czołgi średnie, ciężkie oraz niszczyciele. Sam jestem wielkim fanem artylerii i chciałbym ją wdrożyć w projekt, lecz lista zostanie ograniczona do wymienionych klas.
11. Ile czołgów pojawi się w grze?
Około 90 z trzech pańśtw: USA, ZSRR oraz Niemeic.
12. A co z fizyką i modelem uszkodzeń?
Będzie on podobny do tego na PC.
13. Ile będzie map?
Nie możemy póki co podać takich informacji, dodam tylko, że budujemy mapy całkowicie od nowa więć pod względem lokalizacji będzie to nowe doświadczenie dla obecnych graczy World of Tanks. :)
14. Jakie rodzaje mapy zobaczymy? Miasto, otwarte tereny, mieszane?
Chcemy aby gra była różnorodna, więc nie skupiamy się na jednym rodzaju map. Aktualnie posiadamy pustynną mape, plan miasta oraz mapę opartą na legendarnej Karelii z wersji na komputery. Każda lokalizacja będzie unikalna dzięki czemu zapewni wiele taktycznych opcji dla graczy.
15. Jak będzie wyglądało sterowanie?
Pracujemy nad tym aby było ono jak najbardziej wygodne. Lecz będziemy wspierać kontrolery (np. Joysticki bluetooth) oraz inne urządenia posiadające potencjał.16. Kiedy ukaże się wersja otwarta dla graczy?
Gra ukaże się gdy będziemy zadowoleni z wyniku prac. Aktualnie jesteśmy na etapie Pre-Alpha. Mimo to rozwój idzie zgodnie z planem i robimy postępy.
Wygląda ciekawie, gra napewno zdobędzie uznanie wśród fanów systemów iOS oraz Android. Mój smartfon już na nią czeka, a jak się Wam podoba?
to tak jak dlaczego gracze z ps3 i pc nie grają razem w mp pomimo tego, że gra ta sama? bo nic w takich grach nie zastąpi klawiatury i gryzonia, tak jak w ścigankach nic nie zastąpi dobrej kierownicy (ew. pada- ja wolę pady)