1600x982 : 223 KB
Nasze forum World of Tanks
Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
}else{?>
}?>
World of Tanks Support Center:
support.worldoftanks.eu Pełne drzewka technologiczne:
- pojazdy ZSRR
- pojazdy Niemcy
- pojazdy USA
- pojazdy Francja
- pojazdy Wielka Brytania
- pojazdy Chiny
- pojazdy Japonia
Oficjalne europejskie forum:
forum.worldoftanks.eu Clan Wars:
worldoftanks.eu/uc/clanwars
support.worldoftanks.eu Pełne drzewka technologiczne:
- pojazdy ZSRR
- pojazdy Niemcy
- pojazdy USA
- pojazdy Francja
- pojazdy Wielka Brytania
- pojazdy Chiny
- pojazdy Japonia
Oficjalne europejskie forum:
forum.worldoftanks.eu Clan Wars:
worldoftanks.eu/uc/clanwars
Jeśli chcesz, aby wyszukiwarka podjęła próbę znalezienia danej frazy, tylko w konkretnych działach, to "zaptaszkuj" gdzie ma szukać. Następnie wciśnij przycisk "szukaj".
Wyniki dla szukanej frazy: obserwacja
należące do kategorii: aktualności
Zmiany w systemie wykrywania i widoczności w wersji 0.6.4
Wraz z nachodzącym patchem 0.6.4 programiści Wargaming.net wprowadzą pewne poprawki do systemu wykrywania i widoczności czołgów. Zniknąć mają zadziwiające sytuacje śmiercionośnych, “niewidzialnych” czołgów, oddalonych od nas o 50 metrów, dzięki czemu rozgrywka będzie przyjemniej...
Szalona|12.05.2011 / 11:08|7311 odsłon|0 komentarzy
Wraz z nachodzącym patchem 0.6.4 programiści Wargaming.net wprowadzą pewne poprawki do systemu wykrywania i widoczności czołgów. Zniknąć mają zadziwiające sytuacje śmiercionośnych, “niewidzialnych” czołgów, oddalonych od nas o 50 metrów, dzięki czemu rozgrywka będzie przyjemniej...
Szalona|12.05.2011 / 11:08|7311 odsłon|0 komentarzy
należące do kategorii: artykuły
należące do kategorii: poradniki