kliknij aby powiększyć
2048x2048 : 605 KB
worldoftanks
Nasze forum World of Tanks

Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.

world-of-tanks.eu

Przedstawiamy tłumaczenie finalnej wersji zmian, które zostaną wprowadzone wraz z patchem 0.6.4. Gracze na serwerach rosyjskich cieszą się nim od wczoraj, więc mamy nadzieję, że do wprowadzenia go na nasze serwery pozostały już tylko dni.

Pojazdy i balans

  • Dodane nowe pojazdy: ciężki czołg premium Löwe, ciężki czołg premium KV-5, czołg średni KV-13, czołg średni Pz38NA, działa samobieżne 8 poziomu: Objekt 261, GW-E Serie, T-92.
  • Poprawione hitboxy czołgów: IS-7, Jagdpanther, Tiger, Tiger II, VK4502, Ferdinand, Jagdtiger, Panther II, M41, T2 Med.
  • Poprawiono błędy tekstur i niektóre modele pojazdów.
  • Dodano nowe modele 3D dział używanych w czołgach: VK4502, Ferdinand, Tiger II, Jagdtiger.
  • Zmieniono parametry wykrywalności pojazdów - zarówno w ruchu, jak i stojących.
  • Zmieniono parametry wykrywalności wystrzałów wszystkich dział.
  • Zmieniono maksymalny zasięg skutecznego strzału dla każdego rodzaju amunicji.
  • Zmieniono prędkość dla wszystkich pocisków.
  • Wprowadzono bardziej szczegółową mechanikę uszkadzania gąsienic. Zmieniono odporność gąsienic na uszkodzenia oraz czas potrzebny na naprawę.
  • Zwiększono wartość punktową czołgów 9 poziomu na potrzeby systemu matchmakingu.

Mechanika bitwy

  • Dodano więcej punktów kontrolnych branych pod uwagę podczas sprawdzania wykrywalności.
  • Zmieniono sposób przeliczania wykrywalności dla krzewów znajdujących się w odległości do 15 metrów od czołgu.
  • Zmienono mechanikę podpalania zbiorników paliwa. Teraz podpalony zbiornik będzie traktowany jako zniszczony. Niekrytyczne trafienia nie będą w stanie podpalić zbiornika.
  • Zmienono mechanikę modułu “Fill tanks with CO2”, teraz zwiększa odporność zbiorników paliwa.
  • Zmieniono mechanikę gaszenia pożarów: siła pożaru zmniejsza się co sekundę. Dokładna wartość o jaką siła się zmniejsza jest zależna od pojazdu i powiększana o średnią umiejętność gaszenia pożarów załogi. Jak tylko siła pożaru osiągnie zero (a pojazd nie zostanie zniszczony) ogień automatycznie wygasa.
  • Zmieniono efekt działania zestawów naprawczych, zestawów pierwszej pomocy i gaśnic - zarówno kupowanych za kredyty jak i za złoto.
  1. podstawowy zestaw naprawczy - naprawia uszkodzony podzespół do końca bitwy
  2. “złoty” zestaw naprawczy - naprawia wszystkie uszkodzone podzespoły do końca bitwy
  3. Na pojeździe można zamontować oba rodzaje zestawów jednocześnie. Zestawy pierwszej pomocy działają na podobnych zasadach.
  4. podstawowa gaśnica - gasi całkowicie ogień po manualnym uruchomieniu
  5. “złota” gaśnica - automatycznie gasi pożar w ciągu 0,5 sekundy od jego wybuchu
  • "Extra combat rations", "Case of cola", "Chocolate" - będą automatycznie aktywowane na początku bitwy.
  • "Removed speed governor" - uszkodzenie silnika będzie następowało o 50% szybciej.
  • Zmieniono mechanikę uszkadzania gąsienic. Teraz gąsienica będzie zrywana jeśli pocisk trafi w pierwsze lub ostatnie koło. Niemożliwe będzie unieruchamianie pojazdów przez strzał w środkową część układu podtrzymującego gąsienicę.
  • Niemal całkowicie wyeliminowano możliwość utknięcia pojazdów przy pionowych powierzchniach i granicach pola bitwy. Zmniejszono szanse utknięcia pojazdu na przeszkodach terenowych.
  • Wprowadzono pierwszą wersję mechaniki przesuwania wraków.
  • Poprawiono hitboxy artylerii samobieżnych o konstrucji odkrytej, włącznie z naprawieniem błędu taranowania GW-Tigera poprzez dojechanie do tylnej części pancerza.
  • Poprawiono wymagania konieczne do zdobycia medalu “Defender”. Teraz są dokładnie takie same jak w opisie medalu.
  • Zmienione wymagania konieczne do zdobycia odznaki “Reaper” i medalu Fadina. Teraz zaliczane są także pojazdy zniszczone splashem lub przez podpalenie.
  • Naprawiono rozbieżność pomiędzy widokiem zręcznościowym a snajperskim występującą gdy pojazd znajdował się na nachylonej powierzchni.

Mechanika pozabitewna

  • Dodano możliwość przenoszenia wyposażenia wcześniej na stałe przypisanego do danego czołgu (np. Rammer, Coated Optics itp.). Teraz za opłatą 10 złota można dany moduł przenieść na inny pojazd wybierając opcję “dismount equipment” znajdującą się na końcu listy.
  • Po włączeniu przyspieszenia szkolenia załogi (na czołgach z elitarnym statusem) bonusowe doświadczenie jakie było rozdzielane między załogę będzie przydzielane w całości najmniej doświadczonemu członkowi załogi. Pod uwagę będzie brane ile punktów doświadczenia dany czołgista zdobył jak do tej pory (nie pokazywane % umiejętności), jeżeli kilku członków załogi ma takie same doświadczenie, to będzie ono przekazywane pierwszemu na liście.
  • Dodano automatyczny system banowania teamkillerów.

Zawartość

  • Dodano dwie nowe mapy: Mountain Pass i Prairies.
  • Zmienono wygląd mapy Pagorki.
  • Mapa Komarin została przemodelowana: zmniejszono ilość zarośli, na środkowej wyspie dodano kilka budynków.
  • Poprawiono łączenie skyboxów i terenu na niektórych mapach.
  • Poprawiono efekty ekranowe na mapie Abbey
  • Na większości map usunięto czerwoną linię określającą granice pola bitwy z miejsc nieprzejezdnych (góry, urwiska, woda itp.)
  • Poprawiono okręgi określające granice baz, teraz odzwierciedlają je bardziej dokładnie.
  • Poprawiono, tudzież przemodelowano hitboxy większości niewielkich obiektów występujących na mapach.
  • Na mapie Ensk poprawiono znikanie obiektów występujące podczas obrotu kamery.
  • Zoptymalizowano rozmiar tekstur dla niektórych obiektów i budynków.
  • Dodano nowe modele gąsienic.
  • Poprawiono efekty dźwiękowe dla niektórych obiektów.
  • Poprawiono efekty dźwiękowe dla strzałów i wybuchów.

Interfejs w garażu

  • Dodano dodatkowe informacje o klanie w oknie informacyjnym gracza.
  • Dodano możliwość blokowania wiadomości głosowych zarówno w bitwie jak i w garażu.
  • Dodano kilka podpowiedzi wyświetlanych podczas ładowania bitwy.
  • Dodano możliwość wyłączenia pionowych ruchów pojazdu w widoku snajperskim. Dotyczy to wstrząsów i poruszeń występujących podczas strzelania/ruszania/zatrzymywania/uderzeń pocisków trafiających w pojazd. Wstrząsy i poruszenia domyślnie są włączone.
  • Dodano opcję wyłączającą wyświetlanie śladów gąsienic.
  • Dodano opcję wyłączającą wyświetlanie dymu i odprysków błota.
  • Dodano zaawansowane opcje komunikacji głosowej: możliwość wyboru urządzenia audio, test połączenia itp.
  • Wyeliminowano błędy powodujące zawieszanie gry podczas dołączania do plutonu lub kompanii. Występowały one gdy na komputerze dołączającego gracza zablokowane były porty konieczne do używania komunikacji głosowej.
  • Dodano opcję wyciszania dźwięków gry podczas używania komunikacji głosowej.
  • Dodano sekcję klanową w oknie kontaktów.
  • Zaktualizowano istniejące podpowiedzi wyświetlające się podczas ładowania bitwy.
  • Poprawiono komunikat wyświetlany podczas zmiany silnika w czołgu wyposażonym w dodatkowe moduły wpływające na napęd (np. zmiana na silnik dieslowski w czołgu wyposażonym w “105 octane gasoline”).
  • Dodano ikonkę wskazującą przy pseudonimie gracza pokazującą czy aktualnie mówi na czacie głosowym.
  • Dodano gwiazdkę na ikonach czołgu w garażu informującą, że dany pojazd nie zdobył jeszcze podwójnego doświadczenia w danym dniu.
  • Poprawiono istniejące i dodano nowe opisy wyskakujące po najechaniu kursorem na elementy interfejsu.
  • Poprawiono nakładanie się grafik elementów garażu na pojazdy.
  • Poprawiono błąd z uaktualnianiem ilości kredytów po powrocie pojazdu z bitwy.
  • Skorygowano zmiany wagi wyposażenia po zamontowaniu go na pojeździe.
  • Poprawiono wyświetlanie kolejki oczekujących na bitwę gdy gracz utknął w niej na dłużej.
  • Poprawiono rozbieżność w wyświetlaniu nazwisk członków załogi w oknie z dodatkowymi informacjami.
  • Poprawiono “kompresję” okna z danymi personalnymi członków załogi.
  • Na nie wynalezionych jeszcze pojazdach będzie widoczne czy dany moduł został wcześniej odkryty.
  • Przy odznaczeniu “Mouse Trap” będą wyświetlane jego aktualne statystyki.
  • Poprawiono licznik przy odznaczeniu “Sharpshooter”.
  • Poprawiono licznik przy odznaczeniu “Invincible”.
  • Zmieniono domyślny widok kanałów plutonu i kompanii.
  • Dodano nowe efekty dźwiękowe dla niektórych elementów interfejsu.
  • Poprawiono pomniejsze błędy interfejsu.
  • Usunięto powtarzające się nazwiska członków załóg z listy umożliwiającej zmianę nazwisk.
  • Dodano wyskakujący opis z podpowiedzią dla wyposażenia na stałe przypisywanego pojazdowi.
  • Poprawiono niewłaściwą rozdzielczość obrazka wyświetlanego przy ładowaniu mapy Ensk.

Interfejs bitewny

  • Nowa Minimapa zbudowana we flashu, podobnie jak reszta interfejsu. Dodano wyświetlanie klas pojazdów.
  • Ikonka czołgu gracza, który zniszczył kilku sojuszników będzie wyświetlana na niebiesko.
  • Dodano możliwość dodania gracza do listy ignorowanych w trakcie bitwy, poprzez naciśnięcie na nick PPM oraz Ctrl.
  • Dodano oznaczenia plutonów wyświetlane nad czołgami.
  • Dodano opcje dotyczące wyświetlania ikon nad czołgami: “pokaż ikonę czołgu” i “pokaż poziom czołgu”.
  • Po stracie czołgu wyświetli się panel z dostępnymi czynnościami.
  • Ulepszono interfejs ze statystykami wyświetlany klawiszem “Tab” w czasie bitwy.
  • Ulepszono okno pomocy wyświetlane w czasie bitwy klawiszem “F1”.
  • Usunięto błąd powodujące losowe wyświetlanie się na celowniku napisu “Panzerwaffe JagdPanther 26%”.
  • Poprawiono rozciąganie okienka czatu na pełen okran gdy zawiera ono dużo “spacji”.
  • Poprawiono działanie przycisku voice czatu podczas bitwy.

System/Grafika

  • Poprawiono ustawienia domyślne używane dla niektórych starszych kart graficznych.
  • Poprawiono wykrywanie rekomendowanych ustawień graficznych.
  • Poprawiono liczne błędy generowania obrazu. Zwiększono wydajność w dynamicynzm wyświetlaniu cieni.
  • Zmieniono alokację pamięci w systemach 64-bitowych, powinno to rozwiązać problem z “wyciekami pamięci”.
  • Dodano limit dla jakości tekstur w systemach 32-bitowych opartych o 2GB lub mniej pamięci.
  • Przemodelowano dodatkowe efekty wizualne wyświetlane po zniszczeniu pojazdu gracza.
  • Poprawiono wygląd kursora w widoku artyleryjskim, w niektórych przypadkach miał nieprawidłową wielkość.
  • Poprawiono animację obrotów kół.
  • Zmieniono wygląd śladów gąsienic - teraz są zależne od terenu na jakim są zostawiane.
  • Dodano zabezpieczenie uniemożliwiające zmianę wyglądu i czas wyświetlania smugi po wystrzelonym pocisku.
  • Zmniejszono spadki płynności grafiki wywołane generowaniem śladów gąsienic.
  • Wyeliminowano niektóre przypadki “dziwnego” zachowania pojazdów: braku reakcji lub opóźnienia reakcji na klawisze sterujące pomimo niskiego pingu i braku strat pakietów.
  • Wyeliminowano przywieszenia gry podczas wykonywania zrzutu ekranu (screenshot).
  • Poprawiono wyświetlania pojazdu gracza podczas przełączania z widoku zręcznościowego do snajperskiego.
  • Poprawiono błędy w wyświetlaniu podczas wykonywania szybkich ruchów kamery z włączonym efektem “pośmiertnym”.

Pełna lista zmian w balansie pojazdów:

Pojazdy niemieckie

PzKpfw 38H735(f) (Hotchkiss): powiększono wartość punktową na potrzeby matchmakingu.

PzKpfw B2 740(f) (B-1bis): wytrzymałość zmniejszona o 15 punktów.

Bison:

  • Wytrzymałość powiększona o 10 punktów.
  • Szybkostrzelność działa 150mm_sIG33L11 ustalona na 4,4 strzałów na minutę.
  • Powiększony o 10% rozrzut podczas jazdy i obracania się.

Grille: wytrzymałość zmniejszona o 20 punktów.

Hummel:

  • Wytrzymałość zmniejszona o 40 punktów.
  • Powiększony o 10% rozrzut podczas jazdy i obracania się.
  • Szybkostrzelność działa 150mm_sFH13_L17 ustalona na 4 strzały na minutę.
  • Szybkostrzelność działa 150mm_sFH18_L30 ustalona na 3,24 strzałów na minutę.

GW-Panther:

  • Wytrzymałość zmniejszona o 60 punktów.
  • Dla najlepszego zawieszenia powiększony o 10% rozrzut podczas jazdy i obracania się
  • Szybkostrzelność działa 150mm_sFH18_L30 ustalona na 3,24 strzałów na minutę.
  • Szybkostrzelność działa 150mm_sFH36_L43 ustalona na 2,92 strzałów na minutę.
  • Obrażenia zadawane przez pociski działa 150mm_sFH36_L43 zwiększono do 1200/900/1200.

GW-Tiger:

  • Wytrzymałość zmniejszona o 40 punktów.
  • Powiększony o 10% rozrzut podczas jazdy i obracania się.
  • Rozrzut działa 210mm_Morser_21 zmniejszony do poziomu 0,51.
  • Dodano pociski przeciwpancerne dla działa 210mm_Morser_21.

Hetzer:

  • Szybkostrzelność dział 75mm_PaK_39_L48 i 75mm_PaK_39_L48 un ustalona na 17,14 strzałów na minutę.
  • Dodano możliwość zamontowania wentylacji.

StuG III:

  • Szybkostrzelność działa 75mm_StuK40_L43 ustalona na 17,65 strzałów na minutę.
  • Szybkostrzelność działa 75mm_StuK40_L48 ustalona na 17,65 strzałów na minutę.
  • Szybkostrzelność działa 75mm_StuK42_L70 ustalona na 15,38 strzałów na minutę.

JagdPanzer IV:

  • Szybkostrzelność działa 75mm_PaK_39_L48 ustalona na 19,35 strzałów na minutę.
  • Szybkostrzelność działa 75mm_Stuk42_L70 ustalona na 17,14 strzałów na minutę.
  • Szybkostrzelność działa 88mm_PaK_36_L56 ustalona na 11,7 strzałów na minutę.

Jagdpanther:

  • Przeprojektowane hitboxy: znacząco zmniejszony rozmiar układu napędowego, poprawione niewłaściwe elementy w tylnej części, przeprojektowane jarzma dział.
  • Szybkostrzelność działa 75mm_StuK42_L70 ustalona na 18,2 strzałów na minutę.
  • Szybkostrzelność działa 88mm_PaK_36_L56 ustalona na 12,77 strzałów na minutę.
  • Czas skupiania celownika dla działa 88mm_PaK_43_L71 ustalony na 2 sekundy.
  • Szybkostrzelność działa 105mm_K18_L52 ustalona na 8,57 strzałów na minutę.
  • Czas skupiania celownika dla działa 105mm_K18_L52 ustalony na 1,5 sekundy.

Ferdinand:

  • Przeprojektowane jarzma dział.
  • Pancerz boczny zmniejszony z 85 do 80mm.
  • Czas skupiania celownika dla działa 88mm_PaK_43_L71 ustalony na 2 sekundy.
  • Szybkostrzelność działa 105mm_K18_L52 ustalona na 7 strzałów na minutę.
  • Czas skupiania celownika dla działa 105mm_K18_L52 ustalony na 1,5 sekundy.

Jagdtiger:

  • Wytrzymałość powiększona o 200 punktów.
  • Zmniejszony o 15% rozrzut podczas jazdy i obracania się.
  • Przeprojektowane jarzma dział
  • Szybkostrzelność działa 128mm_PaK44_L55 ustalona na 6,32 strzału na minutę.
  • Szybkostrzelność działa 128mm_PaK44_2_L61 ustalona na 6 strzałów na minutę.
  • Czas skupiania celownika dla działa 128mm_PaK44_2_L61 ustalony na 2 sekundy.
  • Zmieniony wygląd działa 128mm_PaK44_2_L61.

Pz38t: gałąź technologiczna tego czołgu prowadzi teraz do Pz38 NA zamiast do Hetzera.

PzII Luchs: prędkość obrotu wieży PzIIL Luchstrum powiększona z 30 do 45 stopni na sekundę.

PzIII: zwiększono wydajność w terenie fabrycznego zawieszenia.

PzIII/IV:

  • Przedni pancerz zmniejszony z 80 do 60 mm.
  • Waga kadłuba zmniejszona z 14570 do 13570 kg.
  • Zwiększony pancerz czołowy wieży PzIV ausfH z 65 do 80 mm.
  • Waga wieży PzIV ausfH zwiększona z 3500 do 4000 kg.
  • Prędkość obrotu wieży PzIV ausfH zwiększona z 50 do 60 stopni na sekundę.
  • Wytrzymałość wieży PzIV ausfH zwiększona o 10 punktów.
  • Prędkość maksymalna zwiększona z 43 do 55 km/h.
  • Wytrzymałość kadłuba zwiększona o 30 punktów.

PzIV:

  • Szybkostrzelność działa 75mm_KwK_37_L24 w najlepszej wieży ustalona na 17 strzałów na minutę.
  • Szybkostrzelność działa 50mm_KwK_39_L60 w najlepszej wieży ustalona na 30 strzałów na minutę.
  • Szybkostrzelność działa 75mm_KwK_40_L43 w najlepszej wieży ustalona na 17 strzałów na minutę.
  • Szybkostrzelność działa 75mm_KwK_40_L48 w najlepszej wieży ustalona na 17 strzałów na minutę.

VK3001H:

  • Szybkostrzelność działa 105mm_StuH42_L28 w najlepszej wieży ustalona na 17 strzałów na minutę.
  • Szybkostrzelność działa 75mm_KwK_40_L43 w najlepszej wieży ustalona na 17 strzałów na minutę.
  • Szybkostrzelność działa 75mm_KwK_40_L48 w najlepszej wieży ustalona na 17 strzałów na minutę.
  • Szybkostrzelność działa 88mm_KwK_36_L56 w najlepszej wieży ustalona na 9,23 strzałów na minutę.

VK3001P:

  • Prędkość obrotu fabrycznego zawieszenia zwiększona do 28 stopni na sekundę.
  • Prędkość obrotu ulepszonego zawieszenia zmniejszona do 28 stopni na sekundę.
  • Szybkostrzelność działa 75mm_KwK_40_L48 w obu wieżach ustalona na 17 strzałów na minutę.

VK3002 DB:

  • Szybkostrzelność działa 75mm_KwK_40_L48 w fabrycznej wieży ustalona na 16 strzałów na minutę.
  • Szybkostrzelność działa 75mm_KwK_40_L48 w ulepszonej wieży ustalona na 17 strzałów na minutę.

VK3601H:

  • Szybkostrzelność działa 105mm_StuH42_L28 w fabrycznej wieży ustalona na 8 strzałów na minutę.
  • Szybkostrzelność działa 88mm_KwK_36_L56 w ulepszonej wieży ustalona na 9,23 strzałów na minutę.

Pz V Panther:

  • Zwiększony pancerz czołowy kadłuba z 80mm (część górna) i 60 mm (część dolna) do odpowiednio 82 i 62mm. Pancerz nad gąsienicami zwiększono z 30 do 41 mm, opancerzenie podłogi i górnej płyty wieży powiększony z 16 do 17mm.
  • Pancerz czołowy wieży PV-V_Standardturm zmniejszony z 110 do 100 mm, opancerzenie osłon wizjerów powiększono z 16 do 30 mm.
  • Szybkostrzelność działa 88mm_KwK_36_L56 w ulepszonej wieży ustalona na 10,34 strzałów na minutę.
  • Szybkostrzelność działa 88mm_KwK_43_L71 ustalona na 9,84 strzałów na minutę.

Opancerzenie Pz V/IV and Pz V/IV Alpha zostało zmienione identycznie jak w Pz V Panther.

Panther II:

  • Zmieniono wygląd podstawowej wieży.
  • Przeprojektowano jarzma dział.
  • Limit udźwigu podstawowego zawieszenia powiększono tak, aby pozwalał na montaż działa 8,8cm L/71.
  • Przeprojektowano drzewko technologiczne czołgu tak aby możliwe było zamontowanie w fabrycznej wieży działa 8,8cm L/71.

Pz VI Tiger:

  • Szybkostrzelność działa 88mm_KwK_36_L56 w fabrycznej wieży ustalona na 9,23 strzałów na minutę.
  • Szybkostrzelność działa 88mm_KwK_36_L56 w ulepszonej wieży ustalona na 10,34 strzałów na minutę.
  • Szybkostrzelność działa 88mm_KwK_43_L71 w ulepszonej wieży ustalona na 8,82 strzałów na minutę.
  • Znacząco zmniejszono rozmiar hitboxów układu napędowego oraz silnika.

PzVIB Tiger II:

  • Przeprojektowano jarzma dział.
  • Pancerz czołowy wieży Henshel zwiększony do 185 mm.
  • Pancerz przedniej dolnej częsci kadłuba zmniejszony ze 150 do 120 mm.
  • Szybkostrzelność działa 88mm_KwK_36_L71 w fabrycznej wieży ustalona na 9,23 strzałów na minutę.
  • Szybkostrzelność działa 105mm_KwK46_L68 w fabrycznej wieży ustalona na 5,45 strzałów na minutę.
  • Szybkostrzelność działa 88mm_KwK_36_L71 w ulepszonejj wieży ustalona na 9,83 strzałów na minutę.
  • Szybkostrzelność działa 105mm_KwK45_L52 w ulepszonej wieży ustalona na 6,82 strzałów na minutę.
  • Szybkostrzelność działa 105mm_KwK46_L68 w ulepszonej wieży ustalona na 6 strzałów na minutę.

VK4502P:

  • Uszczegółowiono opancerzenie wieży VK4502P_Standardturm.
  • Uszczegółowiono opancerzenie wieży VK4502P_Eliteturm.
  • Przeprojektowano jarzma dział w obu rodzajach wież.
  • Szybkostrzelność działa 88mm_KwK_43_L71 w fabrycznej wieży ustalona na 9,84 strzałów na minutę.
  • Szybkostrzelność działa 105mm_KwK45_L52 w fabrycznej wieży ustalona na 6,82 strzałów na minutę.
  • Szybkostrzelność działa 105mm_KwK46_L68 w fabrycznej wieży ustalona na 6,67 strzałów na minutę.
  • Szybkostrzelność działa 88mm_KwK_43_L71 w ulepszonej wieży ustalona na 10,34 strzałów na minutę.
  • Szybkostrzelność działa 105mm_KwK45_L52 w ulepszonej wieży ustalona na 7,69 strzałów na minutę.
  • Szybkostrzelność działa 105mm_KwK46_L68 w ulepszonej wieży ustalona na 7,5 strzałów na minutę.
  • Szybkostrzelność działa 128mm_KwK44_L55 ustalona na 7,5 strzałów na minutę.

Maus:

  • Przeprojektowano opancerzenie kadłuba.
  • Przeprojektowano jarzmo działa.
  • Zapas amunicji ustalono na 68 pocisków.

Zmiany pocisków niemieckich:

  • 128mm_PzGr39: obrażenia zwiększone z 470 do 490
  • 128mm_PzGr40: obrażenia zwiększone z 470 do 490
  • 128mm_SprG18: obrażenia zwiększone z 620 do 630
  • 150mm_Sprg: zasięg eksplozji zmniejszony z 3.75 do 3.57
  • 150mm_Sprg_L: zasięg eksplozji zmniejszony z 4.06 do 3.57
  • 150mm_SprgG: zasięg eksplozji zmniejszony z 3.75 do 3.57
  • 150mm_Sprg_L.erz.: zasięg eksplozji zmniejszony 4.06 do 3.57
  • 128mm_PzGr39L: obrażenia zwiększone z 540 do 560
  • 128mm_PzGr43: obrażenia zwiększone z 540 do 560
  • 170mm_Sprg18: zasięg eksplozji zmniejszony z 4.81 do 4.59
  • 170mm_Sprg18_Ausf_G: zasięg eksplozji zmniejszony z 6.95 do 6.57
  • 210mm_Sprg18: zasięg eksplozji zmniejszony 7.35 do 7.0
  • 210mm_Sprg18_Ausf_G: zasięg eksplozji zwiększony z 10.0 do 10.02
  • 150mm_SprgG36:
  • koszt pocisku zwiększony z 12 do 13 złota
  • zasięg eksplozji zmniejszony z 5.38 do 5.11
  • obrażenia zwiększone z 950 do 1200

Pojazdy amerykańskie

T1 Cunningham: dodano działko 20mm Hispano Suiza.

T2 med:

  • Dodano 20mm Hispano Suiza gun.
  • Przeprojektowano jarzmo działa.

M7 Priest:

  • Wytrzymałość zmniejszona o 30 punktów.
  • Szybkostrzelność działa 105mm_Howitzer_M3 ustalona na 5,52 strzałów na minutę.
  • Szybkostrzelność działa 105mm_Howitzer_M2A1 ustalona na 7,41 strzałów na minutę.

M41:

  • Wytrzymałość zmniejszona o 60 punktów.
  • Szybkostrzelność działa 155mm_Gun_M1918M1 ustalona na 3,3 strzałów na minutę.

M12: szybkostrzelność działa 155mm_Gun_M1A1 ustalona na 2,82 strzałów na minutę.

M40/M43:

  • Wytrzymałość zmniejszona o 50 punktów.
  • Rozrzut podczas jazdy i obracania się powiększono o 10%.
  • Szybkostrzelność działa 155mm_Gun_M1A1 ustalona na 2,82 strzałów na minutę.
  • Szybkostrzelność działa 203mm_Howitzer_M1 ustalona na 1,78 strzałów na minutę.

T1 hvy: ograniczono zakres opuszczenia działa o 3 stopnie.

M6: ograniczono zakres opuszczenia działa o 4 stopnie.

T29: szybkostrzelność działa 105mm_Gun_T5E1 w ulepszonej wieży ustalona na 6 strzałów na minutę.

Т32:

  • Zasięg widzenia podstawowej wieży zmniejszony do 430 metrów.
  • Ograniczono zakres opuszczenia działa o 4 stopnie.
  • Szybkostrzelność działa 105mm_Gun_T5E1 w podstawowej wieży ustalona na 5,45 strzałów na minutę.
  • Szybkostrzelność działa 105mm_Gun_T5E1 w ulepszonej wieży ustalona na 6,32 strzałów na minutę.

Т34:

  • Ograniczono zakres opuszczenia działa o 4 stopnie.
  • Szybkostrzelność działa 105mm_Gun_T5E1 w obu wieżach ustalona na 7,5 strzału na minutę.

M26 Pershing: rozrzut podczas jazdy zmniejszony o 10%.

Zmiany pocisków amerykańskich:

  • 12.7mm_AP_M2: obrażenia zadawane modułom zwiększone z 16 do 20
  • 76mm_HE_M42B1: zasięg eksplozji zmniejszony z 0.96 do 0.92
  • 105mm_HE_M1: zasięg eksplozji zmniejszony z 1.84 do 1.75
  • 105mm_AP_T32: obrażenia zmniejszone z 360 do 320
  • 105mm_APCR_T29E3: obrażenia zmniejszone z 360 do 320
  • 105mm_HE_M11: obrażenia zmniejszone z 450 do 420
  • 155mm_HE_M101: zasięg eksplozji zmniejszony z 4.0 do 3.81
  • 155mm_HE_M102: zasięg eksplozji zmniejszony z 4.0 do 3.81
  • 155mm_HE_M101M2: zasięg eksplozji zmniejszony z 5.38 do 5.34
  • 203mm_HE_M106: zasięg eksplozji zmniejszony z 6.87 do 6.54
  • 203mm_HE_A1M1: zasięg eksplozji zmniejszony z 9.81 do 9.54

Pojazdy radzieckie

IS-3:

  • Prędkość maksymalna jazdy do przodu i do tyłu zwiększono z 36 i 16 do odpowiednio 38 i 17 km/h.
  • Zwiększono wydajność w terenie ulepszonego zawieszenia o 5%.
  • Wytrzymałość kadłuba zwiększono o 100 punktów.
  • Wytrzymałość ulepszonej wieży powiększono o 40 punktów.

IS-7:

  • Przeprojektowano opancerzenie wieży w okolicach zewnętrznych karabinów maszynowych.
  • Zmniejszono rozmiar mechanizmu obrotu wieży.

KV-1S:

  • Wytrzymałość kadłuba zwiększono o 100 punktów.
  • Wytrzymałość ulepszonej wieży zwiększono o 10 punktów.
  • Zwiększono wydajność zawieszeń w terenie o 10%.

KV-220:

  • Opancerzenie czołowe kadłuba zmniejszono ze 120 do 100 mm.
  • Poziom czołgu w systemie match-making’u zmniejszono o 1.

S-51:

  • Zmniejszono wytrzymałość o 30 punktów.
  • Rozrzut podczas jazdy i obracania się zwiększono o 10%.
  • Szybkostrzelność działa 152mm_BR-2 ustalono na 3 strzały na minutę.
  • Szybkostrzelność działa 203mm_B-4 ustalono na 1,58 strzału na minutę.

SU-14:

  • Zmniejszono wytrzymałość o 90 punktów.
  • Prędkość obrotu zwiększona o 2 stopnie na sekundę.
  • Rozrzut podczas jazdy i obracania się zwiększono o 10%.
  • Szybkostrzelność działa 152mm_BR-2 ustalono na 3,33 strzału na minutę.
  • Rozrzut działa 152mm_BR-2 ustalono na 0,43.
  • Szybkostrzelność działa 203mm_B-4 ustalono na 1,9 strzału na minutę.
  • Rozrzut działa 203mm_B-4 ustalono na 0,48.

Object 212:

  • Zmniejszono wytrzymałość o 90 punktów.
  • Przeprojektowano jarzmo działa.
  • Rozrzut podczas jazdy i obracania się zwiększono o 10%.
  • Szybkostrzelność działa 152mm_BR-2 ustalono na 3,33 strzału na minutę.
  • Rozrzut działa 152mm_BR-2 ustalono na 0,43.
  • Szybkostrzelność działa 203mm_B-4 ustalono na 1,9 strzału na minutę.
  • Rozrzut działa 203mm_B-4 ustalono na 0,48.

Object 704:

  • Prędkość maksymalna jazdy do przodu i do tyłu zmniejszono z 43 i 14 do odpowiednio 37 i 13 km/h.
  • Rozrzut podczas jazdy i obracania się zwiększono o 10%.
  • Zakres ruchu działa w płaszczyźnie pionowej ograniczono do 11 stopni w obu kierunkach.
  • Wytrzymałość zwiększona o 250 punktów.
  • Rozrzut zmniejszony do 0,34.
  • Szybkość skupiania celownika zmniejszona do 2,5 sekundy.

SU-18: szybkostrzelność działa 76mm_cannon_mod_1927 ustalono na 9.84 pocisków na minutę.

SU-26: szybkostrzelność działa 76mm_cannon_mod_1927 ustalono na 10 pocisków na minutę.

SU-5:

  • Zmniejszono wytrzymałość o 30 punktów.
  • Szybkostrzelność działa 76mm_cannon_mod_1905_30 ustalono na 11,54 pocisków na minutę.
  • Szybkostrzelność działa 122mm_cannon_mod_1930 ustalono na 8 pocisków na minutę.

SU-8:

  • Zmniejszono wytrzymałość o 50 punktów.
  • Rozrzut podczas jazdy i obracania się zwiększono o 10%.
  • Rozrzut działa 152mm ML-20 ustalono na 0.5.

T-34-85: wytrzymałość wieży T-34-85 zmniejszono o 20 punktów.

T-54:

  • Masę ulepszonej wieży zwiększono o 500 kg.
  • Moc najlepszego silnika zwiększono do 700KM, zaś jego cenę do 82300 kredytów.

Zmiany pocisków radzieckich (wartości zasięgu wyrażone w metrach):

  • 76mm_UOF-354K: zasięg eksplozji zmniejszono z 0,96 do 0,92
  • 122mm_UOF-471: zasięg eksplozji zmniejszono z 2,48 do 2,36
  • 122mm_OF420SO: zasięg eksplozji zmniejszono z 2,48 do 2,36
  • 122mm_OF420SOMSH: zasięg eksplozji zmniejszono z 2,68 do 2,36
  • 152mm_53OF500:
  • zasięg eksplozji zmniejszono z 3,85 do 3,67
  • zwiększono obrażenia z 290 do 330
  • 152mm_53-OF-530: zasięg eksplozji zmniejszono z 3,85 do 3,67
  • 152mm_53-OF-551: zasięg eksplozji zmniejszono z 3,85 do 3,67
  • 152mm_53-OF-551BM: zasięg eksplozji zmniejszono z 5,39 do 5,13
  • 203mm_F-625D: zasięg eksplozji zmniejszono z 6,87 do 6,54
  • 203mm_F-625DBM: zasięg eksplozji zmniejszono z 9,62 do 9,16
Źródło: Blog Overlorda

Dyskusja
Aktualnie nie ma wpisów powiązanych z tym tematem

Zabrania się kopiowania, zmieniania i rozpowszechniania zawartości wortalu bez uprzednio otrzymanej zgody od redakcji.