kliknij aby powiększyć
1280x673 : 239 KB
worldoftanks
Nasze forum World of Tanks

Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.

world-of-tanks.eu
Poradnik „loltraktorzysty” - Opisujący urok i tajniki gry pierwszym “czołgiem” III Rzeszy - VK33 “Leichttraktor”.
Matti015, Środa, 27 kwietnia 2011, 18:10
Tagi: loltraktor, leichttraktor, poradnik, tajniki, taktyka, rzesza, vk33, statystyki, cechy

12następna
Pewnie zastanawiacie się teraz, czemu ktoś pisze poradnik do gry pojazdem, który grzeje miejsce w naszym garażu maksymalnie 3-4 godziny po pierwszym zetknięciu z World of Tanks. Otóż, kiedyś pewnie przyznacie mi rację, monotonna gra czołgami wysokich tierów w końcu się nudzi. Nadejdzie taki moment, w którym przesiądziecie się do czegoś „lżejszego” i zachęcam Was, abyście pokierowali właśnie Leichttraktorem. Niektórym może się to wydawać śmieszne, ale osobiście uważam, że gra tym „cackiem” daje mnóstwo frajdy, nieraz dużo większej niż bardziej zaawansowanymi pojazdami.

Przejdźmy do właściwej części poradnika. Na początek spójrzmy na trochę „suchych” statystyk naszego czołgu zakładając, że maksymalnie go ulepszyliśmy (co nie jest trudne i zabiera około 30-60 minut):

worldoftanks

Wytrzymałość naszego czołgu jest znikoma, choć na swój poziom wystarcza, żeby kogoś „ubić”. Prędkość nie jest powalająca, za to przyspieszenie jest dość dobre. Zwrotność VK33 jest znakomita, co przydaje się na ulicznych mapach takich jak Himmelsdorf. Pancerz wykonany ze wzmocnionego, nitowanego kartonu może odbić co najwyżej strzałkę z pistoletu, należącego do jakiegoś dziecka. Zarówno penetracja, jak i uszkodzenia nie są atutem działka w naszym czołgu. Trzeba jednak zauważyć, że jest ono szybkostrzelne. 144 pociski na minutę wystarczają, aby solidnie komuś „dokopać”. Prędkość obrotu wieży jest dobra, natomiast zasięg sygnału i widzenia wołają o pomstę do nieba.

Zanim wyruszymy w bitwę, jeszcze tylko rzućmy okiem na „loltraktora”. Od zwykłego ciągnika rolniczego różni się praktycznie tylko tym, że nie ma przeszklonej kabiny, zamiast kół zainstalowano gąsienice i dorzucono do niego szybkostrzelne działko/karabin maszynowy.

Wchodzimy do bitwy. Trafiliśmy na Pagórki. Gra ładuje się. Po chwili następuje odliczanie, a my oglądamy pojazdy sojuszników, wrogów i otoczenie. Nie ma artylerii – to dla nas pocieszająca informacja. Ruszamy.

Ważnym elementem gry Leichttraktorem jest walka z drugiej linii. Nie powinniśmy jechać „byle do przodu”. Pancerz i wytrzymałość naszej maszyny na to nie pozwala. Dajmy szansę wykazania się sojusznikom posiadającym lepsze pojazdy. Jeżeli wiemy, że wróg posiada po swojej stronie artylerię, powinniśmy ustawić się w taki sposób, aby nie mogła nas trafić – za budynkami, skałami, wrakami, wzniesieniami itp. W drugiej kolejności patrzymy na to, czy mamy szansę bezpiecznego ostrzeliwania wroga. Jeśli tak, to bardzo dobrze, a jeśli nie, musimy poszukać lepszego miejsca lub cierpliwie czekać, aż osłabiony przeciwnik podjedzie do nas. Preferuję pierwszą opcję, ponieważ z natury nie lubię czekać (kupiliśmy przecież Leichttraktora w celu oderwania się od monotonnej gry na wysokich tierach). Podsumowując, najlepszą metodą walki jest tzw „ogień zaporowy”. Osłaniamy sojuszników z bezpiecznej pozycji, w miarę możliwości niszcząc kogo się da. Oczywiście trzeba regularnie przesuwać się za linią naszych sojuszników - o ile poruszają się do przodu.

worldoftanks

worldoftanks

worldoftanks

12następna
Dyskusja
Gembam
Napisany 31 maja 2011 - 08:52
#1

użytkownicy
Mój wkład w ten poradnik.

Jeżeli walka toczy się zza rogu mamy problem z tym, że wieża jest z tyłu czołgu i do strzału trzeba wysunąć się prawie w całości. Wypróbowałem sposób, odwracam czołg i wysuwam tył, ale za to wystarczy kawałek, i trudniej nas trafić oraz wysuwanie trwa znacznie krócej.

Kolega autor zapomniał w poradniku (z treści wynika, że to poradnik dla już posiadających większe czołgi) napisać, że "mały Tygrys" bez rozpędu zatrzyma się na latarni, murku, słupie. Warto brać to pod uwagę szukając szybko kryjówki. Osoby przyzwyczajone do dużych czołgów odruchowo ignorują takie przeszkody.

Poza tym super, po przeczytaniu poleciałem do sklepu, kupiłem loltractora, uzupełniłem moduły i miałem godzinkę zabawy o jakiej już zapomniałem, również w plutonie z kolegami, których namówiłem na nową/starą formę walki.

IluminatPOL
Napisany 08 kwietnia 2012 - 14:46
#2

użytkownicy
Ja mam pytanko dotyczące badania działka. Nie mam możliwości zbadania 2 poziomu działka 3,7cm KwK36. Jedyną możliwością jest zbadanie pierwszego poziomu działka 2cm Breda. Czyżby poziom drugi nie istniał?

Walter_NovotnyPL
Napisany 08 kwietnia 2012 - 16:14
#3

użytkownicy
Ja gram nie Lolkiem tylko PzII.

p11k
Napisany 08 kwietnia 2012 - 19:46
#4

użytkownicy
Nie istnieje 2 poziom działka. Tutaj nie da się rozwijać aktualnie posiadanej broni, możesz jedynie kupować nową. Poza tym loltraktorem gra się wystawiając pod kątem tyłek zza osłony i w ten sposób strzelając.

IluminatPOL
Napisany 09 kwietnia 2012 - 12:47
#5

użytkownicy
Wiem wiem, ale chodzi mi o drugi poziom tak jak np. jest z gąsienicami czy wieżyczką. 2 poziom modułu. a dokładnie chodzi mi o 5 misję z początkowego szkolenia: "opracuj wszystkie moduły i technologie dowolnego czołgu I"

Trent
Napisany 10 kwietnia 2012 - 00:12
#6

użytkownicy
@Matti015

Zrób świeżego screenshota do artykułu... "Zasięg widzenia: 320 m"? :)

IluminatPOL
Napisany 12 kwietnia 2012 - 20:03
#7

użytkownicy
Mój problem już nie aktualny. Wszystkiego się dowiedziałem.

zurson
Napisany 18 kwietnia 2012 - 17:19
#8

użytkownicy
ja nadal nie wiem jak zrobic ta 5 misje, a gram T1 cunningham, i mam wszystkie te opcje na II, a pokupywałem już czolgi do poziomu drugiego to tamto, jestem żółtodziobem w tej grze.

lego1010
Napisany 11 sierpnia 2012 - 17:59
#9

użytkownicy
Ja po jednej bitwie dostałem tyle expa, że starczyło na zbadanie wszystkich modułów i pojazdów :).

Canis_L
Napisany 30 maja 2014 - 11:01
#10

użytkownicy
Osobiście dużo gram Lolkiem, ale używam działa 3,7 cm KwK 36 L/46.5 (podstawowego). Ze względu na najlepszą celność i penetrację doskonale nadaje się do walk na większe odległości i bezproblemowo przebija frontowe pancerze większości pojazdów, które przyjdzie nam spotkać podczas potyczek. Przyzwoity dmg oraz czas przeładowania również jest jego atutem.
Polecam wypróbować tą konfigurację.

arko200
Napisany 26 stycznia 2017 - 20:24
#11

użytkownicy
Generator GOLDA WOT !


Zabrania się kopiowania, zmieniania i rozpowszechniania zawartości wortalu bez uprzednio otrzymanej zgody od redakcji.
Projekt i wykonanie strony ArtCoders © 2010 r.