kliknij aby powiększyć
1152x720 : 393 KB
worldoftanks
Nasze forum World of Tanks

Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.

world-of-tanks.eu
Ciekawostka o Hit-Boxach
Kurkus, Poniedziałek, 19 września 2011, 15:55
Tagi: hit box, ciekawostka, trzy wymiary, ostrzał, pancerz, deweloperzy, model zniszczeń, wot, World of Tanks

1
Deweloperzy podzielili się aktualnym schematem uszkodzeń pojazdów w World of Tanks.
Oryginalnym autorem jest Alebelle, a źródło znajduje się tutaj.
Damage Model (DM) – „model uszkodzeń” czyli sposób odwzorowania uszkodzeń pojazdów w grze. Podczas rozwoju gry wiele się zmieniło pod tym względem i zmienia się do tej pory. Jedna z głównych zmian – pojazdy otrzymały bardziej skomplikowany system collision boxów, a model uszkodzeń stał się bardziej złożony. Wcześniej czołg był liczony jako 2 „cegły” opancerzenia. Przy takim modelu można było trafiając w tył czołgu ranić kierowcę. Przykład starego modelu (Jako przykładu tu i dalej użyjemy czołgu premium M3 Stuart)

wot hit box
Ten schemat już jest dawno nieaktualny. Wszystko jest teraz znacznie bardziej skomplikowane.

wot hit box
Zewnętrzny wygląd czołgu:

wot hit box
Różnym kolorem ukazane są „grupy opancerzenia” z takimi samymi cechami.

wot hit box
Różnym kolorem pokazane są Collision box’y (Hit box’y) modułów czołgu i czołgistów.

1
Dyskusja
Aktualnie nie ma wpisów powiązanych z tym tematem

Zabrania się kopiowania, zmieniania i rozpowszechniania zawartości wortalu bez uprzednio otrzymanej zgody od redakcji.
Projekt i wykonanie strony ArtCoders © 2010 r.