kliknij aby powiększyć
1920x1080 : 445 KB
worldoftanks
Nasze forum World of Tanks

Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.

world-of-tanks.eu
1
Nowe informacje o WoT

Huzio
Napisany 12 Sty. 2012 - 22:26
#1

użytkownicy
Często widać informacje które pojawiają się z dużym opóźnieniem na wortalu w porównaniu do innych źródeł. Proponuje temat gdzie użytkownicy będą mogli napisać krótkie info na temat nowego eventu, darmowych kodów na stronie bądź innej ciekawej opcji która może być zawarta na stronie głównej.

Ak-47
Napisany 13 Sty. 2012 - 07:10
#2

użytkownicy
Mody, adminito też ludzie dlatego nie zawsze news się pojawia odrazu. Temat niby dobry, ale ludzie zaglądają przeważnie na stronę główną w poszukiwaniu newsa

kurkusmaximus
Napisany 13 Sty. 2012 - 11:24
#3

administracja
Tutaj ( http://world-of-tanks.eu/forum/6/1/ ) można pisać, a co ciekawsze rzeczy będą wspominane na stronie głównej.

Jeśli chodzi o czas pojawiania się newsów, to zależy on głównie od redaktorów. Wortal wszyscy rozbudowują charytatywnie. Czasami zdarza się, że uda się z reklam jakąś sumkę uzbierać i wtedy wędruje ona do nich. Oczywiście gdyby zarabiali chociaż połowę najniższej krajowej, to newsy pojawiałyby się bardzo szybko, ale to jest nierealne.

Jeśli ktoś chciałby pobawić się w redaktora, to niech skontaktuje się z naczelnym: kruczoczarny@world-of-tanks.eu

Fastbird
Edytowany 24 Luty 2012 - 22:22
#4

użytkownicy
Informacje na forum.
Konkretne tematy po przeczytaniu są szare i wiem że tam już nic nowego nie ma. Ale działy są cały czas na niebieski.
Przykładowo "Pojazdy USA" widać na niebiesko mimo że wszystko jest przczytane, bo jak wejde głębiej to 3 tematy T29 M37 i nowe są na szaro.
Czy dałoby radę zrobić coś takiego na działy jak Pojazdy USA?
Lub znaczki :
http://world-of-tanks.eu/img/forum_nieczytane.png
zrobić lepiej widoczne i by się zmieniały jak sie przeczyta.

Edit: oraz funkcja zaznacz dział/forum jako przeczytane
lub jeśli jest to gdzie?

kurkusmaximus
Napisany 25 Luty 2012 - 10:24
#5

administracja
Dałoby się i będzie. Najpierw zaktualizuję czołgopedię.

Fastbird
Napisany 27 Luty 2012 - 00:33
#6

użytkownicy
Super :) Dzieki.

Endriu
Edytowany 28 Ma. 2012 - 16:48
#7

redaktorzy
Witam , o to nowa aktualność :) http://www.outpostgamez.com/ou...urkatovskiy-lead-game-designer

wersja Pl :

WoT: Ekskluzywny wywiad z / Sergey Burkatovskiy główny projektant gry





Outpostgamez miał okazję przeprowadzić wywiad z Siergiejem Burkatovskiy i Wargaming.net Główny projektant gry, on dostarczył bardzo ciekawy wgląd w obszarze World of Tanks.



1. Rozumiemy, że masz dużo więcej premii zbiorniki do rozdać, to czy można mieć 2 różnych bitwach, takich jak składki bitwy i walki losowej i utrzymując zbiorniki premii ściśle do map składek, chyba że są w plutonie aby poprawić ogólną jakość gry.

Jesteśmy rzeczywiście utworzenie jednego miejsca gry w World of Tanks. Cokolwiek Klasa / Tier zbiornik należy, będziemy trzymać się klasycznej rock-papier-nożyce podejścia przeciwwagi plusy i minusy wszystkich "kolegów". Jednego pojazdu siła ognia jest równoważona z mniejszą dokładnością, a powolne tempo maszyna będzie celować w zbroi i trwałość, a czołgi premii mieszczą się w tej formule doskonale.

Każdy bilans gra zmienić realizujemy opiera się na danych statystycznych zbieramy i przetwarzamy na dobę. Jedyną zaletą do zbiornika Premium to korzyści ekonomiczne graczy otrzymuje od nich, i to jest, gdy wracamy do podstaw w naszym modelu free2play - rzeczy premia przyspiesza swoje postępy w grze.

2. W poprzednich wywiadów, wargaming.net stwierdził, że ceny premii zbiornikach, takich jak Lowe, typ 59, itd. są oparte na ich możliwości, jak i popytu. Masz podniósł cenę Lowe z powodu dużego popytu, dlaczego nie Typ 59 monitorowane dokładniej, że trzeba było usunąć go z gry w sklepie krótkim czasie.

Choć nie jest to najbardziej efektywny czołg, Typ 59 na pewno dał graczom więcej pewności siebie, co czyniło go najpopularniejszym zbiornik Premium w grze. To, co miało znacznie większy i, niestety, negatywny wpływ na równowagę w grze niż Loewe, na przykład. W media są jednym z najbardziej popularnych klasach pojazdów i mając szansę, aby przejść i skopać parę tyłek w tier-8 MED zostało okazją dla graczy.

Byliśmy kontroli danych z Chin medium i miał nadzieję, że sprawa ulegnie poprawie, ale, oczywiście, dalszy wzrost typu 59 populacji byłby zmiażdżony równowagi między swobodnym i premia zawartości w grze, więc zdecydowaliśmy się na jego całkowitym usunięciu.

3. W zbliżającej się bitwie garażu, co zapobiega artystycznej lub ogromna ilość zbiorników z Camping odradzania obszar łatwiejsze zabija / zwycięstwa? Aka: Spawn camping.

To może być problem, ale bitwy garaż będzie miał kilka punktów odradzania dzięki czemu jest bardzo trudne i absolutnie bezużyteczne spróbować ogromny kemping obszaru. Tylko outnumbering z, powiedzmy, 7 przez 1 zwycięstwo dotacje. Ponadto, bitwy garaż będzie bardziej chaotyczny i ekscytujące niż zwykłe base-na-bazowych starć; każda bitwa będzie "szukać i zniszcz" misja w końcu ewoluuje w "szukać i zniszcz-the-drań-że-tak -zabity-ty "Tryb.



Outpostgamez miał okazję przeprowadzić wywiad z Siergiejem Burkatovskiy i Wargaming.net Główny projektant gry, on dostarczył bardzo ciekawy wgląd w obszarze World of Tanks.



1. Rozumiemy, że masz dużo więcej premii zbiorniki do rozdać, to czy można mieć 2 różnych bitwach, takich jak składki bitwy i walki losowej i utrzymując zbiorniki premii ściśle do map składek, chyba że są w plutonie aby poprawić ogólną jakość gry.

Jesteśmy rzeczywiście utworzenie jednego miejsca gry w World of Tanks. Cokolwiek Klasa / Tier zbiornik należy, będziemy trzymać się klasycznej rock-papier-nożyce podejścia przeciwwagi plusy i minusy wszystkich "kolegów". Jednego pojazdu siła ognia jest równoważona z mniejszą dokładnością, a powolne tempo maszyna będzie celować w zbroi i trwałość, a czołgi premii mieszczą się w tej formule doskonale.

Każdy bilans gra zmienić realizujemy opiera się na danych statystycznych zbieramy i przetwarzamy na dobę. Jedyną zaletą do zbiornika Premium to korzyści ekonomiczne graczy otrzymuje od nich, i to jest, gdy wracamy do podstaw w naszym modelu free2play - rzeczy premia przyspiesza swoje postępy w grze.

2. W poprzednich wywiadów, wargaming.net stwierdził, że ceny premii zbiornikach, takich jak Lowe, typ 59, itd. są oparte na ich możliwości, jak i popytu. Masz podniósł cenę Lowe z powodu dużego popytu, dlaczego nie Typ 59 monitorowane dokładniej, że trzeba było usunąć go z gry w sklepie krótkim czasie.

Choć nie jest to najbardziej efektywny czołg, Typ 59 na pewno dał graczom więcej pewności siebie, co czyniło go najpopularniejszym zbiornik Premium w grze. To, co miało znacznie większy i, niestety, negatywny wpływ na równowagę w grze niż Loewe, na przykład. W media są jednym z najbardziej popularnych klasach pojazdów i mając szansę, aby przejść i skopać parę tyłek w tier-8 MED zostało okazją dla graczy.

Byliśmy kontroli danych z Chin medium i miał nadzieję, że sprawa ulegnie poprawie, ale, oczywiście, dalszy wzrost typu 59 populacji byłby zmiażdżony równowagi między swobodnym i premia zawartości w grze, więc zdecydowaliśmy się na jego całkowitym usunięciu.

3. W zbliżającej się bitwie garażu, co zapobiega artystycznej lub ogromna ilość zbiorników z Camping odradzania obszar łatwiejsze zabija / zwycięstwa? Aka: Spawn camping.

To może być problem, ale bitwy garaż będzie miał kilka punktów odradzania dzięki czemu jest bardzo trudne i absolutnie bezużyteczne spróbować ogromny kemping obszaru. Tylko outnumbering z, powiedzmy, 7 przez 1 zwycięstwo dotacje. Ponadto, bitwy garaż będzie bardziej chaotyczny i ekscytujące niż zwykłe base-na-bazowych starć; każda bitwa będzie "szukać i zniszcz" misja w końcu ewoluuje w "szukać i zniszcz-the-drań-że-tak -zabity-ty "Tryb.

4. Każde słowo na kiedy Fizyka zostaną wprowadzone, a co wyzwania trzeba było pokonać, aby zwolnić fizyki.

Głównym wyzwaniem w nowej fizyki leży w zachowaniu pojazdu z coraz bardziej złożone. Od teraz, gracze nie są w stanie spaść klify lub mostów, nawet jeśli chcą, która gwarantuje jedno z kluczowych World of Tanks elementów projektu gry - dostępności. Byliśmy powtarzając tę ​​mantrę do siebie i do wszystkich, od pierwszego dnia zaczęliśmy rozwój zbiorników: gracze powinni walczyć przeciwko wrogom, a nie walczyć ze swoich pojazdów, co oznacza, nadając im proste kontrole o zręcznościowych elementów zachowania zbiornika.

I kilka elementów fizyki zwrócił swój zbiornik na wroga (szczególnie prawdziwe w odniesieniu do zbocza i klify). Teraz, gdy mamy zaktualizowaną Fizyka na naszego wewnętrznego testu, wciąż mamy myśleć optymalnego systemu sterowania, który opuści grę na tym samym poziomie prostoty.

5. Francuskie czołgi zostały wydane w 7.1, każde słowo na brytyjskich czołgów innych niż Lend-Lease premii czołgów rosyjskich.

Brytyjczycy będą najprawdopodobniej pojawi się w trzecim kwartale 2012 roku. Są pędem w rozwoju już teraz. Jednakże, podczas gdy prace nad nimi zostało zrobione, będziemy kontynuować wprowadzanie nowych pojazdów wszystkich czterech narodów do gry.

6. Byliśmy dokuczał z adaptacyjnym camo. Wtedy nigdy nie przyszedł z aktualizacją 7.0. Każdy pomysł na kiedy zobaczymy to?

Jest planowane do realizacji w aktualizacji 7.4 Jeżeli nic nie interweniuje.

7. Mówiono o Matchmaking modyfikacji. Jednak arkusz kalkulacyjny postów listy poziomy się przez 13. Czy to uniemożliwiające przyszłych czołgów? Każdy pomysł co te zbiorniki może być.

Musi być trochę zamieszania, ponieważ zostaliśmy odnosząc się do poziomów bojowych, które różnią się od pojazdu. W istocie, 13 poziomy nie oznacza, że ​​będzie 13 poziomów.

Jeśli chodzi o artylerię, czołgi, ciężkie i TGS różnią SPGs w stosunku do liczby pojazdów obecnych, mamy kilka poziomów w celu zrekompensowania tej różnicy. Na przykład, gdybyśmy początkowo określono na 8 poziomów na kondygnacji, WoT byłby tylko opisywany 9 warstw. Będziemy wprowadzać dodatkowe kondygnacje, by wyrównać szanse ..

8. W niedawnym wydaniu wideo przez Wargaming.net, nie było wzmianki o IS-6 i IS-8. Każde słowo, gdy będą to wydawnictwo, co tier będą, i jak wpłyną one na tech drzewo.

Nadchodząca aktualizacja 7,2 znajdą się amerykańskie niszczyciele czołgów i dwie nowe najwyższej Heavies (i pierwszy amerykański mapa jak dobrze!), A nastąpi czysto sowieckiego aktualizacji 7.3 do włączenia IS-6 i IS-8, między innymi. Experimental pojazd stworzony pod koniec II wojny światowej, IS-6 będzie zbiornik premium. IS-8 jest prototyp z legendarnych potworów radzieckich, T-10 i T-10m od 1950 roku. Zbiornik zajmie tier-9 gniazdo z IS-4, które staną sekund tier-10 czołg ciężki. Tak więc, IS-6 będzie najprawdopodobniej stać kondygnacja-8 premium, a IS-8 będzie researchable tier-9 pojazd.

9. Jak z patchem 7.1 nastąpiła gorąca dyskusja w odniesieniu do systemu swat. Będzie specjalny zespół rozwój Matchmaker ponownie ocenić, jak system kojarzeń i dodać dodatkowe zmienne, takie jak "Światło, ciężkie, średnie" etc zrównoważyć nieco więcej, zamiast ściśle Tier-tych i ciężary?

Są widoki na wyważarce gry. Nie chcemy go stworzyć całkowicie odzwierciedlone zespoły, a my również nie będzie równowagi bitwy o odmiennych typów zespołów w ich szkieletach w jeden zespół bogaty w artystycznej; inny przesycone z niszczycieli czołgów). Tylko grupa zbiorników do wyważenia to harcerze, a przez to mam na myśli zarówno lekkich i średnich zbiorników. Jako bitwy pokazać, definicja harcerz nie może ograniczać się do lekkich czołgów tylko, media mogą idealnie pasować do tej roli, jak również. Osobiście liczę M46 Patton jest najlepszy zwiadowca, dzięki szerokiej gamie prawie widoku, w połączeniu z jej uszkodzenia i dokładności. Będziemy ustawić listę czołgów nadających się do rozpoznania i rozprowadzać je równomiernie między zespołami, nie zapominając zrównoważyć je przed sobą, jak również.

Co do bardziej szczegółowego "trudniejszej" kojarzeń, obecny balancer jest dostrojony się na większych numerach internetowych i nie będą działać doskonale przy niskim PCCU, i to niepraktyczne mieć dwa różne matchmakers, ponieważ oni nie na "Borderline" numerów online.

10. Kiedy amerykańska wersja drzewo tech nastąpić wraz z rosyjskim zmiany tech drzewa odbywa?

Krajowe drzewa tech korygowane są non-stop. Podczas trwającego etapie rewizji, dodamy amerykański TDS jako część aktualizacji 7.2 i wprowadzić kilka radzieckich Heavies w aktualizacji 7.3, francuski tech drzewo dostanie TDS i artystycznej w aktualizacji 7.4. To trochę za wcześnie, aby ujawnić jakieś dalsze plany, ale mogę powiedzieć, że będziemy z pewnością kontynuować dodawanie radzieckich i amerykańskich maszyn.

11. Kiedy będzie premia SPG-tych i TD staną się dostępne i każdy wyraz tego, co oni będą?

Pracujemy nad nimi już teraz, więc jest to dość trudne do nazwy dokładnej daty w tej chwili. W sumie są one zaplanowane do wprowadzenia w jednym z kolejnych aktualizacji i będzie tier 5 pojazdów, z 88 Jagdtiger mm obecnej jedyny wyjątek, najprawdopodobniej będzie to stać tier 8 niszczyciel czołgów. Postanowiliśmy skupić się mocno na głównych gałęziach - są priorytetem, a premii pojazdy zostaną dodane jak tylko będą gotowe.

12. Czy twórcy rzeczywiście grać ustalić z gry, jeśli pewne rzeczy należy zmienić, czy też polegać na konsumentów / wejście gracza? Jeśli tak, to ile ich czas pracy jest przeznaczona do gry?

Większość z nas na Wargaming.net są zapaleni Tankmen (i tankwomen jak dobrze!). Można spojrzeć na moje statystyki gry.








Możesz rozwijać zrozumienie podstawowej gry poprzez granie. Zapoznaj się z QA Dept jako przykład - grają WoT cały dzień, tylko dlatego, że trzeba go przetestować. Jak dla mnie, niestety, mam tylko czas na grę 4 pojazdów dziennie: francuski oddział że jestem bada teraz, plus, 3 premii pojazdów. Nienawidzę przyznać, że nie kupiłeś IS-7 jeszcze, w przeciwieństwie do T-30, na przykład. Dlatego jestem koncentrując się na francuskich czołgów (mam badać je do AMX 12 t już). Plus, gram premii czołgi, aby zdobyć punkty i ostatecznie stać się IS-7.

13. Czy są jakieś plany w pracach na rzecz zwiększenia zarobków kredytowe Tier 8 artylerii, poziom 9 i 10 heavy s? W obecnej chwili wielu graczy nie może zdobyć punktów podczas gry w tych zbiornikach. Nawet z wygranej, luźne kredytów ze względu na koszt amunicji oraz wysokie koszty naprawy.

Powiedziałbym, że nie. Chodzi o to schemat rentowność pojazd w World of Tanks zakłada, że ​​jeśli masz ochotę grać górne kondygnacje będziesz musiał spędzić trochę czasu gry na zbiornikach średniej wielkości. Zrobione z celu: większość z tych pojazdów - Sherman, Tygrys, Pantera, a T-34 - to zbiornik do budowy legendy i zachęcamy graczy do wyboru ich. Dlatego dostają najwięcej punktów. Jesteśmy bardzo nieugięty o tym, i nie zmieni się nasza polityka. Ta sama zasada odnosi się do Arty. Gracze z top tier SPGs mają do odegrania średnich warstw, tym samym zapewniając wsparcie dla średnich czołgów panujących w grze.

14. Widzieliśmy niektórych nowych Camo. Jednak kiedy moro adaptacyjne zostać zwolnione, które rzekomo zmienia kolor camo, na podstawie których mapa jesteś? Czy inne zbiorniki Premium są dostępne w sklepie z pamiątkami? Na przykład: Churchill, T-14, typ 59, ect..

Niedługo. Gracze będą kupować maski do malowania, a kolorystyka automatycznie dostosuje się do bitwy gracz walczy w. Każda mapa otrzymają szereg schematów kolorowania do wyboru (szary, brązowy i czarny dla Himmelsdorf, szary, w kolorze piaskowym i zielonym dla Ruinberg; i zielony, biały i szary dla Erlenberg). W skrócie, Adaptive moro pozwoli Ci dostosować zbiorników zgodnie z danej mapie.

15. Dzięki nowej auto, ładowanie systemu wprowadzono francuskich czołgów. Będziemy mieli możliwość w przyszłości do zmiany okrągły sekwencję? Na przykład: obecnie jest to AP-AP-AP-AP-AP-AP (6 okrągły sama skorupa) moglibyśmy mieć możliwość, aby to AP-APCR-AP-APCR-AP-APCR. Ewentualnie innej kombinacji dostępnych rund?

Byliśmy z uwzględnieniem funkcji i postanowił przeciwko niej. Powodem jest to, że mamy muszle premii w grze, a my chcieliśmy mieć pewność, gracze kontrolują sposobu ich użycia. W przypadku systemu mieszanego załadunku, możesz wystrzelić kilka pocisków premii przypadkowo, co byłoby naprawdę frustrujące. Dlatego już zdecydował się na załadunku jednego typu. Będziesz musiał przejść do drugiej beczki, jeśli chcesz strzelać z innymi rodzajami powłok.

16. Ile skorupy prędkości z rund AP mieć wpływ na penetrują pancerz?

Dla uproszczenia obliczeń nie powiązać prędkość muszli 'i przenikliwości. Mamy penetracji / odległość tabeli proporcji, że mimo uproszczenia, dostarcza wiarygodnych danych. Jesteśmy bardzo z niego zadowolony, i nie planujemy żadnych istotnych zmian przynajmniej w najbliższej przyszłości.

17. Francuskie czołgi z karabinów półautomatycznych nie ma możliwość zakupu wibracyjnych. Czy będzie coś równoważne Rammer moduł dla tych rodzajów broni?

Francuskie czołgi, które mają automatyczne narzędzia ładowania z oscylujących wieżyczkami. Są one trudniejsze do ustabilizowania niż zwykły pistolet i dlatego nie planujemy wprowadzenia modułów Rammer dla niego.

18. Wszelkie planuje zwiększyć kary kolizji, ponieważ wielu graczy wciąż się grzywną, nawet jeśli przyjazny barana od tyłu i zrobić uszkodzenia lekkich zbiorników.

Jesteśmy przyjrzeniu kary kolizji i zmienić system trochę, co czyni go mniej trudne dla graczy.

19. Jakie są szanse, aby mieć 4man lub 5man pluton?

Wróciliśmy do tego pomysłu i próbował wprowadzenie 5-man plutony po raz kolejny. Okazało się, że w ramach losowych walk, dobrze zorganizowana grupa pięciu staje się praktycznie niepokonany. Jeśli spróbujemy potrącenie jej z podobną 5-man plutonu do drugiej drużyny, reszta graczy pozostają bez zmian na wszystkich, aby wpłynąć na wynik bitwy. Powoduje to katastrofalne równowagi gry. Tak, 5-man plutony są jedynie w krótkich walkach z dwóch plutonów zwalczających się nawzajem. Co do losowych walk, to na pewno nie zrobi.

20. Rozumiem, że wargaming.net stwierdził, że mają osobny zespół do skupienia się na system kojarzenia. Dlaczego nie System kojarzeń poprawić w 7.1?

Tak, rzeczywiście mieć osobny zespół, który pracuje wyłącznie na systemie kojarzeń. Niestety, zespół nie udało się rozwiązać wszystkie problemy z nowego systemu, zanim wersja 7.1 została wydana.

21. Dlaczego istnieje 5min czas kolejka max w efekcie zmusza swat tworzy uszkodzone wyników?

30 min kolejka max jest niepotrzebne i nieracjonalne. Większość graczy dostanie zmęczony czekaniem i będzie zakończyć przed walka się zaczyna. 5-min kolejka jest najdłuższa w rozsądnym czasie. Mamy nadzieję, że World of Tanks przyciąga więcej graczy, ponieważ wzrost Graczy online rozwiąże problem skorumpowanych meczów.

22. Czy jesteś w dowolnym momencie, patrząc na możliwości wystąpienia World of Piechoty?

Piechota i czołgi walczyły w ścisłej współpracy podczas II wojny światowej. Jednak nie planujemy wprowadzają piechotę w WOT lub utwórz World of Piechoty w najbliższej przyszłości. Na początek, nigdy kiedykolwiek żałował czołgi wybieranie jak nasze "głównych" bohaterów i nie widzą żadnego przekonującego powodu, aby zmienić początkowe myślenia. Zbiorniki przewidują gry ogromnie zróżnicowaną, a także wprowadzenie piechoty w grze oznaczałoby przemyślenia najistotniejsze rozgrywki od zera.

Dziękuję bardzo za pytania, do zobaczenia w grze.



Palce
Napisany 28 Ma. 2012 - 18:14
#8

użytkownicy
Bez urazy ale tego nie da się czytać.

kurkusmaximus
Napisany 28 Ma. 2012 - 18:48
#9

administracja
Tłumaczenie całego tekstu w translatorze to zło. Tłumaczenie pojedynczych zdań i na bieżąco ich poprawianie, ok.

1

Zabrania się kopiowania, zmieniania i rozpowszechniania zawartości wortalu bez uprzednio otrzymanej zgody od redakcji.