kliknij aby powiększyć
1680x1050 : 1100 KB
worldoftanks
Nasze forum World of Tanks

Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.

world-of-tanks.eu
Patch 0.6.7 – ostateczna lista zmian


Już jutro otrzymamy nową aktualizację – v.0.6.7 (~200MB). Overlord przygotował pełną listę zmian:

Bugi i nowości:

  • dodano lekki niemiecki czołg 5 poziomu VK2801
  • dodano radzieckie lekkie czołgi T-50 (4 poziom) i T-50-2 (5 poziom)
  • dodano amerykańskie czołgi M24 Chaffee (lekki 5 poziomu) i Sherman Jumbo (M4A3E2) (średni)
  • dodano chiński pojazd 8 poziomu Type 59
  • dodano mapę Fishing Bay
  • dodano opcje zakupu konta Premium na 6 i 12 miesięcy
  • dodano opis do czołgu M6A2E1
  • „Wittmann’s Medal” zostaje zastąpiony przez „Boelter’s Medal”
  • poprawiono modele: T92, Pz V-IV, Pz38 NA, T-54
  • poprawiono błędy na mapach: Steppes, Westfield, Lakeville, Siegfried Line
  • zmieniono słabe punkty w pancerzu E-50 i E-75 (błotniki, przyrządy optyczne)
  • poprawiono model działa dla Pz III/IV
  • naprawiono bug czatu w grze (czasami po naciśnięciu entera nie otwierał się)
  • naprawiono bug z ścieżką rozwojową Pz III/IV i Hummel
  • naprawiono bug z tworzeniem bitew, w których jedna drużyna miała 14 graczy, a druga 15
  • naprawiono bug z mruganiem przycisku czatu
  • zmieniono nazwy silników: T92, T28, T95
  • naprawiono skrypt dla materiałów eksploatacyjnych w sklepie

Zmiany w pojazdach:

PzJager I

  • prędkość obrotu zmniejszona o 1 stopień/s
  • prędkość obrotu działa wzrosła o 10 stopni/s
  • szybkość przeładowania pocisku dla działa 3.7cm PaK 38t L/47 od teraz to 1.8 s
  • szybkość skupiania dla działa 3.7cm PaK 38t L/47 od teraz to 1 s
  • limit pocisków dla działa 4.7cm PaK 38t L/43 zwiększono o 1
  • szybkość skupiania dla działa 4.7cm PaK 38t L/43 od teraz to 1 s

Marder II

  • czas przeładowania działa 7.5cm PaK 40 od teraz to 3.5 s
  • czas przeładowania działa 7.6cm PaK 46(r) od teraz to 3.8 s

Hetzer

  • zdolność pokonywania terenów o średniej trudności zwiększono o 5%
  • szybkość przeładowania działa 7.5cm PaK 39 L/43 od teraz to 3.4 s
  • szybkość przeładowania działa 7.5cm PaK 39 L/48 od teraz to 3.4 s
  • szybkość przeładowania działa 10.5cm StuH42 L/28 od teraz to 7.5 s

JagdPz IV

  • dodano bardziej szczegółowy model działa
  • rozrzut celownika podczas ruchu zmniejszono o 5%
  • czas przeładowania działa 7.5cm StuK42 L/70 ustawiono na 3.4 s
  • czas przeładowania działa 10.5cm StuH42 L/28 ustawiono na 6.3 s
  • czas przeładowania działa 8.8cm PaK 36 L/56 ustawiono na 5 s

Jagdpanther

  • -obrót pojazdu przy najlepszym zawieszeniu zmniejszono o 3 stopnie/s
  • rozrzut celownika podczas ruchu zwiększono o 5%
  • szybkość przeładowania działa 10.5cm K18 L/52 od teraz to 7.2 s
  • szybkość przeładowania działa 8.8cm PaK 43 L/71 od teraz to 4.8 s

Ferdinand

  • szybkość przeładowania działa 10.5cm K18 L/52 od teraz to 7.2 s
  • szybkość przeładowania działa 8.8cm PaK 43 L/71 od teraz to 4.8 s
  • szybkość przeładowania działa 12.8cm PaK 44 L/55 od teraz to 10.5 s

JagdTiger

  • zdolność pokonywania terenów o średniej trudności, dla podstawowego zawieszenia, zwiększono o 5%
  • zdolność pokonywania terenów o bardzo dużej trudności, dla najlepszego zawieszenia, zwiększono o 5%

Pz IIIA

  • dodano 20 pkt do wytrzymałości
  • zdolność pokonywania terenów dla podstawowego zawieszenia, zwiększono o 10%
  • zdolność pokonywania terenów dla najlepszego zawieszenia, zwiększono o 5%

Maus

  • zwiększono ładowność o 1 tonę

M2 Med

  • dodano bardziej szczegółowy model opancerzenia

M36 Slugger

  • prędkość obrotu zmniejszono o 2 stopnie/s

M46 Patton

  • zmniejszono rozrzut celownika podczas ruchu (od teraz ma taką samą wartość jak M26 Pershing z patcha 0.6.4)

M5 Stuart

  • dodano bardziej szczegółowy model opancerzenia

Ram 2

  • dodano bardziej szczegółowy model opancerzenia

T18

  • prędkość obrotu dla podstawowego zawieszenia zmniejszono o 2 stopnie/s
  • prędkość obrotu dla najlepszego zawieszenia zmniejszono o 2 stopnie/s
  • rozrzut celownika podczas ruchu, dla podstawowego zawieszenia, zwiększono o 5%
  • rozrzut celownika podczas ruchu, dla najlepszego zawieszenia, zwiększono o 5%
  • zdolność pokonywania terenu dla najlepszego zawieszenia, zmniejszono o 5%
  • szybkość przeładowania działa 75mm Howitzer M1A1 od teraz to 3.6 s

T40

  • rozrzut celownika podczas ruchu, dla podstawowego zawieszenia, zwiększono o 5%
  • rozrzut celownika podczas ruchu, dla najlepszego zawieszenia, zwiększono o 5%
  • prędkość obrotu dla najlepszego zawieszenia zmniejszono o 1 stopień/s

T25 AT

  • prędkość obrotu dla podstawowego zawieszenia zmniejszono o 2 stopnie/s
  • prędkość obrotu dla najlepszego zawieszenia zmniejszono o 2 stopnie/s
  • rozrzut celownika podczas ruchu, dla podstawowego zawieszenia, zwiększono o 5%
  • rozrzut celownika podczas ruchu, dla najlepszego zawieszenia, zwiększono o 5%
  • szybkość przeładowania działa 90mm AT Gun M3 od teraz to 6.4 s
  • szybkość przeładowania działa 90mm AT Gun T15E2 od teraz to 6.4 s
  • szybkość przeładowania działa 105mm AT Gun T5E1 od teraz to 8 s

T82

  • prędkość obrotu zmniejszono o 2 stopnie/s
  • szybkość przeładowania działa 57mm Gun M1 L/50 od teraz to 2.2 s

Działa radzieckie (wartości mogą być różne w zależności od modelu pojazdu):

  • 37mm ZiS-19-S, czas celowania ustawiono na 1.5 s
  • 45mm 20K-S, czas celowania ustawiono na 1.5 s
  • 57mm ZiS-2, czas przeładowania od teraz to 2.5 s
  • 76mm L-10-S, czas celowania ustawiono na 2.0 s
  • 85mm D-5S-85A, rozrzut - 0.37 s
  • 85mm LB-2-S, czas celowania ustawiono na 2.5 s
  • 100mm D10-T, czas przeładowania od teraz to 6.2 s, czas celowania ustawiono na 2.0 s
  • 107mm ZiS-6-S, czas celowania ustawiono na 2.5 s
  • 122mm M-30-S, czas celowania ustawiono na 2.0 s, rozrzut - 0.28 s
  • 122mm D25-S with muzzle break, czas celowania ustawiono na 2.5 s
  • 122mm D25-S 1944 mod., czas celowania ustawiono na 2.5 s
  • 122mm A-19, czas celowania ustawiono na 2.5 s
  • 152mm ML-20 1937 mod., wartość kamuflaża podczas oddawania strzału zwiększono o 10%

AT-1

  • prędkość obrotu dla podstawowego zawieszenia zmniejszono o 2 stopnie/s
  • prędkość obrotu dla najlepszego zawieszenia zmniejszono o 4 stopnie/s
  • rozrzut celownika podczas ruchu, dla podstawowego zawieszenia, zwiększono o 5%
  • rozrzut celownika podczas ruchu, dla najlepszego zawieszenia, zwiększono o 5%
  • zdolność pokonywania terenu dla najlepszego zawieszenia, zmniejszono o 5%
  • czas potrzebny do maksymalnego skupienia celownika dla działa 76mm L-10-S ustawiony na 2 s
  • czas potrzebny do maksymalnego skupienia celownika dla działa 57mm ZiS-8-S ustawiony na 1.5 s

SU-76

  • wytrzymałość zwiększona o 10 pkt
  • zdolność pokonywania terenu dla najlepszego zawieszenia, zwiększona o 10%
  • prędkość obrotu działa zmniejszono o 6 stopni/s
  • szybkość przeładowania działa 57mm ZiS-2 od teraz to 2.5 s

SU-85B

  • rozrzut celownika podczas ruchu zmniejszono o 5%
  • prędkość obrotu działa zmniejszono o 6 stopni/s
  • zasięg widoku zwiększony do 400m
  • szybkość przeładowania działa 76mm ZiS-3 od teraz to 3 s
  • szybkość przeładowania działa 57mm ZiS-2 od teraz to 2 s

SU-85

  • prędkość obrotu działa zmniejszono o 6 stopni/s

SU-100

  • wytrzymałość zmniejszona o 20 pkt

SU-152

  • prędkość obrotu działa zmniejszono o 7 stopni/s

ISU-152

  • prędkość obrotu działa zmniejszono o 6 stopni/s

T-46

  • zasięg widoku zwiększono do 300m
  • prędkość obrotu dla najlepszego zawieszenia zwiększono o 2 stopnie/s
Źródło: Blog Overlorda

Dyskusja
PoLaK
Napisany 14 września 2011 - 11:36
#1

użytkownicy
Norescie :D a ten chinśki czołg to premium ?

kurkusmaximus
Napisany 14 września 2011 - 11:38
#2

administracja
tak

Vidok
Napisany 14 września 2011 - 13:05
#3

użytkownicy
ehhh... znowu patch który praktycznie nic nowego nie wnosi i jak zwykle będzie czekanie na następny w nadziei na rozwianie monotonności w rozgrywkach. Natomiast kiedy wejdzie, będzie zawód. Nowa mapa, jest identyczna jak ta w patchu 6.6 tylko zmienili trochę jej wygląd(mniej domków, krzaczków i bez pagórka na środku). Tak, ślady pocisków miały być wyłączone chwilowo i jak zwykle robią nas w konia, Is-4 na X tierze(można pomarzyć ^^). Za to dostaliśmy, jakąś chinszczyzne za golda i jedyne co jest warte uwagi to lekkie czołgi. Półtora miesiąca pracy i nic nie zrobili, żal.

mityczny
Napisany 14 września 2011 - 17:21
#4

użytkownicy
Vidok tak szczera prawda

mikmatrx
Napisany 14 września 2011 - 22:05
#5

użytkownicy
Panowie poczekamy do wersji 7.0 to tam będzie tych nowości od H..a.

matejj
Napisany 14 września 2011 - 23:13
#6

użytkownicy
@mikmatrx watpie w to, glowna rzecza jaka wprowadza to kamuflaze i znowu wyzyskiwanie od ludzi kasy. Juz teraz ciezko z kasa bez premki a jeszcze sempia zeby placic za nie. Zamiast tak sepic powinni sie cieszyc ze ludzie graja. Niedlugo pewnie wszystko bedzie za golda i ludzie przestana grac.

Faren
Napisany 15 września 2011 - 07:56
#7

użytkownicy
@matejj ma rację, to rozbój w biały dzień. Oni chcą... (no trzymajcie mnie ludzie!) zapłaty za swoją pracę! To jakiś absurd! Tyle my gracze się mordujemy przy tym, ściągając za darmo z neta te upgrady, grając dzień w dzień po 12h od przeszło roku i oni żądają od nas pieniędzy? To paranoja!

Dla tych inteligentnych inaczej, gdybyście chcieli mnie zbesztać -> zajrzyjcie do słownika pod hasłem "sarkazm".

yamateur
Napisany 15 września 2011 - 14:06
#8

użytkownicy
Witam,

czy ktoś może wie jakie zmiany zostały wprowadzone w T-54?

pozdrawiam

111takow
Napisany 15 września 2011 - 16:46
#9

użytkownicy
hahah wynagrodzenia za swoją pracę?

to jedyna gra w której przedmiot (tu: czołg)kosztuje tyle co normalna gra typu Cod czy diablo 3...

i? ludzie kupują hahahahah..

preorder najdroższy kosztował coś około 350-400zł...

czyli tyle ile kosztuje wersja kolekcjonerska jakiejś super produkcji z mnóstwem dodatków...

jest pewna różnica między wynagrodzeniem za pracę a pazernością...

matejj
Napisany 15 września 2011 - 18:02
#10

użytkownicy
@yamateur a pisze ci cos o T-54? Naucz sie czytac kretynie a nie wyreczac innymi.

kurkusmaximus
Napisany 15 września 2011 - 18:53
#11

administracja
@matejj, bez kretynowania, ujowania, kufwowania i innych takich podobnych
W odróżnieniu do oficjalnego forum, tutaj członków wargamingu można wyzwać od debili i nie poniesie się za to kary, ale wszelkie próby popsucia "klimatu" na tej stronie prowadzą do spotkania się z plutonem egzekucyjnym.

@yamateur, jak nie pisze to nie ma zmian, przynajmniej oficjalnych

matejj
Napisany 15 września 2011 - 19:00
#12

użytkownicy
@kurkusmaximus wporzadku. Sorry ale denerwuja mnie tacy ludzie ktorzy sie wyreczaja innymi. Nie przeczyta tylko odrazu zjezdza w dol i denerwuje innych.

col_Kurtz
Napisany 15 września 2011 - 20:18
#13

użytkownicy
A torrenta paczki... nie ma tym razem? Nie chodzi tyle o czas, co o jakość pobierania. Co się z nimi dzieje?

Faren
Napisany 15 września 2011 - 21:10
#14

użytkownicy
@111takow

Nikt nikomu nie każe kupować tych czołgów. Mamy grę za darmo, 3 nacje, dziesiątki pojazdów, mnóstwo dobrej zabawy. A premium było i zawsze będzie konieczne jako wsparcie (skądś w końcu trzeba mieć tę kasę, wolicie abonament?)

Narzekacie na pazerność? Dam lepszy przykład - Battlefield Play4Free gdzie za każdą broń inną niż podstawowa już w fazie bety trzeba kupować za prawdziwy szmal. (i nie ma rozdawania golda jak było w WoT czy np. Battlestar Galactica) Pal licho, że czapeczka czy skarpetki są za golda, ale broń? Tam balans naprawdę kuleje, bo kolesie z portfelem mają sporą przewagę. Dobrze, że nie ma amunicji za kasę.

Podsumowując, uważam WoT za świetną darmową grę, z coraz większą ilością map, pojazdów i extra klimatem! :) I bez premium można się dorobić dobrej maszyny z dużym xpem.

Faktem jest jednak, że na dłuższą metę mikrotransakcje są droższe, bo gdyby WoT pudełkowy kosztował 100-150 zł i wszystko byłoby all inclusive to wyszło by taniej aniżeli taki premium przez rok albo jeden taki Lowe.

kurkusmaximus
Napisany 15 września 2011 - 21:57
#15

administracja
@col_Kurtz, po lewej w boxie w akapicie "Najnowszy klient gry:", do wyboru do koloru
Linki skopiowane z http://game.worldoftanks.eu/update tak więc możecie sobie porównać adresy plików

Faren
Napisany 16 września 2011 - 11:51
#16

użytkownicy
Albo mam pecha, albo to w grze coś poknocili. Ani razu od wczoraj nie rozegrałem bitwy na Fishbay, Siegfried Line i wielu nowszych mapach. W kółko Kopalni, Prohorova (6 razy w ciągu godziny), Ensk, Himmersdorf, Karelia i Murovanka. Ciągle te mapy mnie prześladują :(

Matchmaking nie jest poprawiony, nadal swoim M5 Stuard trafiam do bitew z Tierami 8 i 9. Przed chwilą zostałem rozpruty przez T29 i T34 ;/

matejj
Napisany 16 września 2011 - 21:43
#17

użytkownicy
@Faren moze sie myle ale to nie przypadkiem scout? Jesli tak to normalka.

Faren
Napisany 17 września 2011 - 08:01
#18

użytkownicy
@matejj Ale mieli zdjąć wysoki matchmaking z lightów tieru 4, od czego te nowe lekkie czołgi?


Zabrania się kopiowania, zmieniania i rozpowszechniania zawartości wortalu bez uprzednio otrzymanej zgody od redakcji.
Projekt i wykonanie strony ArtCoders © 2010 r.